Nelze stahnout aplikace, neni na google play. Bez toho, zda se, hodinky nefunguji. Podpora výrobce nereaguje. Co s tim, mam reklamovat? Proc nabizite produkt, který nefunguje?
Nový koncept dohľadu nad vašimi deťmi prinášajú smart náramkové hodinky Aiko Watch One R10 s GPS lokátorom. Neopozeraný dizajn so zvieracou tematikou je určený deťom vo veku 4 – 10 rokov, ktoré radi skúmajú okolitý svet. Okrem zobrazenia času fungujú hodinky veľmi podobne ako mobilný telefón. S ohľadom na zložitosť dnešných smartfónov si spoločnosť Aiko dala veľmi záležať na tom, aby vznikli jednoduché a intuitívne hodinky. Ovládajú sa dotykom na 1,22" displeji a medzi hlavné funkcie patria hovory, hlasové správy a GPS lokácia. Hodinky sú vybavené vstavaným mikrofónom a reproduktorom a sú určené na nano SIM kartu.
Smart hodinky Aiko Watch One R10 sú perfektným riešením v situácii, keď nechcete stratiť kontrolu nad svojimi ratolesťami. Hodinky s váhou 36 g sú vybavené 1,22" dotykovým displejom, ktorý v pokojnom móde zobrazuje čas, dátum, stav batérie a signálu.
Hodinky taktiež disponujú radom užitočných oznámení informujúcich o tom, že dieťa zložilo hodinky ruky, je ďaleko od domova alebo že má problémy. Ďalej ponúka funkciu krokomeru, budíka či gravitačného snímača.
Vďaka GPS lokátoru je možné polohu hodiniek Aiko pohodlne sledovať z vášho smartfónu. Na určenie polohy dieťaťa sú využité 3 technológie – GPS na vonkajšie prostredie, WiFi alebo sieť operátora LBS na vnútorné prostredie. Smart hodinky Aiko využívajú patentovaný algoritmus, ktorý výrazne predlžuje výdrž batérie a zlepšuje presnosť GPS.
Aiko Watch One R10 sú riadené pomocou aplikácie vo vašom smartfóne, ktorá ponúka napríklad mapu s možnosťou záznamu presnej polohy spoločne s časom – môžete si teda zobraziť históriu pohybu. Všetky oznámenia sa zobrazia na prehľadnom paneli, odkiaľ sa dieťaťu dajú posielať hlasové správy či vytáčať hovory. Možné je pridať až 30 kontaktov, ktoré môžu dieťaťu zavolať či zobraziť jeho polohu. Prostredníctvom aplikácie je ďalej možné nastaviť rozsah oznámení, budík či hodinky diaľkovo vypnúť. Aplikácia Aiko Watch je voľne dostupná na stiahnutie pre iOS aj Android v zodpovedajúcich predajniach aplikácií.
Dômyselný dizajn smart hodiniek Aiko Watch One R10 je premyslený naozaj do posledného detailu. Spoločnosť Aiko venovala pri výrobe veľkú pozornosť použitiu bezpečných materiálov, ktoré spĺňajú prísne bezpečnostné normy CE a RoHS. Nechýba ani proces na zvýšenie zabezpečenia osobných údajov v súlade s predpismi EÚ.
Technické špecifikácie sa môžu zmeniť bez výslovného upozornenia. Obrázky majú iba informatívny charakter.
Nelze stahnout aplikace, neni na google play. Bez toho, zda se, hodinky nefunguji. Podpora výrobce nereaguje. Co s tim, mam reklamovat? Proc nabizite produkt, který nefunguje?
Nelze stahnout aplikace, neni na google play. Bez toho, zda se, hodinky nefunguji. Podpora výrobce nereaguje. Co s tim, mam reklamovat? Proc nabizite produkt, který nefunguje?
Dobry den, vlozim sim kartu a stale mi pise “insert sim cart”. sim je od telekomu a v telefone funguje normalne. skusal som aj ine sim, hodinky ich nevedia rozpoznat. treba reklamovat produkt? dakujem, michal
Dobry den, vlozim sim kartu a stale mi pise “insert sim cart”. sim je od telekomu a v telefone funguje normalne. skusal som aj ine sim, hodinky ich nevedia rozpoznat. treba reklamovat produkt? dakujem, michal
Dobrý deň, ak do hodiniek chceme dať slovenskú Telekom kartu, je potrebný update pre APN? Kartu sme vložili, všetky kroky prešli podľa návodu, ale na hodinky sa nedá volať.
Dobrý deň, ak do hodiniek chceme dať slovenskú Telekom kartu, je potrebný update pre APN? Kartu sme vložili, všetky kroky prešli podľa návodu, ale na hodinky sa nedá volať.
dobrý. stratil som krabicu a nemám ako dostať QR kód. ako vtedy pripojím hodinky ku mobilu? hodinky sú pripojené a majú v sebe telefónne čísla. ale aplikácia v mobile pyta sa na QR kód, ktorý nemám a hodinky mi ho neukážu lebo sú “pripojené”. a nemajú tlačidlo Reset. vďaka.
dobrý. stratil som krabicu a nemám ako dostať QR kód. ako vtedy pripojím hodinky ku mobilu? hodinky sú pripojené a majú v sebe telefónne čísla. ale aplikácia v mobile pyta sa na QR kód, ktorý nemám a hodinky mi ho neukážu lebo sú “pripojené”. a nemajú tlačidlo Reset. vďaka.
Dobrý den, dá se zakoupit extra zapínací knoflicek?
Dobrý den, dá se zakoupit extra zapínací knoflicek?
Dobrý deň, do hodiniek sme vložili SIM kartu s dátovým pripojením. Hodinky nesprávne ukazujú polohu na GPS, máme v telefóne nastavenú aplikáciu a kontakty v nej ale nedá sa na hodinky vôbec dovolať. Už sme skúšali 2 rôzne SIM karty. Baterka na hodinkách vydrží max. pol dňa a to ako hovorím sa z nich neuskutočňuje žiaden hovor. Môžete mi prosím napísať kde môže byť problém? Vopred za promptnú odpoveď ďakujem.
Dobrý deň, do hodiniek sme vložili SIM kartu s dátovým pripojením. Hodinky nesprávne ukazujú polohu na GPS, máme v telefóne nastavenú aplikáciu a kontakty v nej ale nedá sa na hodinky vôbec dovolať. Už sme skúšali 2 rôzne SIM karty. Baterka na hodinkách vydrží max. pol dňa a to ako hovorím sa z nich neuskutočňuje žiaden hovor. Môžete mi prosím napísať kde môže byť problém? Vopred za promptnú odpoveď ďakujem.
Dobrý den. Fungují někomu tyto hodinky s dobíjecí kartou Oskarta od Vodafonu? Pokud ano, nastavovali jste někde něco? Nám jde na hodinky pouze volat, ale z nich volat nejde (protože se do nich přes Oskartu nedostane datové nastavení povoleného telefonního seznamu). Nevíme jak to změnit. Díky, Radek.
Dobrý den. Fungují někomu tyto hodinky s dobíjecí kartou Oskarta od Vodafonu? Pokud ano, nastavovali jste někde něco? Nám jde na hodinky pouze volat, ale z nich volat nejde (protože se do nich přes Oskartu nedostane datové nastavení povoleného telefonního seznamu). Nevíme jak to změnit. Díky, Radek.
Dobrý den, dle instrukcí jsme si pořídili SIM pouze s datovým tarifem, spárovani s aplikaci a lokalizace funguje, ale telefonovat se nedá. Operátor hlásí, ze hovor není povolen. U popisu výrobku je jasně uvedeno, ze tarif na volání není potřeba. V čem je tedy problém?
Dobrý den, dle instrukcí jsme si pořídili SIM pouze s datovým tarifem, spárovani s aplikaci a lokalizace funguje, ale telefonovat se nedá. Operátor hlásí, ze hovor není povolen. U popisu výrobku je jasně uvedeno, ze tarif na volání není potřeba. V čem je tedy problém?
Muze dite zavolat na kterekoliv cislo z 30 ulozenych? Nebo jen na vybrana SOS cisla?
Muze dite zavolat na kterekoliv cislo z 30 ulozenych? Nebo jen na vybrana SOS cisla?
Na našej webovej stránke používame 8 druhov kategórií cookies:
Technické cookies
Tie sú nevyhnutné na fungovanie webovej stránky a jej funkcií, ktoré sa rozhodnete využívať. Bez nich by naša webová stránka nefungovala, napr. by nebolo možné sa prihlásiť do používateľského účtu.Funkčné cookies
Tieto cookies nám umožňujú zapamätať si Vaše základné voľby a vylepšujú používateľský komfort. Ide napríklad o zapamätanie si jazyka alebo možnosť zostať trvalo prihlásený.Cookies sociálnych sietí
Tieto cookies nám umožňujú komfortne Vás prepojiť s Vaším profilom na sociálnych sieťach a napríklad Vám umožniť zdieľať produkty a služby s priateľmi a rodinou.Personalizácia obsahu
Tieto cookies nám umožnia zobraziť Vám obsah a reklamy podľa údajov, ktoré sú o Vás dostupné tak, aby sme sa čo najlepšie trafili do Vašich potrieb. Ide najmä o to, aký obsah ste si zobrazili alebo to, na akom zariadení na naše stránky prichádzate.Nepersonalizovaná reklama
Tieto cookies nám umožňujú zobrazovať Vám všeobecnú reklamu na produkty a služby.Personalizovaná reklama
Vďaka týmto cookies Vám my a ?naši partneri? môžeme ponúknuť relevantné produkty a služby na mieru, a to na základe Vašich nákupov, Vášho správania a Vašich preferencií.Meranie publika
Tieto cookies nám umožňujú optimalizovať naše stránky na Vaše komfortné používanie a to na základe toho, ako ich používate. Cieľom je zapamätať si alebo predpokladať Vaše voľby. Ide napríklad o využívanie funkcií, ich umiestnenie, správanie na stránke.Cookies tretích strán
Tieto cookies sú cookies tretích strán, pričom viac sa o nich a o našich partneroch môžete dozvedieť tu.Udelením súhlasu so spracovaním cookies budú na Váš prístroj, ktorý na prehliadanie webovej stránky používate, nainštalované funkčné a analytické cookies (kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ obe kategórie, prípadne si môžete vybrať iba jednu z kategórií kliknutím na tlačidlo „Nastavenia“). Technické cookies inštalujeme na Vaše zariadenie vždy, teda aj bez Vášho súhlasu, pretože bez nich by naša webová stránka nefungovala.
Svoj súhlas so spracovaním cookies môžete odvolať. V súvislosti so spracovaním cookies zo strany našej spoločnosti máte ďalej práva na: prístup ku cookies, vymazanie cookies, úpravu, doplnenie a opravu cookies, obmedzenie spracovania a právo podať sťažnosť na ÚOOÚ. Viac o Vašich právach.
Ešte podrobnejšie informácie o tom ako cookies spracovávame nájdete v našich Podmienkach ochrany os. údajov.