Diablo 3 Eternal Collection (RECENZE) – na Switch ako stvorené

Diablo 3 síce vyšlo už pred dlhými šiestimi rokmi, vďaka návykovej hrateľnosti a množstvu vylepšení, ktoré do hry štúdio Blizzard neskôr implementovalo v rámci bezplatných updatov a platených DLC, ho ale milióny hráčov stále aktívne hrajú dodnes. Hra už stihla vyjsť na nespočet platforiem (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One) a zrejme to stále nestačí, keďže toto úspešné hack and slash akčné RPG vychádza aj vo verzii Diablo 3: Eternal Collection na nemenej úspešnej konzole Nintendo Switch. Stojí za to pustiť sa znovu do nekonečného boja s démonmi aj tu, alebo tento port pokojne môžete oželieť? Dozviete sa v našej recenzii.

• Žáner:   Akčné RPG, Hack and Slash • Vývojár:   Blizzard Entertainment • Vydavateľ: Blizzard Entertainment • Platformy a Dátum vydania: PC (15. 5. 2012), PS3 a Xbox 360 (3. 9. 2013), PS4 a Xbox One (19. 8. 2014) Switch (2. novembra 2018)   • Homepage: us.diablo3.com/en/

Obsah recenzie Diablo 3: Eternal Collection (Switch)

1. Diablo 3 Eternal Collection alebo Pán Teroru sa vracia
  2. Loot – je to, o čo tu ide
  3. Zábava (ne)začína po dohraní príbehu
  4. Ako sa Diablo 3 hrá na Switchi?
  5. Oplatí sa Diablo 3 Eternal Collection?
  6. Recenzia Diablo 3: Eternal Collection: záverečné hodnotenie
  7. HW nároky pre Diablo 3 PC

Diablo 3 Eternal Collection alebo Pán Teroru sa vracia

• Recenzia: 8. 11. 2018 • Autor: Štěpán Lenk

Sanctuary je opäť v ohrození. Okrem po stáročia zúriacej vojny medzi silami neba (High Heavens) a pekla na čele s Pánom Teroru Diablom potom znenazdajky začali húfne ožívať mŕtvi, čo môže znamenať pravdepodobne len jedno – Diablo sa vrátil. Deckard Cain so svojou vnučkou Leah práve skúmajú prastaré texty v katedrále v Tristramu, keď túto budovu takmer zdevastuje záhadná padajúca hviezda. Cain sa stráca kdesi v troskách katedrály, Leah zostáva sama a práve v tejto chvíli na scénu prichádzate vy – hrdina prezývaný Nephalom, ktorý je jedinou nádejou na záchranu Sanctuary.

Aby som bol úprimný, príbeh ma u Diablo hier nikdy nijako zvlášť neťahal. Je to taký ľahký žánrový nadpriemer, ktorý čas od času ohromí bombastickými animovanými cut-scénami, akonáhle ale tvorcovia dejovú líniu rozprávajú priamo v engine hry, veľmi to nefunguje. Osobne s tým ale vlastne nemám problém a príbeh jednoducho beriem ako obyčajnú zámienku na nekonečné vraždenie miliónov démonov – v tomto smere tu totiž dejové pozadie slúži úplne dokonale.

Diablo 3: Eternal Collection; screenshot; Deckard Cain

Deckard Cain je vo svete Diablo dobre známou postavou.

Pokiaľ totiž podľa môjho názoru Diablo 3 hráte kvôli príbehu, hráte ho zle. Kúzlo tejto hry spočíva v slastnom masakrovaní pekelných armád, vylepšovaní vlastnej postavy a honbe za stále lepšou výbavou, alebo lootom. V tomto smere sa Diablu máloktorá hra vyrovná.

Loot – je to, o čo tu ide

Všetko začína voľbou postavy. Na výber je 7 tried – Barbar, Demon Hunter, Witch Doctor, Sorcerer, Monk, Necromancer a Crusader. Osobne som si najviac obľúbil Necromancer a Witch Doctora, ktorých krvou a záhrobím nasiaknutá temná mágia vo mne prebúdza môjho vnútorného Gotha, ale každá postava je svojím unikátnym spôsobom zábavná a ponúka úplne odlišnú skúsenosť s vlastnými skillmi, útokmi a pasívnymi vlastnosťami. Po výbere postavy už vás hra rovno vrhne do neúprosného sveta Sanctuary, kde zabíjaním monštier a plnením questov získavate skúsenosti, levelujete svoj charakter a predovšetkým získavate nový a nový loot, ktorý je alfou a omegou celej série Diablo.

Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; Barbar Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; Witch Doctor Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; Necromancer

Obrázok 1: Barbar je už od pohľadu impozantným charakterom. Obrázok 2: Witch Doctor patrí medzi mojich obľúbencov. Obrázok 3: Necromancer mu však šliape na päty.

Prostredníctvom silnejšej výbavy totiž zdvíhate svojej postave bojové štatistiky. Blizzard v Diable 3 značne oklieštil RPG prvky a po každom novo dosiahnutom leveli vám automaticky navýši základné atribúty postavy (strength, inteligencia, dexterity, vitality), a aj keď som z tohto systému nebol v čase pôvodného vydania vôbec nadšený, po čase som túto zmenu jednoducho akceptoval. Čo mi tiež ostávalo?

V Diable 3 to ale nakoniec dáva aj celkom zmysel, frenetické tempo hry totiž aspoň každý level nespomaľuje bádaním, či skúsenostný bodík investovať radšej do sily, alebo do inteligencie. Hra to urobí za vás a vy tak stihnete zabiť viac démonov a získať viac výbavy. Tá je rozdelená do niekoľkých kvalitatívnych tried (common, magic, rare, set, legendary), u kováča v meste si ale môžete craftovať aj vlastné, vylepšovať existujúce, prípadne u klenotníka do výbavy vkladať drahé kamene, ktoré upravujú vlastnosti jednotlivých predmetov a pridávajú najrôznejšie bonusy.

Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; Butcher

Záverečný boss 1. aktu príbehu sídli v útulne vyhriatej komnate.

Po svete Sanctuary sa potom potulujú stovky, ba skôr tisíce príšer a niekoľko tuhých bossov, s ktorými sa budete musieť vysporiadať pomocou zbraní a skillov, ktoré si postupne odomykáte. Tie sú unikátne pre každú postavu a spoločne s množstvom voliteľných, pasívnych schopností si môžete v kombinácii s vašou výbavou namiešať naozaj unikátny build podľa vlastného herného štýlu. A keď si obľúbite nejakú postavu, zostavíte si svoj vlastný mix skillov, vlastností a superskej výbavy, je prebíjanie sa zástupmi Diablových sluhov učinená slasť.

Zábava (ne)začína po dohraní príbehu

V predchádzajúcich verziách Diablo 3 tá pravá zábava začala po dohraní hlavného príbehu, pretože sa sprístupnili herné režimy Bounty a Nephalom Rift, kde sa mohli hráči venovať nekonečnému pobíjaniu pekelných mocností bez príbehového zaťaženia a za o poznanie lepšie odmeny. Pre niekoho, kto už hru však prešiel nespočetnekrát na PC a na PS4 (ako som napríklad ja), by ale opätovné prechádzanie celého story módu mohlo byť ľahko otravné a osobne som to už dopredu bral ako nutné zlo.

Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; rift Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; bounty Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; sprístupnenie

Obrázok 1: Nephalem Rift predstavuje zbesilý závod s časom zakončený tuhým boss fightom. Obrázok 2: Bounty sú menšie, rýchlejšie questy, po ktorých splnení sa dočkáte hodnotnej odmeny od samotného archanjela Tyraela. Obrázok 3: Bounty a Nephalem Rift boli v predchádzajúcich verziách hry prístupné až po dohraní hlavného príbehu. Pri verzii pre Switch už to ale neplatí.

Preto som bol vyložene nadšený, keď som zistil, že podobne zrejme uvažovali aj chlapci a dievčatá z Blizzardu a spomínané režimy sprístupnili už od úplného začiatku. Tvorcovia si teda zaslúži pochvalu, že aj pri tvorbe niekoľkého portu rovnakej hry dokázali premýšľať a pozerať sa na problém z niekoľkých uhlov. Čo ale vlastne tieto dva módy ponúkajú?

Bounty sú vlastne náhodne generované (občas recyklované z príbehového módu) questy rozosiate po hernej mape, za ktorých splnenie vás potom odmení archanjel Tyrael slušnou kopou výbavy, craftovacích materiálov a nejakých tých drobných. A konečne Nephalom Rift sú náhodne generované dungeony, kde bude vaším cieľom poraziť dostatok nepriateľov pred skončením časového limitu, čo vyvolá pozornosť samotného bossa, ktorého musíte tiež zniesť zo sveta. Odmenou vám nech je kopa lootu, večná sláva a možnosť upgradovať si špeciálny šperk, ktorým môžete následne vylepšiť svoju výbavu.

Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; loot Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; zbraň

Obrázok 1: Loot je hlavným ťahúňom celej hry. A nikto sa nepýta, ako ste k nemu prišli. Obrázok 2: Ten slastný pocit, keď z truhly vypadne oveľa lepšia zbraň, než som mal doteraz!

V týchto módoch som vždy strávil strašne veľa času a najmä Nephalom Rift sú takmer nekonečnou zábavou, pretože nikdy neviete, ako bude daný dungeon vôbec vyzerať, nieto na akých nepriateľov a bossa vnútri narazíte. A keby vás nezaujali tieto režimy, môžete sa pustiť do pravidelných sezón plných nových nepriateľov, lootu a ďalších jedinečných odmien. V Diable 3 je totiž stále čo na práci.

Ako sa Diablo 3 hrá na Switchi?

Možno sa sami seba pýtate, ako sa vlastne Diablo 3 na Switchi hrá? Pokiaľ ste hrali verziu na PS či Xboxe, budete sa tu okamžite cítiť ako doma, pocit je to naozaj veľmi podobný. Úprimne, Diablo je na túto konzolu ako stvorený. Hrateľnosť je stále neuveriteľne návyková, zábavná a strhujúca, ovládanie bezproblémové, vďaka odopínateľným ovládačom (Joy-Conom) tak stačí jeden z nich podať kamarátovi a v okamihu môžete kosiť démonov lokálne vo dvoch ľuďoch. A keď zoženiete ešte ďalšie dva (ovládače a ľudí), nie je problém Diablo 3 rozohrať na jednej konzole hneď v celej partii. Poznáte snáď lepší nápad na piatkové večery?

Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; grafika Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; Switch Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; ovládanie

Obrázok 1: Grafika je podarená, navyše krásne plynulá. Obrázok 2: Diablo 3 Eternal Collection sa na Switchi hrá tak dobre, že by som tomu sám neveril. Obrázok 3: Pri ovládaní na mobilnej konzole sa vo väčšine prípadov nezapotíte (čo je dobre).

Pri hre vo viacerých ľuďoch maličký Joy-Con so svojimi niekoľkými tlačidlami prekvapivo pokryje všetky potrebné funkcie, trochu krkolomné sú akurát úkony typu menu, mapa atď., keďže ste nútení ich v prípade nutnosti aktivovať stlačením páčky a funkčnej klávesy naraz, čo nie je ideálne, lepšie riešenie ale asi „k mání“ nebolo.

Čo sa vizuálnej stránky týka, grafika v handheld móde vyzerá skvele, drží si stabilných 60 FPS a za celú dobu hrania sa ani raz nesekla. Po pripojení Switchu do doku a TV módu už sú trochu viditeľné isté vizuálne kompromisy, ku ktorým sa tvorcovia museli uchýliť, aby všetko bežalo krásne plynulo, ani v najmenšom sa ale o hre nedá povedať, že by bola škaredá. Naopak aj v tomto režime vyzerá veľmi pekne.

Diablo 3: Eternal Collection; gameplay; Diablo

Diablo bol v deň vydania verzie na Nintendo Switch trochu nepokojný. Naše hodnotenie v recenzii ale ukázalo, že sa obával zbytočne.

Diablo 3 na Nintendo Switch vychádza v kompletnej edícii, to znamená rovno so všetkými updatmi, DLC a evolučnými zmenami, ktorými hra za celých 6 rokov svojej existencie prešla. Čerešničkou na torte sú potom Legend of Zelda ester eggy, ako je napríklad legendárny zbroj záporáka Ganondorf, prípadne roztomilá sliepočka, ktorá vás bude poslušne sledovať na každom kroku.

Oplatí sa Diablo 3 Eternal Collection?

Diablo 3 Eternal Collection je vynikajúci port, ktorý výbornú pôvodnú hru na novej platforme prezentuje v úplne vybrúsenej podobe. Možnosť vďaka mobilite Nintendo Switch kosiť démonov a nakopať zadok samotnému Pánovi Teroru takmer kedykoľvek, kdekoľvek a s kýmkoľvek je jednoducho na nezaplatenie. Pokiaľ vám toto výborné akčné RPG doteraz z nejakého dôvodu unikalo (vy kacíri!) a vlastníte Nintendo Switch, všetkého nechajte a utekajte pre svoju kópiu. Predsa by ste nenechali Pána Teroru čakať?

Táto recenzia bola napísaná pre verziu Nintendo Switch.

Recenzia Diablo 3: Eternal Collection: záverečné hodnotenie

Hodnotenie 90 % Alza.sk
90 %
80 %
Znovuhrateľnosť
95 %
Diablo 3: Eternal Collection; recenzia

• Mobilné Diablo bez kompromisov
  • Stále skvelá, návyková hrateľnosť
  • Jednoducho hrateľné vo viacerých ľuďoch na jednej konzole
  • Rozmanité postavy
  • Všetky DLC a updaty sú už zahrnuté

• Oklieštené RPG prvkami
  • Trochu komplikovanejšie ovládanie na jednom Joy-Conu

Diablo 3: Eternal Collection – Dojmy z hrania (Switch)

1. Diablo 3: Eternal Collection na jeseň dorazí na Switch
  2. Diablo 3 sa na switchi hrá skvele
  3. Diablo 3: Eternal Collection s kooperáciou až pre 4 hráčov
  4. Horšie grafika ale skvelé snímkovanie

Diablo 3: Eternal Collection na jeseň dorazí na Switch

• Dojmy z hrania: 11. 9. 2018 • Autor: Filip Němec

Ak sledujete herný svet trošku pozornejšie, určite vám neuniklo, že hybridná konzola Nintendo Switch dokázala niečo, čo sa ešte žiadnemu inému hernému systému od tejto svojráznej japonskej spoločnosti nepodarilo. Zatiaľ čo predtým sa Nintendo zameriavalo čisto na svoje vlastné tituly a hry od externých vydavateľov boli len čestnou výnimkou, dnes si na switchi môžeme zahrať tituly, ako je Fortnite, alebo dokonca Doom. Podobne by sa potom dalo nazerať na krok Blizzardu vypustiť svoje Diablo 3 práve na switch. Aj Blizzard bol predtým dosť rezervovaný a svoje hry vydával iba na PC. Neskôr pridal Mac, herné konzoly a teraz sa teda jeho pekelné akčné RPG dostáva aj na Nintendo Switch. Pre niekoho, kto herný svet naozaj veľmi „žerie“, je toto vec vskutku nevídaná!

Diablo III: Eternal Collection – oznamujúce video Nintendo Switch verzia (trailer)

Nintendo spoločne s Blizzardom oznámili príchod pekelného RPG Diablo III na Nintendo Switch vskutku originálne a s poriadnou dávkou ich špecifického humoru.

Samozrejme, môžeme plakať nad tým, že to je zase len ďalší port pre Switch, však majitelia spomínanej konzoly sú voči tomuto faktu nečakane benevolentní, pretože trh handheldov v súčasnosti trochu nepochopiteľne ustúpil práve Switch – PS Vita sa krčí kdesi v kúte a Nintendo DS si jede iba „to svoje“. A predovšetkým – čokoľvek, čo si môžete vziať so sebou na cesty a zahrať napríklad vo vlaku alebo v čakárni u doktora, je jednoducho cool. A Diablo 3 pre Switch cool naozaj je, pretože obsahuje všetok doposiaľ vydaný obsah, teda okrem pôvodnej hry aj vydarený datadisk Reaper of Souls a nemenej kvalitné DLC Rise of Necromancer. To všetko v jednej malej krabičke, vďaka ktorej budete mať svoje prenosné peklíčko vždy pri sebe.

Diablo 3 sa na switchi hrá skvele

Otázkou za zlatého bludišťáka samozrejme je, ako sa Diablo 3 na switchi vôbec hrá, najmä ak hovoríme o handheldovom režime. Ja som vyskúšal obe možnosti, teda hranie na malom displeji s pripojenými Joy-conmi aj na veľkej televíziu s Pro ovládačom. V oboch prípadoch možno Diablo 3 hrať úplne komfortne, pretože ako Joy-cony, tak aj Pro gamepad majú dostatok ovládacích prvkov a ani menšie analógové páčky pri handheldovom hraní mi v ničom neprekážali.

Diablo 3 Switch; gameplay: Boss Diablo 3 Switch; gameplay: inventár

Obrázok 1: Aj pri hraní v handheldovom režime je interface prehľadný, dostatočne viditeľný, ale zároveň nie tak veľký, aby zakrýval dianie na obrazovke. Obrázok 2: Inventár sa dočkal iba veľmi drobných zmien, aby lepšie vyhovoval hraniu najmä na malom displeji.

Za seba musím povedať, že obzvlášť „cestovné“ Diablo má skrátka svoje čaro. Kým na veľkom televízore nie je tento úkaz vlastne nič nové, a ak vlastníte PC alebo konzolovú verziu Diabla 3, vlastne nemáte jediný dôvod hrať jeho Switch verziu, ale akonáhle opustíte teplo domova, potom je fakt, že máte toto fantastické akčné RPG vo vrecku, skrátka niečo úžasné. Autori sa navyše optimalizáciu pre malý display postavili čelom a naozaj všetko starostlivo premysleli. Tam, kde väčšina portov naráža do steny, Diablo 3 v stene vytvorí dvere a kde nejdú dvere, tam urobí okno. Inak povedané, celý interface bol prebudovaný na potreby malého displeja a podľa autorov bude aj množstvo či veľkosť prvkov ľubovoľne upraviteľná. Za svoje hranie som nezaznamenal žiadne nečitateľné texty či ukazovatele, ktoré by som musel lúštiť lupou.

Diablo 3: Eternal Collection s kooperáciou až pre 4 hráčov

Nintendo Switch verzia tak nebude ochudobnená ani o kooperáciu a to ako tú online, tak aj lokálnu. Sám som sa o tom mohol presvedčiť, keď som na stánku Nintenda hral Diablo 3: Eternal Collection opretý o stolík, kde ležali tri ďalšie Switche. Hrať som začínal sám, ale neskôr prišiel postarší pán, ktorému jeden z promotérov začal hru popisovať a pri zmienke, že si môžeme zahrať spoločne, sa len o pár sekúnd neskôr kúsok od môjho bojovníka objavila ďalšia postava. Takto prišli ešte ďalší dvaja ľudia a bez akéhokoľvek nastavovania na jednej či druhej konzole sme zrazu hrali vo štvorici.

Diablo 3 Switch; gameplay: kooperácia

Diablo III: Eternal Collection ponúka tzv. Drop in – drop out multiplayer. Do vašej hry (a naopak) tak môže kedykoľvek vstúpiť a zase odísť akýkoľvek hráč.

Ani v tomto prípade Nintendo Switch nezabúda na svoje prednosti, a tak je dokonca možné odopnúť Joy-cony a zahrať si na jednej konzole vo dvojici, pričom každý z hráčov využije iba jeden Joy-con. Také hranie už je o niečo menej komfortné vzhľadom na to, že zostane podstatne menej ovládacích prvkov a funkcia chýbajúceho analógu pre úskoky nahradí pohybové čidlo, takže uhýbanie do strán vykonávate mávaním ovládačom. Je ale dobré vedieť, že takáto funkcia tu je, hoci sa v takom prípade neovláda Diablo 3 tak dobre ako napríklad Mario Kart alebo aj FIFA.

Diablo 3 Switch; gameplay: kooperácia Diablo 3 Switch; gameplay: nepriatelia

Obrázok 1: S menším množstvom nepriateľov je hranie v handheldovom režime ešte prehľadné. Obrázok 2: Akonáhle sa ale koncentrácia démonov zväčší, budete mať na malom displeji Switchu problém sa zorientovať.

Horšie grafika, ale skvelé snímkovanie

Diablo 3 sa na switchi hrá tak dobre najmä kvôli frekvencii snímkovania, ktorá je prakticky po celú dobu bezpečne usadené na 60 fps a len v extrémnych prípadoch (rozumejte pri hraní 4 hráčov zároveň) môže klesnúť niekam k 50 fps. Vždy je ale Diablo 3 svižným a plynulým thrillerom, ktorý viazne naozaj len v okamihu, keď sa na obrazovke zídu spolu so spomínanými štyrmi hráčmi aj desiatky nepriateľov. V taký moment sa hra stáva aj mierne neprehľadnou, ak hráte v handheldovom režime. Malý display má skrátka svoje obmedzenia.

Diablo III: Eternal Collection – Gamescom 2018 demo (gameplay)

Pozrite sa sami, ako sa Diablo III na switchi hrá a ako vyzerá. Toto demo bolo k dispozícii na Gamescome aj v návštevníckej časti.

Vizuálne vyzerá Diablo 3 pre Nintendo Switch veľmi dobre, ale je zrejmé, že rozhodne nejde o tú najkrajšiu verziu, akú si môžete zahrať. Ústupky však neboli tak veľké, ako by ste si možno mysleli. Autori síce mierne zhoršili kvalitu niektorých zložitejších efektov a možno aj textúry majú svoje lepšie a detailnejšie alternatívy, na prvý pohľad by ste však rozdiely hľadali dosť ťažko. Ak nie ste extrémne grafickí fetišisti, na vizuálne spracovanie Switch verzie sa rozhodne sťažovať nebudete.

Ak sa vám moje dojmy z hrania nezdali dosť nadšené, potom ešte doplním, že Diablo 3: Eternal Collection pre Nintendo Switch je vôbec prvá verzia tejto hry, ktorá umožňuje offline hranie. Vzhľadom na charakter konzoly to bol nutný ústupok, pretože nie vždy sa s konzolou dokážete pripojiť, najmä ak ste niekde mimo civilizácie. V takom prípade sa všetok postup ukladá do konzoly a synchronizuje sa až v momente, kedy sa Switch pripojí k internetu. Diablo 3: Eternal Collection by mala vyjsť v priebehu tohtoročnej jesene.

Diablo 3 Switch; screenshot: peklo na cesty

Nintendo Switch verzia ponúkne aj svoj vlastný exkluzívny obsah, určený fanúšikom Nintenda. Okrem podpory figúrok Amiibo nájdete v Diable III roztrúsené pripomienky na Zelde. Triforce portrét, unikátne brnenie a ďalšie kozmetické úpravy. Toto skrátka Nintendo vie.

Diablo 3 Switch – Novinky

1. (23. 8. 2018) Diablo 3 pre Switch prvýkrát v pohybe
  2. (19. 8. 2018) Čo všetko nám cestovné Diablo 3 prináša?

Diablo 3 pre Switch prvýkrát v pohybe

• Update: 23. 8. 2018 • Autor: Štěpán Lenk

Diablo 3 sa v pohybe predviedlo na práve prebiehajúcom Gamescome 2018, kde si tí šťastnejší z nás mohli vyskúšať kosenie démonov pekne naživo v handheld móde. Vďaka tomu sa na internete objavila aj 7 minút dlhá ukážka hrateľnosti, takže...ale čo sa snažím, vy už ste rovnako dávno klikli na „play“.

Diablo III Eternal Collection – Red Cube GamesCom 2018 (Gameplay)

Vývojári z Blizzardu na GamesCom 2018 predviedli svoj port tretieho Diabla pre Nintendo Switch.

Diablo 3 na switchi behá prekvapivo plynulo a podľa tvorcov dosahuje stabilných 60 snímok za sekundu v handheld móde, pričom po pripojení k TV doku ponúka rozlíšenie až 960p. To je na malú prenosnú konzolu viac než slušný výsledok, hoci sa tvorcovia zrejme nemohli vyhnúť nejakým grafickým kompromisom. Hrateľnosť je ale stále rovnaká, jednoducho klasické Diablo 3, ako ho máme radi. Jediným zásadným problémom tejto hry teda je, že stále nepoznáme presný dátum vydania. Som si však istý, že sa ho dozvieme už veľmi skoro.

Čo všetko nám cestovné Diablo 3 prináša?

• Update: 19. 8. 2018 • Autor: Štěpán Lenk

Diablo 3 teda vyjde vo verzii pre Nintendo Switch, to už je teraz jasné. Vás ale asi zaujíma, čo všetko bude hra v tejto edícii obsahovať? Myslím, že odpoveď vás poteší: Diablo 3 Switch totiž vyjde v úplne kompletnej edícii pod názvom Diablo 3: Eternal Collection a okrem obrej expanzii Reaper of Souls bude obsahovať aj DLC Rise of The Necromancer a všetky vydané obsahové updaty.

Edícia to teda bude doslova našlapaná obsahom, Blizzard ale v spolupráci s Nintendom plánuje aj nejaký ten exkluzívny obsah inšpirovaný sériou Legend of Zelda. Konkrétne pôjde o špeciálny set brnenia neslávne presláveného Ganondorfa, špeciálny rámček Tri-Force, maznáčika Cucco a krídla Echoes of the Mask

Diablo III Eternal Collection – Announcement Trailer Nintendo Switch (Trailer)

Diablo 3 pre Nintendo Switch síce nie je Diablo 4, ale aj tak z neho máme úprimnú radosť. Značka má totiž evidentne stále silu a je tak pravdepodobnejšie, že na pokračovanie už nebudeme musieť čakať príliš dlho.

Diablo 3 Switch – ako to bude s hrou pre viacerých hráčov?

Diablo 3: Eternal Collection bude možné hrať v štyroch ľuďoch na jednom Switchi, prípadne na štyroch rôznych Switchoch prepojených lokálne a bezdrôtovo, bez nutnosti internetového pripojenia. Samozrejmosťou bude aj možnosť čistokrvnej online kooperácie, tu už sa ale nevyhnete nutnosti zaplatiť si službu Nintendo Online, ktorá sa oficiálne spustí v polovici tohtoročného septembra.

Diablo 3 Switch, Ganondorf brnenie Diablo 3 Switch, Bitka Diablo 3 Switch; inventár

Obrázok 1: Exkluzívny set brnenia inšpirovaný záporákom z Legend of Zelda. Obrázok 2: Kosiť démonov budete môcť až v štyroch ľuďoch na jednom Switchi. Obrázok 3: Používateľské rozhranie bude veľmi podobné konzolovej verzii.

Nech už ale budete hrať lokálne či online, Diablo 3: Eternal Collection dorazí ešte do konca tohto roka, takže byť vami, pomaly by som začal s brúsením mečov a opakovaním všemožných zaklínadiel – Tie stovky... tisíce... desaťtisíce... démonov pekelných sa totiž samy nepobijú.

Diablo 3 Switch, Tyrael

Kde sú démoni, tam zákonite musia byť aj anjeli.

i Pozrite sa na všetky články z hernej sekcie !