Project Resistance (OZNÁMENIE) bude výrazným odbočením zo série Resident Evil

Dlho sme sledovali kanály vydavateľa Capcom, aby sme sa dozvedeli viac o tajomnom Project Resistance, od ktorého sme si sľubovali oznámenie remaku milovaného hororu Resident Evil 3. Naše nádeje uťali prvé informácie, ktoré pred Tokyo Game Show vypustil vydavateľ Zombie Survival. Namiesto pobehovania po Raccoon City sa zrejme dočkáme parťáckej bojovky v duchu legendárnej Left 4 Dead. Viac sa dozviete na ďalších riadkoch.

Oznámenie

Project Resistance; screenshot: preživší

• Žáner: Kooperatívny survival? • Multiplayer: Áno • Vývojár: Capcom • Vydavateľ: Capcom • Platformy a Dátum vydania: PC, PS4, Xbox One (bude oznámené)Homepage  Čeština:?

Project Resistance - Oznámenie

1. Štyria hráči proti netvorom z univerza Resident Evil
  2. HW nároky na Project Resistance PC

Štyria hráči proti netvorom z univerza Resident Evil

• Oznámenie: 10. 9. 2019 • Autor: Jakub Němec

Banda puberťákov ide zotmeným priestorom monitorovaným sústavou kamier, keď sa zrazu spoza igelitov začnú vynárať sprašivené torzá zombií, ktoré si chcú na vydesených hrdinoch pochutnať. Prvé sekundy teaseru titulu Project Resistance mi evokovali klasické vyvražďovacie horory ako Saw alebo Kocka, kde sa jeden manipulátor bavil utrpením ostatných. Zberba teenagerov si s pomalými nemŕtvymi poradila raz dva. A preto sa na scénu dostal netvor Licker z Resident Evil 2, aby ho následne nahradil Mr. X, démonický obor z rovnakej hry.

Project Resistance – Teaser

Project Resistance sa tvári ako štýlová zábava pre fanúšikov kooperatívneho prežívania. Síce to nie je Resident Evil 3, ale objaví sa tu Licker a Tyrant, takže ústupok aj pre priaznivcov pôvodnej série.

O hlbších detailoch Project Resistance sa dozvieme až na Tokyo Game Show za pár dní, ale ak rozpitváme krátku ukážku a porovnáme ju s náznakmi z minulých dní, vyjde nám výsledok, ktorý poteší predovšetkým fanúšikov kooperatívnych akcií. Podľa všetkého sa v tíme až štyroch ľudí budete stavať čelom k výzvam známym zo série Resident Evil. Pomocou rozličných zbraní budete porciovať nepriateľov a prekonávať nastražené pasce, ktoré vám do cesty bude stavať ďalší hráč, niečo ako pán jaskyne. Čo o to, koncept nevyzerá zle, ale tvorcovia z Capcomu musia vyrukovať s niečím naozaj prelomovým, aby zmiernili sklamanie z neoznámenia remaku Resident Evil 3.

Osobne si zatiaľ nedokážem vysvetliť, prečo sa tvorcovia odhodlali k tak odlišnému spin-offu, ale pravdepodobne chcú vyplniť medzeru v kooperatívnych survival žánroch. Nechcem tým tvrdiť, že by žiadne nevychádzali, ale ohlasy na OVERKILL's Walking Dead alebo World War Z neboli nijak valné. Navyše sa veľa fanúšikov pýta na pokračovanie tímovej akcie Left 4 Dead, ktoré síce ponúka trošku iný zážitok, ale na reálie Resident Evil by sa dala naočkovať. Teraz musíme vyčkávať, aby sme sa dozvedeli, čo od tvorcov zo slovutného štúdia Capcom čakať. Stále pevne verím vo vydarený projekt, ale červíček pochybnosti vo mne významne hlodá. Máte v Project Resistance väčšie nádeje ako ja, alebo ste tiež sklamaní?

• Zdroje:YouTube

HW nároky na Project Resistance PC

Operačný systém bude oznámené bude oznámené