Darkborn (OZNÁMENIE) je akciou, v ktorej sa stanete monštrom

Už čoskoro

Nie všetci vývojári svoje hry predstavujú na veľkolepých konferenciách. Niektorí tvorcovia namiesto rozsiahlych herných akcií volia skôr prezentáciu prostredníctvom najvýraznejších svetových médií, medzi ktoré patrí napríklad IGN. To nedávno vypustilo asi pätnásťminútový stream z dosť špecificky vyzerajúcej akcie Darkborn, na ktorej pracuje neveľký tím The Outsiders. Čo všetko o tomto vyvíjanom titule aktuálne vieme, vám načrtneme v našom dnešnom oznámení.

Oznámenie

Darkborn; screenshot: cover, logo

• Žáner: Akčné • Multiplayer: Nie • Vývojár: The Outsiders • Vydavateľ: The Outsiders • Platformy a Dátum vydania: PC, PS4 a Xbox One (2019/2020) • Čeština: Nie

Darkborn – Oznámenie

1. V Darkborn sa budete mstiť za svojich milovaných
  2. HW nároky na hru Darkborn

V Darkborn sa budete mstiť za svojich milovaných

• Oznámenie: 8. 4. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Monštrá to v hernom svete nemajú vôbec ľahké. Hráči im po väčšinu času prakticky len ubližujú. V Darkborn by sme mali podľa videa vypusteného na IGN prežiť príbeh v koži príšery. Tá počas jednej temnej noci príde nielen o domov, ale aj o väčšinu svojich príbuzných, ktorí sú buď zabití, alebo unesení bojovníkmi s poriadne nabrúsenými zbraňami a rohatými prilbami, vďaka ktorým si neraz spomeniete na Skyrim a jeho alkoholom nasiaknutých severanov. Hoci maličká obluda prežije masaker svojich blížnych, nemá na ružiach ustlané, pretože jej ľudskí nepriatelia číhajú práve na mláďatá, ktoré sa ani nemajú ako brániť.

Darkborn – Oznámenie

V koži monštier sa v herných príbehoch neocitáme až tak často ako v úlohe dobrodruhov, čo je hlavný prvok, ktorým Darkborn väčšinu sveta zaujal.

Prezentujúci sa hneď na štarte videa vtelí do tela maličkého tvora plného strachu, snažiaceho sa nájsť ďalšieho zástupcu svojho druhu. V úvodných minútach sa monštrum fakticky len schováva pred svojimi prenasledovateľmi a eliminuje ich len za predpokladu, že sa s nimi nemusí priamo stretnúť. Akonáhle dosiahne určitý cieľ, jeho úloha sa mení. Z koristi sa stáva lovec nebývalo podobný kultovému Votrelcovi bažiacemu po krvi svojich nepriateľov, ktorí proti nemu v rovnom súboji nemajú žiadnu šancu. Nakoniec sa príšera dostáva do dediny, kde je nútená čeliť silnejšiemu oponentovi, ktorého predstavenie na prvý pohľad pripomína Middle-Earth: Shadow of Mordor, v ktorom mali náhodne generovaní soci silné a slabé stránky. Akonáhle je hrdina dediny porazený, show končí a netvor si plne vychutnáva svoju pomstu.

Na aktuálne vypustených záberoch vyzerá Darkborn ako akcia s veľmi osobitým príbehovým pozadím, ktoré nám umožní vteliť sa do stále sa vyvíjajúceho monštra, proti ktorému budú stáť hrdinovia, za ktorých tradične hrávame. Za seba musím povedať, že sa mi elementárna myšlienka skutočne páči, o niečo menej mi však sedí vyložene zastaraný súbojový systém skladajúci sa z niekoľkých nie veľmi zaujímavo vyzerajúcich výpadov. Prakticky ho možno považovať za dôkaz toho, že k nám projekt vývojárskeho štúdia The Outsiders len tak nedorazí. Osobne by som si tipol, že nám táto hra na diskoch pristane až v priebehu budúceho roka na PC a konzolách, s ktorými je možné minimálne podľa v súčasnosti vydaného videa počítať.

Darkborn; screenshot: príšera

Aj tie najmenšie monštrá sa sú schopné v Darkborn za určitých okolností brániť. Minimálne útoky zo zálohy im vraj pôjdu skvele.

• Zdroje: Youtube (IGN)