Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka
Zobraziť katalóg

Ako nakupovať na Alza.sk?

Pripravili sme pre Vás jednoduchého sprievodcu, vďaka ktorému budete mať všetky potrebné informácie poruke.

Výber tovaru

Vyhľadávať možno zadaním názvu konkrétneho tovaru, výrobcu alebo typu do vyhľadávacej kolónky alebo pomocou lišty kategórií. Jednotlivé výrobky môžete jednoducho porovnať a taktiež uložiť ako obľúbené pre neskorší nákup.

Do košíka a objednať

Po vložení všetkých častí objednávky do košíka získate očakávaný termín dodania. Okrem ponuky služieb získate možnosť výberu kombinácie platby a dopravy, z ktorej si môžete vybrať tú, ktorá vám vyhovuje najviac.

Doručenie

O priebehu doručenia budete pravidelne informovaní prostredníctvom správ a zásielku môžete taktiež sledovať u zvoleného dopravcu. Pri preberaní balík skontrolujte a prípadné poškodenie nahláste priamo vodičovi.

Reklamácia tovaru

Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame využiť služby autorizovaných servisov, ale reklamovať môžete aj u nás. Radi pre Vás sprostredkujeme aj pozáručné opravy alwbo služby našich technikov, spojené s údržbou.

Ostatné

Ďalšie informácie alebo služby, ktoré možno hľadáte.

Najčastejšie otázky

  • Servis a služby
  • Elektronický obsah
  • Objednávky
  • Reklamácia
  • Ako zistím, ktorá služba je k vybranému produktu ponúkaná?

    Po vložení produktu do košíka sa automaticky zobrazí zoznam ponúkaných služieb.

  • Je možné Predĺženú záruku dokúpiť dodatočne?

    Áno, predĺžiť záruku je možné počas celej doby platnosti štandardnej záruky.

  • Je možné Okamžitú výmenu dokúpiť dodatočne?

    Áno, službu Okamžitá výmena je možné zakúpiť do štrnástich dní od objednania. Neskoršie dokúpenie nie je možné.

  • Ako je riešená výmena na predajni, kde nemáte tovar na sklade?

    Na predajni je výmena riešená maximálne do troch dní.

  • Je možné Poistenie dokúpiť dodatočne?

    Poistenie sa môže zakúpiť iba v deň prevzatia výrobku.

  • Na čo sa vzťahuje Poistenie proti rozbitiu a krádeži?

    Poistenie sa týka náhodného poškodenia výrobku, ku ktorému došlo za nešťastných okolností, ktoré obmedzujú alebo vylučujú jeho funkčnosť. Vzťahuje sa tiež na vreckové krádeže, lúpež a krádež z objektu určeného na trvalé bývanie.

  • Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru?

    Návod nájdete tu.

  • Je možné Prvé spustenie dokúpiť dodatočne?

    Ak váš tablet alebo počítač ešte nebol zapnutý, je možné službu Prvé spustenie dodatočne zakúpiť.

  • Ak si objednám službu Prvé spustenie, bude to mať nejaký vplyv na dobu doručenia tovaru?

    Pri objednávke tovaru so službou Prvé spustenie do 12:00 je tovar doručené druhý deň. Pri objednávke po 12:00 sa uskutoční dodanie nasledujúci deň alebo pozajtra.

  • Je možné program BuyBack dokúpiť dodatočne?

    BuyBack je možné dodatočne zakúpiť iba v deň vydania tovaru. Neskoršie dokúpenie bohužiaľ nie je možné.

  • V akej výške mi bude vystavený šek po dvoch rokoch užívania tovaru?

    Vždy záleží na stave tovaru, pre výpočet môžete použiť kalkulačku.

  • Ako dostanem zakúpený elektronický tovar?

    Po uhradení objednávky Vám tovar bude zaslaný na e-mail.

  • Musím byť registrovaný zákazník, aby som mohol kúpiť elektronický tovar?

    Áno, ale iba v prípade, že máte záujem o elektronickú licenciu od spoločnosti Microsoft.

  • Elektronický tovar mi nejde stiahnuť, ako mám postupovať?

    Ak je objednávka uhradená a licencia Vám nejde stiahnuť, prosíme Vás o kontaktovanie našej zákazníckej linky 02 5710 1800. Za tieto komplikácie sa ospravedlňujeme.

  • Zakúpená licencia mi nevyhovuje, môžem ju vrátiť?

    Bohužiaľ, elektronické výrobky spadajú do kategórie, ktoré nie je možné vracať.

  • Ako zistím stav svojej objednávky?

    Stav objednávky môžete zistiť tu.

  • Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

    Nemusíte. Nakúpiť môžete aj bez registrácie.

  • Čo znamená Kúpiť zrýchlene?

    Ide o zrýchlený proces nákupu, ktorý je sprístupnený iba registrovaným užívateľom.

  • Ako zistím, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

    Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať prostredníctvom SMS správy.

  • Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

    Áno, objednávku je možné predĺžiť tu, kde nám môžete poslať požiadavku na predĺženie objednávky.

  • Zakúpil som tovar a nie je funkčný

    Tovar vráťte do 14 dní. Osobne alebo poštou (so sprievodným listom) na niektorú z našich predajní.

  • Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

    Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt poškodený. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v odseku IV. našich obchodných podmienok.

  • Ako mám zadať reklamáciu?

    V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne správne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame zistiť, či má vaša značka slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie ako u predajcu. Kontakt na servisy nájdete tu. Ak slovenské zastúpenie chýba, alebo ak chcete riešiť reklamáciu u predajcu, je možné uplatniť reklamáciu na ktorejkoľvek našej pobočke alebo reklamované veci zaslať na našu adresu.

  • Kde môžem reklamovaný tovar zaslať?

    Produkty môžete poslať na adresu: Alza.sk - reklamácie, Bottova 7, 811 09 Bratislava.

  • Čo všetko musím k reklamácii dodať?

    K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade odoslania tovaru poštou aj sprievodný list, v ktorom bude chyba popísaná. Ak máte príslušenstvo, dodajte aj to. Môže byť príčinou poruchy, alebo nevyhnutné pre riadne otestovanie prístroja. U televízorov vždy dodajte aj stojan, samotná obrazovka sa môže cestou ľahko poškodiť.

  • Mám poruchu na príslušenstve, je potrebné k reklamácii priniesť aj hlavný produkt?

    Áno, všeobecne príslušenstvo nie je možné reklamovať samostatne, preto odporúčame mať hlavný produkt vždy so sebou.

  • Potrebujem originálny obal od výrobku?

    K reklamácii originálny obal nie je potrebný, ale je vhodný na jeho prenášanie.

  • Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

    Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom termíne, podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.

  • Možno reklamáciu nejako urýchliť?

    V prípade potreby riešiť reklamáciu ihneď je nutné mať k tovaru zakúpenú službu Okamžitá výmena. V ostatných prípadoch toto urýchlenie nie je možné.

  • Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?

    Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú. Nahlásenie sa dá vykonať telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Súčasne je potrebné, aby preberajúca osoba mala u seba originál príjmového dokladu o reklamácii.

    Ak ste firemný zákazník, prípadný dobropis odovzdáme iba osobe, ktorá je uvedená v registrácii.

  • Stratím svoje dáta v zariadení?

    Je to veľmi pravdepodobné. Ak sa podarí prístroj opraviť, štandardne sa zo servisu vracia s továrenským nastavením, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelnú zálohu dát nielen pred podaním reklamácie. V článku Záloha dát telefónu nájdete podrobný návod, ako pohodlne zálohovať telefóny rôznych značiek.

  • Dostal som v servise protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?

    Stačí nám originál zaslať poštou alebo sa s ním dostaviť na našu predajňu. Po overení protokolu u dodávateľa Vám zašleme dobropis pre vrátenie platby za tovar.

Nenašli ste to, čo hľadáte? Napíšte nám Obchodné podmienky
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB15