Tom Clancy's Rainbow Six Quarantine (OZNÁMENIE) bude sci-fi FPS postavená na základoch Siege

Ako už bolo povedané pred pár dňami v našej novinke, Rainbow Six: Siege sa zatiaľ nikam nechystá, a tak sa vývojári z Ubisoftu pokúšajú herné univerzum, v ktorom sa titul odohráva, podojiť inak. Zasadené do neho má byť ich nové kooperačné FPS Rainbow Six Quarantine, ktoré má vychádzať z herného režimu stavajúceho hráčov proti krvilačným hordám mimozemských nepriateľov. Aké informácie o ňom aktuálne máme a kedy k nám asi dorazí, si prečítate v našom článku.

Oznámenie

Rainbow Six Quarantine; wallpaper: toxic

• Žáner: FPS • Multiplayer: Áno (online, co-op) • Vývojár: Ubisoft • Vydavateľ: Ubisoft • Platformy a Dátum vydania: PC, PS4, Xbox One (2020) • Homepage: rainbow6.ubisoft.com/quarantineČeština:?

Tom Clancy's Rainbow Six Quarantine – Oznámenie

1. Hlavnými aktérmi Rainbow Six Quarantine budú agenti z Rainbow Six: Siege
  2. HW nároky pre Tom Clancy's Rainbow Six Quarantine PC

Hlavnými aktérmi Rainbow Six Quarantine budú agenti z Rainbow Six: Siege

• Oznámenie: 13. 6. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Keď sa na plátne prezentácie Ubisoftu objavilo Rainbow Six Quarantine, niektorí členovia našej redakcie usúdili, že ide o ďalší diel zombíkov. Nakoniec sa však ukázalo, že na E3 2019 dostane priestor zástupca inej legendárnej značky. Namiesto zombíkov sa totiž na scéne objavila jedna z agentiek známych z Rainbow Six: Siege, a podala k zemi zrazenému protagonistovi videa pomocnú ruku. Akonáhle sa tak stalo, bolo nám jasné, že namiesto nemŕtvych monštier nám budú do cesty postavení návštevníci z vesmíru, ktorí na Zemi robili neporiadok už pred niekoľkými mesiacmi v rámci dočasného vypustenia bezplatného PvE režimu.

Rainbow Six Quarantine: E3 2019 Teaser Trailer | Ubisoft [NA]

Rainbow Six Quarantine bude podľa trailera hrou, v ktorej uvidíme rad tvárí z Rainbow Six: Siege

Plnohodnotná hra Rainbow Six Quarantine nám prakticky ponúkne rovnaký zážitok ako bezplatný herný režim. Kooperovať v nej budú traja hráči, ktorí budú musieť stabilne plniť úlohy a čeliť rôzne ladeným monštrám, ktoré ich budú chcieť pripraviť o život. Teoreticky možno počítať s tým, že vývojári prevezmú väčšinu agentov a príšer predstavených v Rainbow Six: Siege a pridajú k nim pár nových kúskov.

Za seba musím povedať, že sa mi aspoň momentálne Rainbow Six Quarantine nepozdáva, pretože do univerza Tom Clancy's absolútne nezapadá, chápem však dôvod, prečo sa vývojári rozhodli kráčať touto cestou. Slávne meno jednoducho ťahá a Rainbow Six: Siege je v súčasnosti tým najlepším, čo Ubisoft má. Celkovo toho o tejto PvE novinke momentálne nie je známeho veľa, doraziť by k nám však mala v priebehu budúceho roka na PS4, PC a Xbox One.

• Zdroje: YouTube

HW nároky pre Tom Clancy's Rainbow Six Quarantine PC

Minimálne HW požiadavky Odporúčané HW požiadavky (predpoklad)