Co-op strieľačka Strange Brigade pripomína svojou atmosférou filmovú sériu Múmia

Pár dní pred jedným z najväčších sviatkov hráčov všetkých platforiem, veľtrhom E3, sa rozhodli tvorcovia populárnej stealth série Sniper Elite Rebellion Developments pribehnúť s oznámením svojho nového titulu, Strange Brigade. Pôjde o kooperatívnu thrid-person strieľačku až pre 4 hráčov a pozrieme sa v nej do Egypta 30. rokov 20. storočia, ktorý sa v tom čase nachádzal pod britskou koloniálnou správou. Ako však napovedal úvodný teaser a na E3 2017 neskôr aj gameplayová ukážka s komentárom, o žiadnu historicky presnú exkurziu vskutku nepôjde.

Atmosférou pripomína Strange Brigade filmovú sériu Múmia

Postavíme sa totiž najrôznejším nadprirodzeným silám, „stretneme sa s fantastickými a zabudnutými civilizáciami, ktoré sú zahalené tajomstvom, odhalíme zradné hrobky a otestujeme náš dôvtip proti záhadným nepriateľom.“ Týchto nepriateľov (potvory v štýle filmovej série The Mummy) vyvolala akási vzkriesená „egyptská kráľovná-čarodejnica“ – zastaviť ju aj jej plány sa pokúsime v koži jedného zo štyroch charakterov, pričom každý disponuje vlastnou súpravou zbraní, taktík aj nadľudských schopností.

Strange Brigade; enemies

Ponoriť sa do exotického safari plného nadprirodzených bytostí s troma ďalšími kamarátmi neznie vôbec zle. Spoločne však nebudete len bojovať, ale aj preskúmavať starobylé jaskyne a hrobky, kde číha pasca na každom kroku.

Strange Brigade je elitná jednotka v službách britského impéria

Elitnú, supertajnú skupinu zvanú práve Strange Brigade tvorí vskutku rozmanitá partička. Títo archeológovia, prieskumníci a vojaci (predstavte si niečo v štýle Indiana Jonesa so schopnosťami akčného hrdinu filmov 90. rokov) boli do služieb britskej koruny prijatí práve pre svoje majstrovské ovládanie zbraní všetkého druhu a neuveriteľné zručnosti. Tie možno v priebehu toho, čo vyzerá ako jedna nekonečná, šialená prestrelka, využiť vždy potom, čo si dotyčná postava nabije svoj „magický amulet“.

Čím viac starovekých potvor pobijete, tým častejšie môžete superschopnosti použiť. Strange Brigade si podľa všetkého zakladá na interaktívnom prostredí, v ktorom na likvidáciu hôrd nepriateľov slúžia aj rozmanité pasce (niektoré na seba upozorňujú neprehliadnuteľnou šípkou a textom „Napaľ to do mňa!“) rozosiate po jednotlivých úrovniach a prostredie samotné.

Strange Brigade; all characters

Zatiaľ nie je isté, kedy Strange Brigade vyjde, pravdepodobne však niekedy tento rok. Tešiť sa môžu používatelia „veľkej trojky“, teda PC, PS4 a Xbox One a zvlášť natešení môžu byť tí, ktorí plánujú kúpu novej Microsoft konzoly Xbox One X. Tam sa podľa vývojárov z Rebelion grafika skutočne posunie na „inú úroveň“. Avšak hráči na Nintendo Switch si musia nechať zájsť chuť, v dohľadnej budúcnosti sa s týmto portom nepočíta.

i Mohlo by vás zaujímať
Call of Duty WW2 (Všetko, čo vieme)
Destiny 2 vyjde na jeseň, tentokrát sa môžu tešiť aj hráči na PC