Záruka okamžitej výmeny
V prípade poruchy na nič nečakajte a príďte si rovno pre nový tovar.
- Chybný tovar vám okamžite vymeníme za nový.
- Možnosť zakúpenia služby už od 3,40 €.
- Ak tovar nemožno vymeniť, vrátime vám peniaze za službu späť.
- Touto službou nie je dotknuté právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy podľa platných právnych predpisov.
- Počas záručnej doby vám výrobok raz vymeníme.

Ako to funguje?
-
Zakúpte si službu
Vyberte si tovar a k nemu si službu pridajte v košíku.
-
Služba je vaša
Zaplatíte za službu a po dobu záruky ju môžete využiť 1x.
-
Tovar prestal fungovať?
Podajte reklamáciu a v prípade nepoškodeného tovaru vám ho okamžite vymeníme.
Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru. Ide o pomernú časť z ceny.
Vo väčšine prípadov je to 12 % z ceny výrobku.
Na aký tovar sa služba hodí
Kde službu nájdem?

Často kladené otázky
-
Dostanem produkt obratom keď donesiem svoj nefunkčný na reklamáciu?
Pokiaľ je adekvátny tovar na danej predajni skladom, tak áno. V opačnom prípade techník náhradu zaistí a do dvoch dní budete mať nový tovar na pobočke.
-
Dôjde k výmene aj keď je tovar mechanicky poškodený?
Nie. Ak je tovar mechanicky poškodený, službu nie je možné využiť. V takom prípade nemáte nárok na vrátenie peňazí za službu.
-
Čo keď tovar už nie je dostupný?
Ak nemáme Váš model skladom, budeme prípad riešiť štandardnou reklamáciou. Čiastka za službu Vám bude vrátená formou dobropisu alebo prípadne reklamáciu vyriešime výmenou za iný model.
-
Odkedy možno uplatniť okamžitú výmenu?
Okamžitú výmenu možno uplatniť po 14-tich dňoch od vzdvihnutia.
-
Je možné Okamžitú výmenu dokúpiť dodatočne?
Áno je. Do 14-tich dní od zakúpenia tovaru.
-
Vzťahuje sa okamžitá výmena aj na zníženú kapacitu batérie?
Nie. Služba sa nevzťahuje na zníženú kapacitu batérie a v týchto prípadoch ju nemožno využiť.
-
Je možné doplatiť rozdiel pokiaľ je alternatívny produkt drahší ako 5 % z ceny pôvodného modelu?
Nie. Doplatok nie je možný. Rovnako ako nie je možné vybrať si produkt lacnejší ako -5 % z ceny pôvodného modelu a rozdiel si nechať vyplatiť.
-
Do kedy je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy?
Od služby môžete odstúpiť do 14 dní od vyzdvihnutia.
-
Ako uplatniť službu Okamžitej výmeny?
Reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek pobočke Alza.sk. Prípadne môžete reklamáciu podať aj online cez Moja Alza a následne tovar priniesť do pobočky či odoslať cez AlzaBox alebo prepravnú spoločnosť.