K tej absolútnej výkonnostnej špičke, ktorú môžete v ponuke grafických kariet spoločnosti Asus nájsť, rozhodne patrí grafická karta Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum Edition. Vďaka hybridnému systému chladenia je zaujímavá tým, že na jej chladenie môžete využiť nielen klasické vzduchové chladenie, ktorým je vybavená, ale rovnako tak ju môžete pripojiť na okruh vodného chladenia. V našej recenzii si tohoto „obojživelníka“ otestujeme pekne na vode.
Grafická karta Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum je postavená na najvýkonnejšom hernom grafickom čipe spoločnosti NVIDIA GP102, na ktorý sú pomocou 352-bitovej zbernice pripojené moduly grafickej pamäte typu GDDR5X s kapacitou 11 GB. Karta disponuje unikátnym hybridným systémom chladenia DirectCU H2O a svojím výkonom tak spadá do segmentu vysokého výkonu (High-end), kde zaberá absolútnu špičku pomyselného výkonnostného rebríčka.
Pre dnešnú recenziu som grafickú kartu Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum nastavil do režimu OC Mode. V tomto režime sú frekvencie grafického čipu 1 620/1 734 MHz a frekvencia grafických pamätí 1 388 MHz, čo v prípade pamätí typu GDDR5X predstavuje efektívnu frekvenciu 11 104 MHz. V porovnaní s referenčnými hodnotami je teda grafická karta na jadre pretaktovaná o 140 MHz v základe a o 150 MHz v Booste. Grafické pamäte sú tak taktované o 96 MHz (efektívne) nad referenčnými hodnotami.
Grafická karta Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum meria na dĺžku 298 mm a na základnej doske vám zaberie celkom 3 rozširujúce sloty. O chladenie sa stará hybridný chladič s názvom DirectCU H20, ktorý kombinuje odparovacej komoru a vodné potrubie, ktoré v porovnaní s predchádzajúcou generáciou ponúka o 22 % vyšší prietok vody, a tým samozrejme aj účinnejšie chladenie. Pripojenie vodného chladenia je realizované pomocou štandardného terminálového bloku s dvojicou G ¼" prípojok (pripojovacie závity nie sú súčasťou balenia).
Vzduchovú časť systému chladenia tvoria dva 95 mm ventilátory Wing-Blade s prehnutými krídelkami na lopatkách na zvýšenie priechodu vzduchu. Ventilátory vzduchového chladenia podporujú technológiu 0 dB, ktorá na dosiahnutie tichšieho chodu grafickej karty oba ventilátory zastaví v prípade, ak teplota GPU klesne pod hranicu 55 °C. Charakteristika závislosti hlučnosti od otáčok ventilátora je nasledujúca:
O napájanie grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum sa stará 10 + 2-fázová kaskáda modulov napäťových regulátorov (VRM), ktorá vyžaduje prídavné napájanie pomocou dvoch 8-pinových konektorov. Príkon grafickej karty bol výrobcom nastavený na 275 W (max. 330 W), ak na jej prevádzku je teda doporučený zdroj s výkonom minimálne 600 W.
Výstupy na monitor sú v prípade grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum riešené pomocou jedného DVI-D (Dual-link) konektora, dvoch konektorov DP 1.3/1.4 (Display Port) a dvoch konektorov HDMI 2.0.
Súčasťou balenia grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum sú tiež firemné nástroje spoločnosti Asus s názvom GPU Tweak II a Aura.
GPU Tweak umožňuje pracovať v používateľskom rozhraní „Simple“, v ktorom môžete vyberať jeden z troch prednastavených výkonnostných režimov.
Asus GPU Tweak II taktiež umožňuje prejsť do „profesionálneho“ rozhrania, v ktorom tak môžete používateľsky nastavovať rôzne parametre grafickej karty, ako sú napríklad frekvencia grafického čipu, frekvencia grafických pamätí, otáčky ventilátorov chladiča alebo tiež nastavovať limity teploty, spotreby atď. Vďaka nástroju GPU Tweak si tak môžete nastaviť správanie grafickej karty podľa svojich špecifických potrieb. Grafickú kartu môžete napríklad nastaviť na jej maximálny výkon, alebo naopak môžete jej výkon obmedziť a dať prednosť skôr lepším prevádzkovým vlastnostiam (teplota, hlučnosť či spotreba).
Na používateľské nastavenie správania RGB LED slúži nástroj Asus AURA, pomocou ktorého môžete nastavovať nielen ich farby, ale aj týmto RGB LED priradiť rôzne efekty (blikanie, pulzovanie, prechody atď.). Pokiaľ máte od spoločnosti Asus ešte nejaké ďalšie komponenty podporujúce funkciu AURA, ako sú napríklad základné dosky, svetelné pásiky atď., môžete si pomocou aplikácie AURA Sync nechať synchronizovať nastavené svetelné efekty aj do všetkých týchto zariadení.
V dnešnej recenzii sme do testov pre porovnanie herného výkonu a prevádzkových vlastností grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Tí Platinum zaradili nasledujúce grafickej karty zo segmentu vysokého výkonu (high-end):
Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum | MSI GTX 1080 Sea Hawk EK X | EVGA GTX 1070 Ti Gaming SC Hybrid |
Sapphire RX Vega64 8G HBM2 LC | Asus Strix RX Vega56 O8G Gaming | |
ŠPECIFIKÁCIA grafických kariet | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
GPU | Chip Variant Family | Veľkosť Tranzistory Výroba | SP TMU ROP | VRAM Veľkosť Bus/Clock | Base Clock Turbo Clock Real Clock | Interface TDP |
Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum | GP102 GP102-350-K1-A1 Pascal | 471 mm2 12,000 million 16 nm FinFET | 3584 224 88 | GDDR5X 11.264 GB 352b/11104 | 1 620 MHz 1 734 MHz 2 025 MHz | PCIe 3.0 x16 275 W |
MSI GTX 1080 Sea Hawk EK X | GP104 GP104-400-A1 Pascal | 314 mm2 7,200 million 16 nm FinFET | 2560 160 64 | GDDR5X 8.192 GB 256b/10008 | 1 683 MHz 1 823 MHz 1 980 MHz | PCIe 3.0 x16 240 W |
Sapphire RX Vega64 8G HBM2 Liquid Cooling | Vega 10 Vega 10 XT GCN 5ND GEN | 484 mm2 12,500 million 14 nm FinFET | 4096 256 64 | HBM2 8.192 GB 2048b/1890 | 1 247 MHz 1 750 MHz 1 586 MHz | PCIe 3.0 x16 345 W |
EVGA GTX 1070 Ti Gaming SC Hybrid | GP104 GP104-300-A1 Pascal | 314 mm2 7,200 million 16 nm FinFET | 2432 152 64 | GDDR5 8.192 GB 256b/8008 | 1 607 MHz 1 683 MHz 1 886 MHz | PCIe 3.0 x16 180 W |
Asus Strix RX Vega56 O8G Gaming | Vega 10 Vega 10 XL GCN 5ND GEN | 484 mm2 12,500 million 14 nm FinFET | 3584 224 64 | HBM2 8.192 GB 2048b/1600 | 1 156 MHz 1 590 MHz 1 496 MHz | PCIe 3.0 x16 240 W |
V dnešných testoch grafických kariet sa zameriame výhradne na ich herný výkon, ktorého ukazovateľom pre nás bude rýchlosť snímok. Čím vyššie hodnoty snímkovej frekvencie grafická karta v testoch dosiahne, tým lepšie, a jej výkon môžeme pokladať za vyšší. Snímková frekvencia je v počítačových hrách meraná pomocou nástrojov Fraps a OCAT, ktoré zaznamenávajú časy potrebné na vytvorenie jednotlivých snímok (frame times) v grafickej pipeline. Z týchto nameraných časov je potom následne kalkulovaná práve rýchlosť snímok.
Dosiahnuté hodnoty snímkovej frekvencie jednotlivých grafických kariet sú do grafov uvádzané zostupne tak, že grafická karta s najvyššou dosiahnutou snímkovou frekvenciou je v grafe uvedená hore, a naopak grafická karta s najnižšou snímkovou frekvenciou potom zase úplne dole. Ak teda vieme ako, čo a čím bolo testované, môžeme sa smelo pustiť do výsledkov dnešných testov.
Chladenie grafických kariet Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum a MSI GTX 1080 Sea Hawk EK X v testoch zaisťovala súprava vodného chladenia EK Water Blocks EK-KIT S240, ktorá s dvojicou ventilátorov a vodnou pumpou generovala hlučnosť 35,5 dBA. V grafoch je tak k názvom grafických grafických kariet, ktoré využívajú tento systém vodného chladenia, pridaná skratka EKWB.
Wolfenstein II: The New Colossus je akčná a dobrodružná herná strieľačka z pohľadu prvej osoby. Hra bola postavená na hernom engine IdTech6 vývojármi zo štúdia MachineGames a vydaná v októbri 2017 spoločnosťou Bethesda Softworks. Hra podporuje nové herné rozhranie Vulkan. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne Manhattan Ruins po dobu 84 sekúnd nástrojom OCAT. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach.
Testy Wolfenstein II: The New Colossus |
Wolfenstein II: The New Colossus je vôbec prvou hrou, ktorá bola postavená výhradne na grafickom rozhraní API Vulkan. Z tohto grafického rozhrania viac profitujú grafické karty spoločnosti AMD, najmä v nižšom rozlíšení 1 920 × 1 080 pixelov.
Assassin's Creed: Origins je akčná adventúra v poradí už desiatej série, ktorá sa tentoraz odohráva v starovekom Egypte. Hra bola postavená na hernom engine AnvilNext 2.0 vývojármi zo štúdia Ubisoft Montreal a vydaná v októbri 2017 spoločnosťou Ubisoft. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku po dobu 121 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing nastavený na LOW.
Testy Assassin's Creed: Origins |
Počítačová hra Assassin's Creed: Origins nie je ku grafickým kartám AMD práve veľmi prívetivá. Grafické karty spoločnosti NVIDIA tu podávajú oveľa lepšie výsledky.
Middle-earth: Shadow of War je akčná počítačová RPG hra, založená na svete postáv JRR Tolkiena, odohrávajúca sa v čase medziobdobí Hobita a Pána prsteňov. Hra bola postavená na hernom engine Firebird vývojármi zo štúdia Monolith Productions a vydaná v októbri 2017 spoločnosťou Warner Bros Entertainment. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku hry po dobu 56 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach.
Testy Middle-earth: Shadow of War |
Prey je akčná sci-fi FPS (first-person shooter) počítačová hra, ktorá bola postavená na hernom engine CryEngine vývojármi zo štúdia Arkane Studios, a vydaná v máji 2017 spoločnosťou Bethesda Softworks. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne na mape Hardware Labs po dobu 64 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach.
Testy Prey |
Mass Effect: Andromeda je akčná RPG hra z pohľadu tretej osoby, ktorá bola postavená na hernom engine Frostbite 3 vývojármi zo štúdia BioWare, a vydaná v apríli 2017 spoločnosťou Electronic Arts. Hra spadá do herného programu TWIMTBP spoločnosti NVIDIA. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne na mape EOS po dobu 80 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy Mass Effect: Andromeda |
Battlefield 1 je akčná FPS (first-person shooter) počítačová hra, ktorej dej sa odohráva počas 1. svetovej vojny. Hra bola postavená na hernom engine Frostbite 3 vývojármi zo štúdia EA Dice a vydaná v októbri 2016 spoločnosťou Electronic Arts. Hra podporuje aj nové herné rozhranie DirectX 12. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne na mape Avanti Savoia po dobu 57 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy Battlefield 1 |
Počítačová hra Battlefield 1 a najnovšie herné rozhrania DirectX 12 sa v prípade takto výkonných grafických kariet veľmi v láske nemajú, a preto by som odporučil túto hru hrať výhradne pod nastavením na DirectX 11.
Deus Ex: Mankind Divided je akčná FPS (first-person shooter) počítačová hra s prvkami RPG, stealth a sociálnej interakcie. Hra bola postavená na hernom engine Dawn Engine vývojármi štúdia Eidos Montreal a vydaná v auguste 2016 spoločnosťou Square Enix. Hra spadá do herného programu Gaming Evolved spoločnosti AMD a podporuje aj nové herné rozhranie DirectX 12. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku hry po dobu 98 sekúnd nástrojom Fraps. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy Deus Ex: Mankind Divided |
DOOM je akčná FPS (first-person shooter) počítačová hra odohrávajúca sa uprostred démonickej invázie na zariadení UAC. Hra bola postavená na hernom engine Id Tech 6 vývojármi zo štúdia Id Software a vydaná v máji 2016 spoločnosťou Bethesda Softworks. Hra podporuje nové 3D API Vulkan. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne na mape UAC po dobu 109 sekúnd nástrojom OCAT. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy DOOM |
Pre počítačovú hru DOOM platí jednoduché pravidlo: ak chcete mať vysokú snímkovú frekvenciu v hre, hrajte ju vždy pod rozhraním Vulkan. S týmto moderným herným rozhraním by však mohli mať problémy grafické karty predchádzajúcej generácie spoločnosti NVIDIA (Fermi/Kepler/Maxwell).
Tom Clancy's The Division je on-line strieľačka z pohľadu tretej osoby, ktorá prebieha v otvorenom svete. Hra bola postavená na hernom engine Snowdrop vývojármi zo štúdia Massive Entertainment a vydaná v marci 2016 spoločnosťou Ubisoft. Hra spadá do herného programu TWIMTBP spoločnosti NVIDIA a podporuje aj nové herné rozhranie DirectX 12. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku hry po dobu 96 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach.
Testy Tom Clancy's The Division |
Tom Clancy's The Division je jednou z ďalších hier, kde sa vám rozhodne oplatí opustiť DirectX 11 a prepnúť rendering hry na DirectX 12, najmä ak hru hráte v nižšom rozlíšení 1 920 x 1 080 pixelov.
Počítačová hra Rise of the Tomb Raider je akčná adventúra z pohľadu tretej osoby, v ktorej s Larou Croft preskúmavate rôzne prostredia, riešite puzzle aj bojujete o prežitie. Hra bola postavená na hernom engine Horizon vývojármi zo štúdia Crystal Dynamics a vydaná v januári 2016 spoločnosťou Square Enix. Hra spadá do herného programu TWIMTBP spoločnosti NVIDIA a podporuje aj nové herné rozhranie DirectX 12. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku hry po dobu 86 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy Rise of the Tomb Raider |
Počítačová hra Rise of the Tomb Raider tiež podporuje DirectX 12 a v nižšom rozlíšení z neho profitujú všetky grafické karty. Ak využívate rozlíšenie 1 920 × 1 080 pixelov, určite sa oplatí prepnúť na renderovanie cez DirectX 12.
Star Wars: Battlefront je akčná strieľačka z pohľadu prvej a tretej osoby, ktorá je založená na téme filmových Star Wars. Hra je postavená na hernom engine Frostbite 3 vývojármi zo štúdia EA DICE a bola vydaná v novembri 2015 spoločnosťou Electronic Arts. Hra spadá do herného programu Gaming Evolved spoločnosti AMD. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na mape Survival on Tatooine po dobu 105 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. V rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol v testoch anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy Star Wars: Battlefront |
Zaklínač: Divoký hon je akčné RPG (role-playing game) sandbox, v ktorom plníte zadané úlohy z pohľadu tretej osoby. Hra bola postavená na hernom REDengine vývojármi zo štúdia CD Projekt RED a vydaná v máji 2015 rovnakou spoločnosťou. Hra spadá do herného programu TWIMTBP spoločnosti NVIDIA. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne na mape White Orchard po dobu 84 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach.
Testy Zaklínač 3: Divoký hon |
Crysis 3 je akčná FPS (first-person shooter) počítačová hra odohrávajúca sa vo fiktívnej budúcnosti. Hra bola postavená na hernom CryEngine 3 vývojármi zo štúdia Crytek a vydaná v máji 2013 spoločnosťou Electronic Arts. Hra spadá do herného programu Gaming Evolved spoločnosti AMD. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne SWAMP po dobu 115 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach. Anti-aliasing bol nastavený v rozlíšení 1 920 × 1 080 pixelov (FHD) na MSAA ×4, v rozlíšení 2 560 × 1 440 pixelov (WQHD) na MSAA ×2 a v rozlíšení 3 840 × 2 160 pixelov (4K UHD) bol potom anti-aliasing úplne vypnutý.
Testy Crysis 3 |
Herné testy grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum máme za sebou, poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako sa vlastne tejto grafickej karte darilo v porovnaní so svojimi dnešnými rivalmi. Nasledujúce grafy zobrazujú výkonnostné rozdiely medzi jednotlivými grafickými kartami v rôznych rozlíšeniach. Hodnoty v grafoch sú uvedené v percentách výkonu, ktorý bol spriemerovaný zo všetkých dnešných meraní.
Sumarizácia výkonu |
Výkon grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum v kombinácii s vodným chladením je naozaj drvivý. Vďaka vodnému okruhu chladenia, ktorý udržiava nízku teplotu, si grafický čip môže dovoliť veľmi vysoké takty, a tým aj výkon. Frekvencia grafickej karty sa v testoch pohybovala vždy nad hranicou 2 000 MHz, väčšinou okolo hranice 2 025 MHz. Výkon teda „par excellence“ a len veľmi ťažko budete na našom trhu hľadať grafickú kartu s výkonom nejako výraznejšie vyšším.
Prevádzkové vlastnosti grafických kariet boli merané v počítačovej hre Crysis 3 po dobu 30 minút hrania na mape Swamp. Dosiahnuté hodnoty teplôt (°C), hlučnosti (dBA) aj spotreby (W) boli zaznamenané až na konci tohto merania.
Prevádzkové vlastnosti |
Okrem spotreby, ktorá je na takto výkonnú grafickú kartu primeraná, sú prevádzkové vlastnosti grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum dané predovšetkým použitým systémom vodného chladenia. EK Water Blocks EK-KIT S240 túto grafickú kartu uchladí hravo a predovšetkým nie je nijako hlučný. Grafickú kartu Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum som zmeral tiež bez tohto vodného chladenia, kedy bola grafická karta chladená iba vlastným vzduchovým systémom chladenia a rozdiely boli obrovské. Kým EKWB bolo schopné túto grafickú kartu uchladit na 50 °C pri hlučnosti 35,5 dBA, samotné ofukovanie Poseidóna držalo teplotu s vypätím všetkých síl tesne pod hranicou 80 °C pri hlučnosti presahujúcej 42 dBA a verte, to už je naozaj citeľný rozdiel.
Pretaktovanie grafickej karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum som vykonával pomocou nástroja MSI Afterburner tak, aby som v žiadnom prípade neohrozil grafickú kartu, a neprišiel tak o jej záruku. Na maximum som zvýšil iba hranicu spotreby (120 % Power Limit) a teploty (90 °C Temp. Limit), napätie grafického čipu som nechal na východiskových hodnotách.
Postupne som zvyšoval hodnoty frekvencie grafického čipu a následne tiež grafických pamätí. Ako stabilná sa nakoniec ukázala hodnota +90 MHz pre grafický čip a +500 MHz pre grafické pamäte. V počítačových hrách sa potom reálna frekvencia grafického čipu pohybovala okolo hranice 2 080 MHz, u grafických pamätí 12 000 MHz (efektívne).
Nasledujúce video ukazuje nárast výkonu a prevádzkové vlastnosti v prípade takto pretaktovanej grafické karty Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum v počítačovej hre Crysis 3.
Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum je skvele zvládnutou grafickou kartou, ktorá okrem hybridného systému chladenia ponúka tiež úctyhodný herný výkon. Samozrejme táto grafická karta nie je určená pre každého, ak nie ste nejakým náruživým hráčom počítačových hier, Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum je pre vás nielen zbytočne výkonnou, ale samozrejme tiež drahou grafickou kartou. Výkon Poseidóna teda ocenia najmä všetci herní nadšenci a profesionálni hráči, pre ktorých je ultimátny výkon Poseidóna priamo nutnosťou.
Hoci je Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum hybridnou grafickou kartou ponúkajúcou možnosť chladenia ako pomocou interného vzduchového chladenia, tak aj externého vodného okruhu, veľmi odporúčam zvoliť práve vodu. Nielenže v hrách získate trochu toho výkonu navyše, ale Asus ROG Poseidon GTX 1080 Tí Platinum vám ponúkne aj nepomerne lepšie prevádzkové vlastnosti. Poseidon jednoducho patrí do vody!
Asus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum
Grafické kartyAsus ROG Poseidon GTX 1080 Ti Platinum je ultimátnou grafickou kartou s hybridným systémom chladenia, ktorá je vhodná predovšetkým pre všetkých náruživých a profesionálnych hráčov počítačových hier. Za výkon a technické spracovanie si táto grafická karta z dnešnej recenzie odnáša „Zlatého Alzáka“.
Klady
Zápory
Pavel Šantrůček
My name is Pavel Šantrůček, and I have been working professionally with graphics cards for more than 5 years. I've been mostly focused on structure reviews and graphics cards testing for the last two years, which has become an integral part of my working life at GPUreport.cz. As a programmer, I am also the author of several graphics cards frame-rate analysis tools. One of the most widely known is the Frame Latency Analytics Tool (FLAT), and it is widely used around the world.