Poškodený tovar je potrebné dodať do našej predajne alebo zaslať na našu adresu, kde Vám v rámci poistenia zaistíme opravu tovaru alebo výmenu za nový kus.
V tomto prípade je potrebné dodať protokol od polície SR o zastavení alebo odložení daného prípadu. S týmto dokladom a kópiou dokladu, na ktorom máte zakúpené Poistenie, sa dostavíte na akúkoľvek našu predajňu.
Ak je objednávka uhradená a licencia Vám nejde stiahnuť, poprosíme Vás o kontaktovanie našej zákazníckej linky 02 5710 1800. Za tieto komplikácie sa ospravedlňujeme.
Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku VI. našich obchodných podmienok
V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne korektne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame overiť, či Vaša značka má slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie než u predajcu. Kontakt na servisy nájdete TU. Pokiaľ chýba slovenské zastúpenie alebo chcete reklamáciu riešiť u predajcu, je možné reklamáciu uplatniť na ktorejkoľvek našej predajni, alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.
K reklamácii je potrebné dodať: kompletne reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.
V prípade potreby riešiť reklamáciu ihneď je potrebné mať k tovaru zakúpenú službu Okamžitej výmeny. V ostatných prípadoch toto urýchlenie nie je možné.
Tovar nebol pravdepodobne prepravcom doručený. Ak ste zasielali reklamáciu cez kuriérsku spoločnosť, je potrebné zadať do webového systému sledovania zásielok číslo balíka, kde zistíte presnú lokáciu Vašej zásielky
DPD, UPS, POŠTA, GLS.
Ak ste zasielali reklamáciu cez klasickú poštu, je potrebné na mieste odoslania balíka požiadať o potvrdenie doručenia. On-line možno sledovať len nasledovné: Doporučený list 1. triedy, Poistený list 1. triedy, Balík 1. triedy a Poistený balík 1. triedy.
Ak ste tovar priniesli osobne, tovar bude doručený do 48 hodín do predajne Bratislava. Reklamáciu si budete môcť vyzdvihnúť po doručení e-mailu alebo SMS notifikácie.
Ak ste zasielali reklamáciu poštou alebo kuriérom, tovar Vám doručí do 48 hodín kuriér UPS.
1. Vyberte si nový produkt, vytvorte si novú objednávku s typom úhrady "Platba vopred". Následne nás kontaktujte prostredníctvom Kontaktného formulára nám pošlite objednávky so žiadosťou o spárovanie novej objednávky s dobropisom (sekcia "Nákup a objednávky"), Váš nový tovar Vám doručíme do 24-48 hodín počas pracovných dní.
2. Môžete požiadať o preplatenie dobropisu v prospech Vášho účtu. Lehota na preplatenie dobropisu je zákonom stanovená na 15 dní.
Ak reklamujete tovar v lehote 24 mesiacov od kúpy, reklamácia prebieha štandardným spôsobom. Na výrobky predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade závady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto výrobok prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými, alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 35 dní od prijatia tovaru.
Áno, PC zašleme na montážne oddelenie kde bude porucha odstránená, ale vzhľadom na to, že PC nebolo skompletizované u nás, platí sa za diagnostiku poruchy.
Ak je na nákupnom doklade uvedené IČO alebo IČ DPH, má kupujúci za povinnosť reklamovať tovar priamo v autorizovanom servisnom stredisku. Abecedný zoznam servisných stredísk nájdete tu. Na reklamáciu v autorizovanom servise potrebujete: doklad o kúpe, potvrdený záručný list - ak sa nachádzal v balení.
Ak nie pre je danú značku tovaru servis na území SR alebo v zahraničí, nemá pick up službu (logistiku zabezpečí servis cez kuriéra), tovar zašlite na adresu: Alza.sk, Mlynské Nivy 5/A, 811 09 Bratislava. Zásielka musí obsahovať kópiu faktúry a popis závady.
Ak je na nákupnom doklade uvedené IČO alebo IČ DPH, prípadný reklamačný proces upravuje Obchodný zákonník, ktorý nešpecifikuje, kto je zodpovedný za chyby tovaru a ani koľko môže reklamačný proces trvať.
Nakoľko právnická osoba nie je chránená 30-dňovou reklamačnou lehotou, reklamácia je priamo v autorizovanom servise výhodou, a to z tých to dôvodov:
Skrátenie logistického procesu: SK zákazník -> SK Alza -> CZ Alza -> CZ servis na SK zákazník -> SK servis
Tým, že reklamujete tovar priamo na území SR, sa skráti čas reklamácie v servise o 5 až 10 dní.
Ak je na nákupnom doklade uvedené IČO alebo IČ DPH, kúpnopredajnú zmluvu upravuje Obchodný zákonník, ktorý neudáva záväznú záručnú dobu tovaru. 12 mesačná záručná doba vznikla po dohode veľkých výrobcami elektroniky. Ide o určitý druh obchodnej stratégie. Výrobcovia, samozrejme, väčšinou ponúkajú možnosť zakúpenia rozšírenia záruky na 24 mesiacov.
Vytlačiť
P-DC1-WEB18
Váš osobný asistent
Alza Premium
Napísať otázku
Zavolajte mi
Nová konverzácia
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záležíMy, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informáciíMenej informácií
Na našej webovej stránke používame 8 druhov kategórií cookies:
Technické cookies
Tie sú nevyhnutné na fungovanie webovej stránky a jej funkcií, ktoré sa rozhodnete využívať. Bez nich by naša webová stránka nefungovala, napr. by nebolo možné sa prihlásiť do používateľského účtu.
Funkčné cookies
Tieto cookies nám umožňujú zapamätať si Vaše základné voľby a vylepšujú používateľský komfort. Ide napríklad o zapamätanie si jazyka alebo možnosť zostať trvalo prihlásený.
Cookies sociálnych sietí
Tieto cookies nám umožňujú komfortne Vás prepojiť s Vaším profilom na sociálnych sieťach a napríklad Vám umožniť zdieľať produkty a služby s priateľmi a rodinou.
Personalizácia obsahu
Tieto cookies nám umožnia zobraziť Vám obsah a reklamy podľa údajov, ktoré sú o Vás dostupné tak, aby sme sa čo najlepšie trafili do Vašich potrieb. Ide najmä o to, aký obsah ste si zobrazili alebo to, na akom zariadení na naše stránky prichádzate.
Nepersonalizovaná reklama
Tieto cookies nám umožňujú zobrazovať Vám všeobecnú reklamu na produkty a služby.
Personalizovaná reklama
Vďaka týmto cookies Vám my a ?naši partneri? môžeme ponúknuť relevantné produkty a služby na mieru, a to na základe Vašich nákupov, Vášho správania a Vašich preferencií.
Meranie publika
Tieto cookies nám umožňujú optimalizovať naše stránky na Vaše komfortné používanie a to na základe toho, ako ich používate. Cieľom je zapamätať si alebo predpokladať Vaše voľby. Ide napríklad o využívanie funkcií, ich umiestnenie, správanie na stránke.
Cookies tretích strán
Tieto cookies sú cookies tretích strán, pričom viac sa o nich a o našich partneroch môžete dozvedieť tu.
Udelením súhlasu so spracovaním cookies budú na Váš prístroj, ktorý na prehliadanie webovej stránky používate, nainštalované funkčné a analytické cookies (kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ obe kategórie, prípadne si môžete vybrať iba jednu z kategórií kliknutím na tlačidlo „Nastavenia“). Technické cookies inštalujeme na Vaše zariadenie vždy, teda aj bez Vášho súhlasu, pretože bez nich by naša webová stránka nefungovala.
Svoj súhlas so spracovaním cookies môžete odvolať. V súvislosti so spracovaním cookies zo strany našej spoločnosti máte ďalej práva na: prístup ku cookies, vymazanie cookies, úpravu, doplnenie a opravu cookies, obmedzenie spracovania a právo podať sťažnosť na ÚOOÚ. Viac o Vašich právach.