Blasphemous (OZNÁMENIE) – nebývalo krvavá plošinkové Dark Souls

Séria Dark Souls sa do sŕdc hráčov zapísala natoľko, že keď vidia podobne ladené projekty, ihneď si ich práve s touto kultovou značkou spoja. V našom dnešnom oznámení vám povieme viac o 2D akcii Blasphemous, za ktorou stojí spoločnosť The Game Kitchen, ktorá v minulosti pracovala predovšetkým na horšie zapamätateľných dieloch. Teraz sa do sveta pokúša preraziť s temnou novinkou. Pokiaľ vás zaujíma viac, všetky informácie o nej nájdete v nasledujúcich odsekoch.

Oznámenie

Blasphemous; screenshot: monster

• Žáner: 2D plošinovka • Multiplayer: Nie • Vývojár: The Game Kitchen • Vydavateľ: Team17 Digital Ltd   • Platformy a Dátum vydania:  PC, PS4, Xbox One (2019)  Čeština:?

Blasphemous – Oznámenie

1. V Blasphemous utopíte svojich nepriateľov v krvi
  2. HW nároky pre Blasphemous PC

V Blasphemous utopíte svojich nepriateľov v krvi

• Oznámenie: 7. 6. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Temne ladeným akčným 2D projektom sa v posledných rokoch vcelku darí. Ich autori v nich často skúšajú medze, ktoré je možné prekročiť, čo krásne ukazuje aj dnes predstavený Blasphemous. Krv v tomto dieliku doslova tečie prúdom a nepriateľom často držia končatiny pri zvyšku tela len silou vôle. Do istej miery by sa dalo povedať, že je to krvavejšia verzia Hollow Knight či Dead Cells, hier, ktoré si v našej redakcii odniesli v recenziách veľmi pozitívne hodnotenie. Hlavným hrdinom tentoraz nebude oživená mŕtvola, ani obyvateľ hmyzieho sveta. Vývojári nám tu dajú do rúk podivne oblečeného rytiera so psycho helmou, ktorá bude iste v neskorých etapách hry slúžiť na pitie krvi a prerážanie brušných dutín monštier, ktoré sa mu náhodou odvážia postaviť do cesty.

Blasphemous – Kickstarter Trailer *Re-Make*

Blasphemous bude hrou, ktorá rozhodne nie je zacielená na každého, svojich fanúšikov si však určite nájde.

Dejiskom Blasphemous bude rozsiahle spektrum lokácií, ktoré budete s vaším prapodivne vyzerajúcim rytierom čistiť od rôznorodých nepriateľov, ktorí sa od seba nebudú odlišovať len vizuálne, ale aj zručnosťami. Stretnúť by sme sa pri hraní mali s obrami kontrolovanými babicami na ich chrbte, šialenými flagelantmi, duchmi a zmutovanými kreatúrami, z ktorých pôjde doslova vytĺcť dušu. Čerešničkou na torte budú samozrejme vždy bossovia, ktorých spektrum má byť podľa vývojárov nebývalo rozsiahle, za čo som rád, pretože som hráč, ktorý rád čelí riadnym výzvam. Minimálne z aktuálne predstavených záberov možno povedať, že v škále primárnych antagonistov nájdeme démonov, nemŕtve monštrá a padlých zástupcov vyšších vrstiev, ktorí podľahli všadeprítomnej nákaze.

Za elimináciu nepriateľov všetkého druhu budeme v Blasphemous odmeňovaní skúsenostnými bodíkmi, ktoré bude následne možné rozdeliť do jednej z mnohých vývojových kategórií. Navýšiť touto cestou pôjde rýchlosť, výdrž, alebo bojovú zdatnosť hlavného protagonistu, ktorý sa bude stabilne vyvíjať. Ako veľmi komplexne je definovaný hrdina, je aktuálne otázkou, osobne dúfam, že sa s touto zložkou vývojári poriadne vyhrajú, pretože by som si Blasphemous rád zahral viackrát odlišnými štýlmi. Aj keď bolo Blasphemous oznámené na Xbox One, PS4 a PC, vývojári sa zatiaľ neobťažovali s tým, aby presne stanovili dátum, kedy k nám táto ambiciózne vyzerajúca 2D akcia dorazí. Osobne by som si tipol, že s ním môžeme počítať buď cez prázdniny, alebo v jesenných mesiacoch.

• Zdroje: YouTube

HW nároky pre Blasphemous

Operačný systém Bude oznámené Bude oznámené