AD elektro AD elektro
Zobraziť katalóg
God of War
God of War
Testy grafických kariet
God of WarPočítačová hra God of War je akčná dobrodružná hra z pohľadu tretej osoby, ktorá je voľne inšpirovaná severskou mytológiou a odohráva sa v starovekej Škandinávii v ríši Midgar. S postavou Kratosa a jeho syna Atrea sa vydávate na strastiplnú cestu po deviatich ríšach. Hra bola vyvíjaná hernými vývojármi zo štúdia Santa Monica a vydaná v januári 2022 spoločnosťou Sony Interactive Entertainment. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v lokácii Wildwoods nástrojom Fraps po dobu 42 sekúnd. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testovanie je uvedené na priložených snímkach.
Testy grafických kariet

Ako testujeme grafické karty v hre God of War

Testovacia scéna počítačovej hry God of War, v ktorej sú grafické karty testované pomocou nástroja Fraps. 

Nastavenie hry na testovanie

God of War nastavenie Video God of War nastavenie Graphics 1

Výsledky testov grafických kariet

Testy God of War
Výkon grafických kariet v hre God of War


i

Snímková frekvencia Ukazovateľom výkonu grafickej karty je pre nás priemerná snímková frekvencia. Dosiahnuté hodnoty priemernej snímkovej frekvencie jednotlivých grafických kariet sú do grafov zanášané zostupne tak, že najvýkonnejšia karta, ktorá dosiahla najvyššiu snímkovú frekvenciu, je v grafe zanesená hore, a naopak najslabší model s najnižšou snímkovou frekvenciou potom úplne dole.

Ukazovateľ 1 % Low Hodnota ukazovateľa „1 % Low“ je vypočítaná ako 99. percentil z nameraných hodnôt časov snímok (frame times) prevedených na snímkovú frekvenciu. Ide o ukazovateľ plynulosti renderovania snímok, ktorý nám môže odhaliť, či grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervaloch. V prípade nízkych hodnôt blížiacich sa k hranici 30 FPS znamená, že pohyb v hre už nie je pre oko hráča plynulý, ale skôr trhavý.

Ukazovateľ 0,1 % Low Hodnota ukazovateľa „0,1 % Low“ sa vypočítava obdobne ako predchádzajúci ukazovateľ, na zreteľ je však braný percentil 99,9. Tento ukazovateľ potom odhaľuje menej časté, ale oveľa výraznejšie poruchy v plynulosti renderingu, kedy sa pri inak plynulom pohybe obraz v hre na okamih akoby zasekne (stuttering). Čím nižšia je dosiahnutá hodnota tohto ukazovateľa, tým výraznejšie „záseky“ sa v hre objavujú a pohyb tak nie je plynulý aj napriek tomu, že priemerná snímková frekvencia vykazuje inak vysoké hodnoty.

i

Viac o hre

Vytlačiť
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií