MS hokej AP+ slevy

Diskusia k Aiko Watch One R10

Zobraziť katalóg
Aiko Watch One R10 - Detské hodinky

Diskusia k Aiko Watch One R10

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Aiko Watch One R10, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Aiko Watch One R10 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Aiko Watch One R10 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobry den,ja vubec nemuzu registrovat do toho aplikace,pise ze prijde email vkterem bude napsano kod ale ne obdrzela jsem.Prosim poradte jak muzu resit problemu?diky

Dobry den, je mozne zistit zostavajuci kredit na Sim karte vlozenej do hodiniek? Ďakujem.

Dobry den, po 2 mesiacoch pouzivania, zacina praskat remienok pri srobikoch... da sa to reklamovat? stalo sa to uz niekomu? nie, nespadli mu...

Dobrý deň, kúpil som Aiko hodinky, išiel som podľa návodu: nabiť, zapnúť, vložiť SIM kartu, stiahnuť aplikáciu. Hodinky ukazuju signál - SIMka je aktívna. Po stiahnutí aplikácie sa potrebujem zaregistrovať ako nový užívateľ - zadám svoj email, telefónne číslo SIMky ktorá je v hodinkách a čakám na email s verifikačným kódom. Tento email mi nechodi, takže neviem vytvoriť nového užívateľa a tým pádom sú hodinky nepoužiteľné. Čo mám robiť?

dobrý den.. pořídila jsem si nový telefon. chtěla jsem si stáhnout aplikaci pro hodinky aiko a bohužel ji nemůžu najít. Jak je to možné? ve starým telefonu mi funguje... můžete to prosím zjistit ??

Dobrý den, konkrétně tento kus z "rozbaleno" je k odběru v původním obalu nebo v náhradním? Děkuji.

Dobrý den.poradte prosim co dělám špatně. Hodinky nabite,sim vložena, na displeji vše co tam má být.(email mam) apku v tel stazena.V aplikaci na nový uzivatel

Dobrý den, aplikaci jsem stáhla přes Google play v mobilu, ale přihlásit se stejně nejde. Prosím o radu. Děkuji. V. K.

prosim, kde je mozne koupit nahradni nabijeci kabel? a spada take pod zaruku? kde mhu overit, proc se hodinky nenabiji?

Dobrý den, do hodinek jsem vložila sim kartu Gomobil, kterou jsem obdržela zdarma při objednání hodinek. V hodinkách je plný signál. Telefon je spárovaný pomocí Qr kodu a nastavený, ale na hodinky není možné se dovolat, ani z nich volat, hlasí Currently not available. Mám hodinky reklamovat? děkuji

12345...10
P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií