Dobrý deň, 31.08.2017 som si u Vás objednala notebook ku ktorému som mala dostať elektronický darčekový poukaz. Na e-mail mi prišiel odkaz k tomuto poukazu, avšak na českú Alzu. Samozrejme, že po rozkliknutí linku ma žiada o prihlásenie, ktoré mi ale zamieta, keďže mám účet na slovenskej Alze. Na tej mi môj kupón nezobrazuje. Podľa rád na diskusii som skúsila vašu aplikáciu, ktorá taktiež dopadla fiaskom, pretože mi kód zobrazovala v tvare XXXXXXXXXX, samozrejme ako neplatný zľavový kupón. Rozhodla som sa teda ísť na pobočku, kde vaši dvaja zamestnanci neboli schopní mi poradiť a po márnom trápení a tápaní ma odporučili jedine na kontaktný formulár. Zaujímalo by ma teda, či svoj zľavový kupón ešte uvidím, resp. ako a kde ho teda môžem použiť alebo to bol len blbý marketingový ťah, ako navnadiť kupujúceho. Ďakujem Vám za odpoveď.
Dobrý deň, 31.08.2017 som si u Vás objednala notebook ku ktorému som mala dostať elektronický darčekový poukaz. Na e-mail mi prišiel odkaz k tomuto poukazu, avšak na českú Alzu. Samozrejme, že po rozkliknutí linku ma žiada o prihlásenie, ktoré mi ale zamieta, keďže mám účet na slovenskej Alze. Na tej mi môj kupón nezobrazuje. Podľa rád na diskusii som skúsila vašu aplikáciu, ktorá taktiež dopadla fiaskom, pretože mi kód zobrazovala v tvare XXXXXXXXXX, samozrejme ako neplatný zľavový kupón. Rozhodla som sa teda ísť na pobočku, kde vaši dvaja zamestnanci neboli schopní mi poradiť a po márnom trápení a tápaní ma odporučili jedine na kontaktný formulár. Zaujímalo by ma teda, či svoj zľavový kupón ešte uvidím, resp. ako a kde ho teda môžem použiť alebo to bol len blbý marketingový ťah, ako navnadiť kupujúceho. Ďakujem Vám za odpoveď.