Nakupování budoucnosti HP + média 15 % zľava SONY

Odpovede na časté otázky o splátkach

Zobraziť katalóg

Než zavoláte do nášho zákazníckeho centra, skúste svoju odpoveď nájsť tu.

  • Môžem si kúpiť na splátky bazarový tovar?
    Nie, bazarový tovar nemožno nakúpiť na splátky.
  • Môžem žiadať o úver, ak som študent?
    Nie, musíte mať pravidelný a trvalý zdroj príjmu.
  • Je možné po schválení úveru robiť dodatočné zmeny v objednávke?
    V tomto prípade nás kontaktujte. Pokiaľ je cena novej objednávky vyššia ako pôvodná výška úveru, bude potrebné pôvodnú žiadosť stornovať a zaobstarať novú žiadosť. Pokiaľ je cena novej objednávky nižšia ako pôvodná výška úveru, v deň schválenia žiadosti možno výšku úveru modifikovať, v priebehu ďalších dní bude potrebné pôvodnú žiadosť stornovať a zaobstarať novú žiadosť.
  • Môžem si tovar nechať doručiť do práce?
    Nie, tovar môže byť doručený iba na adresu trvalého pobytu alebo súčasného miesta pobytu (ak je druhá adresa uvedená v úverovej zmluve).
  • Môžem si tovar prevziať na pobočke?
    Áno, tovar si môžete vyzdvihnúť na pobočke, kde možno akceptovať ako druhý doklad preukaz zdravotnej poisťovne alebo platobnú kartu.
  • Môže tovar prevziať iná osoba?
    Nie, tovar môže prevziať len osoba uvedená na úverovej zmluve.
  • Kedy mi príde tovar?
    Tovar štandardne dodávame do druhého dňa po prijatí zmlúv. O možnosti odberu tovaru na pobočke vás budeme informovať prostredníctvom SMS.
  • Akým spôsobom dostanem úverové zmluvy?
    Úverové zmluvy dostanete elektronicky priamo od BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (ktorá v SR používa obchodnú značku Cetelem) do vašej emailovej schránky. Ak odkaz na email nedostanete, neváhajte nás kontaktovať na splatky@alza.cz.
  • Možno akceptovať ako druhý doklad platobnú kartu? Čo mám robiť, ak nevlastním ani vodičský preukaz, pas, alebo zbrojný preukaz?
    Ak nemáte žiadny z vyššie uvedených dokladov, nahradí tieto doklady tzv. "Záznam o vykonaní identifikácie", ktorý vám vystavia zamestnanci spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (ktorá v SR používa obchodnú značku Cetelem). Druhou možnosťou je odobrať si tovar osobne na našej centrále, alebo jednej z pobočiek, kde stačí predložiť ako druhý doklad preukaz zdravotnej poisťovne či platobnú kartu.
  • Nemám bankový účet, môžem žiadať o splátky?
    Áno, v úverovej zmluve je potrebné nastaviť spôsob splácania zloženkou. Tovar si však môžete odobrať iba osobne na našej centrále alebo jednej z pobočiek.
  • Pokiaľ si odoberám tovar na pobočke, mám tiež zasielať zmluvy do Cetelemu?
    Áno, zmluvy vždy posielajte priamo do Cetelemu. Adresa, kam posielať zmluvy je BNP Paribas Personal Finance SA, odštepný závod, Špálova 14, 702 00 Ostrava-Přívoz.
  • Môžem zaslať zmluvy elektronicky?
    Zmluvy elektronicky neposielajte, nákup na splátky sa tým neurýchli.
  • Kedy treba podpis partnera na úverovej zmluve?
    Podpis partnera je potrebné vždy pri nákupe nad 1 700 eur, ďalej je podpis potrebný v prípadoch, keď si ho spoločnosť BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (ktorá v SR používa obchodnú značku Cetelem) vyžiada.
  • Je nutné dokladať výpis z bankového účtu?
    Výpis z bankového účtu nie je nutné v súčasnosti dodávať k žiadosti o úver.
  • Môžem doložiť výpis z účtu, ktorý je partnera?
    Áno, možno akceptovať aj výpis na partnera, ak máte k účtu dispozičné právo.
  • Ako sa dozviem číslo účtu, na ktoré mám splácať?
    Do 3 týždňov od získania tovaru vám príde od spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (ktorá v SR používa obchodnú značku Cetelem) splátkový kalendár, v ktorom budú všetky informácie na splácanie úveru. Jednotlivé splátky určite neposielajte na bankové účty spoločnosti Alza.cz. Ak vám splátkový kalendár do 3 týždňov nedorazí, neváhajte nás ihneď kontaktovať na adrese splatky@alza.cz.
  • Je možné tovar na splátky vrátiť v lehote 14 dní?
    Áno, aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy. Pri anulácii úveru môže byť prípadne zákazníkovi účtovaný manipulačný poplatok.
  • Môžem úver splatiť predčasne?
    Predčasné splatenie úveru je možné. Náhrada nákladov spojených s predčasným splatením úveru je 1 %, ak zostáva k celkovému doplateniu úveru viac ako 1 rok, inak 0,5 % z predčasne splatenej istiny.
  • Môžem žiadať o úver, ak nemám občianstvo SR?
    O úver môžu požiadať len občania Európskej únie. Iba zákazníci so slovenským občianstvom môžu žiadať cez online formulár na našom webe, ostatní obyvatelia EÚ si vyplnia tento formulár  a pošlú nám ho vyplnený na adresu splatky@alza.cz.
  • V občianskom preukaze nemám správne uvedený stav/adresu trvalého bydliska, môžem žiadať o nákup splátky?
    V tomto prípade je nutné si dôjsť na mestský úrad a požiadať o vydanie nového občianskeho preukazu. Ku kópii občianskeho preukazu je nutné priložiť aj kópiu potvrdenia o občianskom preukaze (dostanete na mestskom úrade) a kópiu ďalšieho dokumentu - tzn.:
    • pri zmene stavu: sobášny list, rozvodový list, úmrtný list (nesmie byť starší ako 2 mesiace)
    • pri zmene bydliska: doklad o novej adrese (nesmie byť starší ako 2 mesiace) - napr. vyúčtovanie telefónnych služieb, SIPO
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
P-DC1-WEB21
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi