Tak moja skúsenosť s týmto produktom je dosť zlá.
Verím, že je to výnimka a vačšina nebude mať absolútne žiaden problém. Ale som veľmi frustrovaný a potrebujem sa vyplakať.
Na začiatku sa tej ich appke absolútne nedarilo pripojiť soundbar na WiFi (standard 2,4GHz) po 2 hodinách opakovania sa to konečne podarilo.
Soundbar potom tak nejak fungoval, až kým ich druhá appka neurobila Firmware update... Potom prestalo fungovať akékoľvek pripojenie okrem AirPlay.
Celkovo som so soundbarom spokojný a tak som sa rozhodol, že namiesto vrátenia napíšem na Philips Podporu zákazníkom, keďže na stránkách produktu niesú žiadne verzie Firmware ku stiahnutiu. Po týždni frustrujúcej komunikácie a žobraní mi nakoniec nikto nepomohol. Aj keď verím, že riešenie problému je úplne banálne a stačí preinštalovať ten Firmware...
Ich Podpora zákazníkom to má ťažko na háku...
Snaha bola ale zajtra to idem vrátiť 🤷♂️
Tak moja skúsenosť s týmto produktom je dosť zlá.
Verím, že je to výnimka a vačšina nebude mať absolútne žiaden problém. Ale som veľmi frustrovaný a potrebujem sa vyplakať.
Na začiatku sa tej ich appke absolútne nedarilo pripojiť soundbar na WiFi (standard 2,4GHz) po 2 hodinách opakovania sa to konečne podarilo.
Soundbar potom tak nejak fungoval, až kým ich druhá appka neurobila Firmware update... Potom prestalo fungovať akékoľvek pripojenie okrem AirPlay.
Celkovo som so soundbarom spokojný a tak som sa rozhodol, že namiesto vrátenia napíšem na Philips Podporu zákazníkom, keďže na stránkách produktu niesú žiadne verzie Firmware ku stiahnutiu. Po týždni frustrujúcej komunikácie a žobraní mi nakoniec nikto nepomohol. Aj keď verím, že riešenie problému je úplne banálne a stačí preinštalovať ten Firmware...
Ich Podpora zákazníkom to má ťažko na háku...
Snaha bola ale zajtra to idem vrátiť 🤷♂️