Recenzie ViewSonic X10-4K

ViewSonic X10-4K - Projektor

Recenzie ViewSonic X10-4K

Zaujímajú vás názory a recenzie na ViewSonic X10-4K? U nás má zatiaľ hodnotenie 4,2 z 5 hviezdičiek od 6 používateľov. Nižšie na tejto stránke nájdete od ostatných zákazníkov tiež ich konkrétne skúsenosti s ViewSonic X10-4K. Určite budeme ale radi, keď nám po kúpe napíšete hodnotenie na ViewSonic X10-4K aj vy.

Používateľské recenzie

Marek, Šardiceflag
Hodnotené 3. 1. 2023, variant ViewSonic X10-4K
Overený nákup
Hledal jsem lifestylový projektor, který mi nemá nahradit TV a nemusí být nutně ukotven na jednom místě. Současně jsem chtěl aby měl kvalitní obraz. Po obrazové stránce to docela splňuje, ale ta mobilita už je horší. Největším mínusem je nemožnost korekce pozice obrazu do stran či zoom, a to skutečně vůbec. Pouze lichoběžníková, se kterou jsem se docela i pral. Musíte tak přizpůsobit umístění projektoru místnosti, místo toho aby to aspoň softwarově dokázal částečně sám. Obraz je jinak velmi dobrý, hlavně co se týká barev. Také dokáže z malé vzdálenosti udělat velký obraz, např. z cca 2,7m to bylo 3,5m úhlopříčka. To už je ale na úkor kvality obrazu, ideální bylo tak 2,5-2,7m úhlopříčky. Záleží taky z jaké vzdálenosti se pak budete sami dívat. Venku se to dá natáhnout hodně. Jas samotný je také naprosto dostačující i ve dne, pokud na plochu nesvítí přímé slunce. V noci super. Pak je tu ale druhé velké mínus a to je uživatelské rozhraní. Působí zastarale, je sice jednoduché, ale většinu aplikací se mi tam nepodařilo dostat. Netflix běží ve verzi tak 700x500p!! Na to se skutečně nedá dívat, Disney+ nebo HBO mi to nenašlo. Amazon Prime fungoval, ale nebyla tam čeština jako v TV nebo mobilu a při přehrávání nešel nastavit obraz projektoru a ani jazyk/titulky filmu samotného. Navíc ani na dostatečně silném wifi se obraz občas trhal v pohybu. Jediné co běželo bez problémů bylo youtube. Které také jediné se mi podařilo zrcadlit z telefonu Android. Skutečně otravné a velké zklamání za tu cenu. Když jsem připojit externí HDD do USB, tak u všech filmů nešel zvuk, psalo to nepodporovaný formát audia. Obraz 4K souborů se navíc jakoby zpomaloval, měl s tím co dělat. Takže taky špatný. Dálkový ovladač je infra, takže ani když sedíte vedle tak se nechytal a musíte otravně mířit přesně. Kabel od napájení je dost krátký a tlustý, nevím třeba jak by to vypadalo na umístnění na strop. Naopak pochválit musím samotný zvuk, skutečně výborný, prostorový a může sloužit jako BT reprák samostatně. Také kvalita zpracování je na vysoké úrovni. Projektor byl taky výborně zabalen, takovou vrstvu ochranného materiálu jsem jinde neviděl. Nicméně pro moje potřeby častějšího přenášení, na chatu, ložnice, zahradu se nehodí a obecná kompatibilita a uživatelské rozhraní jsou žalostné. Proto jsem po pár dnech projektor vrátil.
jas
kvalita obrazu, podání barev, 4K
design