Je Days Gone 2 ďalším pripravovaným titulom štúdia Bend? (ŠPEKULÁCIE)

Akčný survival od oregonského štúdia Bend väčšinu herných novinárov v čase svojho vydania príliš nenadchol, veľa hráčov však toto dielko prijalo naopak dobre a mnohí z nich by si preto určite priali pokračovanie. Pre nich máme dobrú správu: Days Gone nedávno zaznamenalo výrazný úspech v ankete The Golden Joysticks Awards a riaditeľ štúdia sa nechal počuť, že svet Days Gone neplánuje so svojimi kolegami opustiť. Viac v našom článku.

Špekulácie

Days Gone; wallpaper: Deacon

• Žáner: Akčná adventúra, survival horor ?Multiplayer: ? • Vývojár: SIE Bend • Vydavateľ: Sony Interactive Entertainment • Platformy a Dátum vydania: PS5 ?Čeština:?

Days Gone získalo dve ocenenia v ankete The Golden Joysticks Awards a pokračovanie tak znie stále nádejnejšie

• Špekulácie: 21. 11. 2019 • Autor: Alexandra Vaníková

PS4 exkluzivita pod taktovkou štúdia Bend si od svojho vydania v apríli tohto roku napriek nepríliš vysokým hodnoteniam kritikov získala množstvo fanúšikov v hráčskej komunite, o čom svedčí aj nedávne víťazstvo v ankete, ktorú má v rukách práve verejnosť: The Golden Joysticks Awards. Days Gone si z nej odnieslo hneď 2 ocenenia za najlepšie rozprávanie príbehu a tiež Playstation hru roka. Mnoho ľudí by si tak určite prialo návrat do nehostinného sveta zmietaného zombie apokalypsou, opäť sa vžiť do kože Deacona St. Johna, nasadnúť na motorku a pustiť sa do sekania zombíkov (chcem povedať freakerov, samozrejme).

O pokračovaní akčnej survival adventúry sa začalo špekulovať pred nejakým časom aj kvôli LinkedIn profilu jedného z členov Bend Studio – Jeremy Vickeryho. V jednej sekcii sa totiž uvádza: „plánovanie predprodukcie ďalšieho titulu“. Štúdio navyše po dvoch mesiacoch od vydania post-apokalyptickej adventúry začalo hľadať nové duše, ktoré by pracovali na záhadnom AAA projekte.

Days Gone; wallpaper: horda Days Gone; wallpaper: zombie souboj
Vývoj Days Gone 2 zatiaľ nebol oficiálne potvrdený, ak by sa ale na ďalšom dobrodružstve bývalého člena motorkárskeho gangu Deacona naozaj pracovalo, mnoho ľudí by prekvapených asi nebolo.

Pre riaditeľa Bend Studio, Chrisa Reesea, bolo ocenenie The Golden Joystick obrovským zadosťučinením. Pri preberaní ceny tiež poznamenal, že pre štúdio sa Days Gone stalo vášňou, koniec koncov vývoj trval niekoľko rokov a jeho svet by chceli rozhodne udržať nažive a preskúmať rôzne iné možnosti, ktoré ponúka. Chris zakončil svoje vyjadrenie klasickým „Uvidíme,“ čo je len ďalšia živná pôda pre špekulácie. Jeho slová môžu znamenať druhý diel zombie akčnej adventúry, Reese však mohol odkazovať len na ďalšie aktualizácie pre ten súčasný.

Napriek hodnoteniam, ktoré mali od tých najvyšších ďaleko a ktoré hre udelila drvivá väčšina hernej novinárskej obce, si Days Gone medzi majiteľmi PS4 našlo množstvo fanúšikov (za jedného z nich sa sama považujem) a tí by si pokračovanie určite priali. Pre tvorcov by to znamenalo návrat do dobre známeho a milovaného sveta a vydavateľ Sony by si tiež určite prišiel na svoje. Days Gone totiž počtom predajov počas svojho vydania porazilo aj Death Stranding – veľdielo hernej legendy a tvorcu série Metal Gear, Hideo Kojimu.

• Zdroje: GamesRadar+, Push Square, Lakebit, PlayStation LifeStyle

Ak Bend Studio naozaj pracuje na pokračovaní Days Gone, je pravdepodobné, že sa ho dočkáme až na PS5, prípadne na pulty obchodov dorazí ako cross-gen titul. O novinkách vás budeme informovať.

4,8 65×
Days Gone – PS4
Hra na konzolu – PS4/PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, – hráš za bývalého motorkára Deacona St. Johna: tuláka, vyhnanca, lovca ľudí a tak trochu ešte človeka; vo svete zničenom celosvetovou epidémiou sa St. John rozhodne opustiť „bezpečie“ táborov, ktoré vytvorili preživší, a radšej vyráža na cesty
Zľavnené -43 %
18,90 € 32,90 €
Na sklade > 10 ks
Objednávací kód: MSX304
4,8 284×
The Last Of Us Remastered – PS4
Hra na konzolu – PS4/PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, pre online hranie vyžaduje predplatné PlayStation Plus, – Herné veľdielo od Naughty Dog bolo remastrované na Playstation 4! Remaster The Last Of Us obsahuje balíček pre jedného hráča Left Behind a balíčky pre viac hráčov Abandoned Territories a Reclaimed Territories.
Zľavnené -55 %
7,99 € 17,90 €
Na sklade > 10 ks
Objednávací kód: MSX086
4,9 62×
The Last of Us Part I – PS5
Hra na konzolu – PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, – prežite znovu príbeh, ktorým to všetko začalo. V spustošenej civilizácii, kde vyčíňajú infikovaní a nezdolní preživší, je Joel, unavený hlavný hrdina, najatý, aby prepašoval 14-ročnú Ellie z vojenskej karanténnej zóny. To, čo začína ako malá práca, sa však čoskoro premení na brutálnu cestu naprieč krajinou.
Zľavnené -28 %
42,90 € 59,90 €
Objednávací kód: PSV0260
4,9 138×
The Last of Us Part II – PS4
Hra na konzolu – PS4/PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, – preži stále intenzívnejšie morálne rozpory, ktoré na Ellie pôsobia vplyvom jej neľútostnej honby za pomstou; kolotoč násilia, ktorý za sebou zanecháva, otrasie tvojou predstavou o rozlišovaní správneho od zlého, dobra od zla a hrdinov od zloduchov
28,90 € Ušetríte 4,09 €
Objednávací kód: MSX445
4,4 16×
Avatar: Frontiers of Pandora: Limited Edition - PS5
Hra na konzolu – PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, – Vy, Na'vi, ste boli unesení ľudskou militaristickou korporáciou známou ako RDA a sformovaní, aby ste slúžili ich účelom. O pätnásť rokov neskôr ste sa oslobodili, ale ocitli ste sa ako cudzinci vo svojom rodisku. Znovu sa spojte so svojím strateným dedičstvom a zistite, čo skutočne znamená byť Na'vi.
43,90 €
Objednávací kód: PSV0103
5,0
Avatar: Frontiers of Pandora: Limited Edition - Xbox Series X
Hra na konzolu – Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný, – Vy, Na'vi, ste boli unesení ľudskou militaristickou korporáciou známou ako RDA a sformovaní, aby ste slúžili ich účelom. O pätnásť rokov neskôr ste sa oslobodili, ale ocitli ste sa ako cudzinci vo svojom rodisku. Znovu sa spojte so svojím strateným dedičstvom a zistite, čo skutočne znamená byť Na'vi.
Zľavnené -30 %
29,90 € 42,90 €
Objednávací kód: XBSE0071
Avatar: Frontiers of Pandora – Gold Edition – Xbox Series X
53,90 €
Objednávací kód: XBSE0071ge
4,9 53×
God of War Ragnarok – PS4
Hra na konzolu – PS4/PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, – Kratos a Atreus sa musia vydať do každého z deviatich svetov, aby našli potrebné odpovede a pripravili sa na predpovedanú bitku, ktorá ukončí svet.
34,90 € Ušetríte 5,09 €
Objednávací kód: MSX1342
4,9 92×
God of War: Ragnarok – PS5
Hra na konzolu – PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, – Kratos a Atreus sa musia vydať do každého z deviatych svetov, aby našli potrebné odpovede a pripravili sa na predpovedanú bitku, ktorá ukončí svet.
39,90 €
Objednávací kód: PSV0017
+421 2 5710 1800