Alza Test radí softvér na základe používateľských recenzií a ďalších dát

Alza Test Reklamovanosť
Alza Test Predajnosť
Alza Test Akciová cena

Softvér – výsledok testu

Výsledkom sú softvér v niekoľkých cenových hladinách:

Čo je to Alza test

Stovky kategórií, tisíce výrobkov, milióny podrobností a používateľských recenzií na softvér. Ako sa v tom všetkom zorientovať? Vyskúšajte náš Alza Test, ktorý zaručuje objektívny výber na základe zákazníckych skúseností. Údaje, na základe ktorých softvér radí, vychádzajú čisto z dát a spätnej väzby skutočných ľudí, ktorí produkty zakúpili.

533 položiek
4,9 21×
Bitdefender Mobile Security pre Android pre 1 zariadenie na 1 rok (elektronická licencia)
Internet Security Bitdefender Mobile Security pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Android, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
11,90 €
Objednávací kód: SWLB0035a
4,9 18×
Total Commander pre 1 používateľa (elektronická licencia)
Kancelársky softvér Total Commander, vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, lic. kľúč bude doručený e-mailom
46,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO401y01
4,9 20×
Norton 360 Premium 75GB, 1 používateľ, 10 zariadení, 12 mesiacov (elektronická licencia)
Internet Security Norton 360 pre 10 zariadení, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, EN, HU, DE, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
38,90 €
Objednávací kód: WZ668h
4,8 39×
Bitdefender Internet Security (elektronická licence)
Internet Security Bitdefender Internet Security, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, EN, HU, DE, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
Od  27,90 €
Dostupnosť podľa položiek v súprave
Objednávací kód: SWLB0014NAD
4,9 12×
Norton 360 Deluxe 50 GB, VPN, 1 používateľ, 5 zariadení, 36 mesiacov (elektronická licencia)
Internet Security Norton 360 pre 5 zariadení, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, dĺžka predplatného: 36 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
58,90 €
Objednávací kód: WZ668a7
4,8 24×
Norton 360 Deluxe 25GB, 1 používateľ, 3 zariadenia, 12 mesiacov (elektronická licencia)
Internet Security Norton 360 pre 3 zariadenia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, EN, HU, DE, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
27,90 €
Objednávací kód: WZ668f
4,9 12×
Nero Platinum Unlimited 7 v 1 CZ (elektronická licencia)
Napaľovací program Nero Platinum pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, jazyková verzia: CZ, EN, HU, DE, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy, pre školy a pre štátnu správu, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
87,90 €
Objednávací kód: SWLN0005
4,7 32×
Norton 360 Deluxe 50GB, 1 používateľ, 5 zariadení, 12 mesiacov (elektronická licencia)
Internet Security Norton 360 pre 5 zariadení, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, EN, HU, DE, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
28,90 €
Objednávací kód: WZ668g
4,7 33×
Avast Premium Security Multi-device (až 10 zariadení) na 12 mesiacov (elektronická licencia)
Bezpečnostný softvér Avast Premium pre 10 zariadení, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
28,90 €
Objednávací kód: SWLA0044
4,6 217×
Microsoft 365 pre rodiny (elektronická licencia)
Kancelársky softvér – Microsoft 365 určený pre 5 zariadení, maximálny počet používateľov v rámci licencie: 6 používateľov, prenositeľná, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive a Skype, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určené pre mobilné zariadenia a PC, kompatibilné s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, zemepisné obmedzenia: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v: "Moja knižnica" - "Licencia", Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
97,90 €
Objednávací kód: SWOFFAe_EU
4,6 217×
Microsoft 365 pre jednotlivcov CZ (BOX)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, maximálny počet používateľov v rámci licencie: 1 používateľ, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive a Skype, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
69,90 €
Objednávací kód: SWOFPECZbIII
4,6 217×
Microsoft 365 Business Śtandard (elektronická licencia)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive, SharePoint Workspace a Teams, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
156,90 €
Objednávací kód: SWOFBSe_EU1
4,6 217×
Microsoft 365 pre jednotlivcov (elektronická licencia)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, maximálny počet používateľov v rámci licencie: 1 používateľ, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive a Skype, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
69,90 €
Objednávací kód: SWOFPEe_EU
4,6 217×
Microsoft 365 Family SK (BOX)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, maximálny počet používateľov v rámci licencie: 6 uživatelů, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive a Skype, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
97,90 €
Objednávací kód: SWOFFASKbIII
4,6 217×
Microsoft 365 Personal SK (BOX)
69,90 €
Na sklade 5 ks
Objednávací kód: SWOFPESKbIII
4,6 217×
Microsoft 365 Business Standard SK (BOX)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, maximálny počet používateľov v rámci licencie: 1 používateľ, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive, SharePoint Workspace a Teams, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
156,90 €
Objednávací kód: SWOFBSSKbII
4,6 217×
Microsoft 365 Personal EN (BOX)
69,90 €
Objednávací kód: SWOFPEENbIII
4,6 217×
Microsoft 365 pre rodiny CZ (BOX)
97,90 €
Objednávací kód: SWOFFACZbIII
4,6 217×
Microsoft 365 Family EN (BOX)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive a Skype, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
97,90 €
Objednávací kód: SWOFFAENbIII
4,6 217×
Microsoft 365 Business Standard EN (BOX)
Kancelársky softvér Microsoft 365 pre 5 zariadení, maximálny počet používateľov v rámci licencie: 1 používateľ, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive, SharePoint Workspace a Teams, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre mobilné zariadenie a PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“, Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu)
Novinka
156,90 €
Na sklade > 5 ks u dodávateľa
Objednávací kód: SWOFBSENbII
4,6 217×
Microsoft 365 Business Standard CZ (BOX)
156,90 €
Objednávací kód: SWOFBSCZbII
5,0
Bitdefender Family Pack (elektronická licencia)
Internet Security Bitdefender Family pack, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, EN, HU, DE, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, určený pre mobilné zariadenie a PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
Od  74,90 €
Dostupnosť podľa položiek v súprave
Objednávací kód: SWLB0032NAD
4,8
Zoner Photo Studio X pre 1 používateľa na 1 rok (elektronická licencia)
Grafický program Zoner Photo Studio pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, typ softvéru: úprava fotografií, jazyková verzia: CZ, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
53,90 €
Objednávací kód: EO201aa9e
4,6 27×
Pinnacle Studio 26 Ultimate (BOX)
Grafický program Pinnacle Studio pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ
93,90 €
Objednávací kód: SWps26u

Softvér recenzie a testy

AppleNový MacBook Air s výkonným čipom M3 Je to len pár mesiacov, kedy Apple predstavil desivo rýchle čipy M3. A teraz sa tento vybrúsený kus kremíka dostáva aj do MacBook Air. Tento celosvetovo najobľúbenejší notebook je teraz ešte lepší. Vďaka hardvérovému vylepšeniu sa tak môžete tešiť hneď na niekoľko...
Asi ste si už niekedy všimli, že keď si kúpite power banku, jej udávaná a reálna kapacita sa znateľne líšia. Nejde o žiadny výrobný trik, ako by sa mohlo najskôr zdať. Power banky tak skrátka fungujú. Prečo a ako veľmi sa udávaná kapacita power banky líši od tej...
Špičkový herný monitor je neoddeliteľnou súčasťou zostavy na PC gaming. Jedine tak bude herný zážitok skutočne komplexný, plnohodnotný a hlavne ničím nerušený. Monitory ASRock Phantom Gaming presne toto ponúkajú.
micro USBZasuň – otoč – zasuň – otoč – zasuň: neľahká práca s USB! USB je stále jasne vedúcim typom konektora. A to aj napriek problémom, hlavne mechanického rázu, ktoré sa s ním spájajú. Aké sú to? A ako sa ku konektoru USB správať tak, aby dlho vydržal?
USB Power Delivery je technológia nabíjania, o ktorej veľa ľudí nevie, ale veľa ich ju využíva. Ide totiž o jeden z najvyužívanejších rýchlonabíjacích štandardov moderných smartfónov. V nasledujúcom článku si vysvetlíme všetko, čo by ste o tejto dôležitej technológii...
Nákup softvéru, najmä operačných systémov alebo produktov Office a Microsoft 365, nie je vôbec jednoduchou záležitosťou. Veľakrát sú totiž koncoví zákazníci v nevýhode a výber je pre nich zložitejší ako pre skúsených IT profesionálov. Náš článok vám pomôže rozlíšiť...
Viac článkov Všetky články
Pozrite sa na produkty zoradené podľa ceny od najlacnejšieho v kategórii lacné softvér Produkty zoradené od najdrahšieho po najlacnejší hľadajte v kategórii najdrahšie softvér Tovar zoradený podľa predajnosti od najviac po najmenej predávaný nájdete v kategórii najpredávanejšie, najlepšie softvér Produkty zoradené podľa hodnotenia používateľov od najlepšieho nájdete v kategórii softvér recenzie
+421 2 5710 1800