Dňa 11.5.2024 (sobota) nebude možné na pobočke Alza Nitra vyzvihovať objemný tovar z dôvodu konajúcej sa akcie s hasičmi na parkovisku.
P&G boost P&G boost

Diskusia k Aiko Watch One R10

Zobraziť katalóg
Aiko Watch One R10 - Detské hodinky

Diskusia k Aiko Watch One R10

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Aiko Watch One R10, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Aiko Watch One R10 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Aiko Watch One R10 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý deň. Všetko som vykonal podľa návodu, SIM vložená správne, hodinky som spároval s aplikáciou v mobile, pokúsil som sa uskutočniť hovory. Syn má, zatiaľ, predvolené dve telefónne čísla, na ktoré môže telefonovať. Problém je ten, že, keď telefonujeme, syn ma počuje cez hodinky AIKO, ale ja jeho nepočujem v telefóne. Kde môže byť problém? Ďakujem.

Dobrý deň. Všetko som vykonal podľa návodu, SIM vložená správne, hodinky som spároval s aplikáciou v mobile, pokúsil som sa uskutočniť hovory. Syn má, zatiaľ, predvolené dve telefónne čísla, na ktoré môže telefonovať. Problém je ten, že, keď telefonujeme, syn ma počuje cez hodinky AIKO, ale ja jeho nepočujem v telefóne. Kde môže byť problém? Ďakujem.

Dobrý deň. Obchod play nenájde aplikaciu Aiko watch. Neviete náhodou v com môže byt problém? Dakujem

Dobrý den, lze nastavit automatické přijímaní hovorů?

Dobrý deň, pokial chcem vyuzivat hodinky iba na telefonovanie, nestaci iba jednorazove aktivovanie dat na nevyhnutny cas pre nastavenie hodin s app v telefone, alebo je treba dátove pripojenie neustale na dennej baze? Budu hodinky funkcne na telefonovanie po tom ako sa nastavia a nasledne nebudu mat prijem dat? Dakujem

Dobry den, viete mi povedat ako resetnem hodinky do vyrobnych nastaveni? Po reklamacii som nedostal nove ale pouzite a nastavene od prveho majitela!

Dobrý den, Jaký je minimální obsah dat, aby hodinky správně fungovaly, stačí balíček se 4 GB? Aby šly provádět hovory a hlasové zprávy je potřeba i kredit či paušál? Nebo lze hlasové zprávy posílat bez kreditu a stačí jen sim karta s daty? Děkuji

Dobry den. Existuje samostatna nahradni nabijecka k temto hodinkam? Dekuji.

Dobry den, od kedy som na hodinkach nastavil tichy rezim tak sa s nimi neda vobec nic robit. Pocas casu ked je tichy rezim sa na ne neda dovolat a mimo ticheho rezimu nereaguju spravne. Neukazuju kontakty a nereaguju na aplikaciu. Predtym ako tam tichy rezim nebol, fungovalo vsetko v poriadku. Daju sa nejako resetnut, alebo ich musim vratit? Vdaka za odpoved

Dobry den, postupovala som podla navodu, vsetko ok az do bodu, kedy sa ma appka sparovat s hodinkami pomocou qr kodu.... bohuzial stale vypisuje neplatny qr kod... ako dalej?

1234...
P-DC1-WEB01
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií