Z kolobezky som velmi milo prekvapený.. Po vybalení z krabice stačilo zapojiť jeden jediný kábel, nasunuť riadidla na tyč riadenia a dotiahnuť 6 inbusov, montáž a celé nastavenie novej kolobežky nezabere viac ako 15 minút.. Musím vyzdvihnúť mohutnú konštrukciu, kolobežka ož po otvorení krabice pôsobí veľmi masívne a robustne, prvé nastavovanie zabere trochu casu, ale potom je už používanie kolobežky primitívna záležitosť, stači priložit kartu a jazdiťe.. Velmi sa mi páči predné svetlo, ktoré je naozaj silné, ale je tvarovane ako xenon na aute s ostrým orezom, takže neoslňuje oprotiiducich, dá sa v aplikácii nastaviť automatické zapnutie svetiel na základe svetelných podmienok, cez deň svieti vpredu denné svietenie a zadné svetlo, ktoré velmi dobre svieti, je velké v tvare U, takže večer a v noci je veľmi dobre viditeľné zozadu aj z boku, pri brzdení zadné svetlo bliká, v šere prepína na hlavné svetlo, ktore luxusne osvetlí cestu odhadom tak 20 metrov pred vami, čo aj v úplnej tme je pri max rýchlosti 25 km/h viac ako by ste potrebovali.. Ďalej, veľmi dobre su vyriešené smerovky, svietia naozaj silno, konečne sa nemusím báť, či ich bude vidno aj na slnku (oproti Vsett 9+) ktoru som mal pred tým, klakson je tiež dosť hlasitý, v podstate tej kolobežke chýbajú iba spatné zrkadlá, držiak na telefón a nejaká kapsa na drobnosti a je z toho dokonalý luxusný mestský scooter bez vodičáku.. Motor ma celkom slušný, ale pozvolný nástup výkonu, není to nič čo vyslovene kope ako silnejšie stroje,ctakže to ani začiatočníka bez skúsenosti nebude strašit výkonom, zatial mám vyskúšaný režim ECO a DRIVE, eco ide 18 km/h a drive 20 km/h, na RACE nebol dovod.. Uchop riadidiel, rozmiestnenie ovládacích prvkov a celkový pocit pri jazde mi velmi pripomína klasický scooter, kolobežka je velmi dobre ovládatelná, na rovnom asfalte udržatelná aj v jednej ruke, ak sa chce človek poškrabať, o čom svedčí fakt, že predchádzajúcu Vsett 9+ by som v pravej ruke neudržal a hodil papulu o asfalt.. Jediným ani, nie, že sklamaním, to sa dalo čakať je dojazd.. Rovno poviem, že na 100 km nech zabudne aj baba, čo ma 40 kg aj s teniskami.. Moj testovací okruh okolo Brratislavy kombinovane tak 50:50, kedy som isiel mestskú jazdu, kde stále treba brzdiť, rozbiehať sa, kopec a dlha jazda po rovnej cyklotrase kde sa dá ísť stále pod plným plynom, tak isto protivietor a dosť slušný asi na polje cesty v režime ECO 18 km/h, bez rekuperácie, bez el brzdy s plachtením dole kopcom bez plynu vyšiel na 56 km a ešte mi ostalo 22% baterky, co si myslím, ze pri mojej váhe 100 kg a aerodynamike tehly je viac ako slušný výsledok, vzhladom aj na to, ze fukal silný vietor a bolo asi iba 18°C.. Odhadujem, ze možno tých 65-70 km by to v pohode ešte dalo do nuly pri týchto parametroch.. Celkovo som velmi spokojný a môžem kolobežku odporučiť kludne aj úplnému nováčikovi..