AP+ slevy v app AP+ slevy

Diskusia k Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro White

Zobraziť katalóg
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro White - Robotický vysávač

Diskusia k Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro White

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro White, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro White ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro White vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné nastavit úroveň vysávání při manuálním spuštění na vysavači ve druhém patře (které nejde zadat do aplikace)? A dále zda je možné odlišit zóny pro vysávání a mopovani? Např. že při vysávání může robot přejet přes rohožku, ale při mopovani ne. Děkuji

Zaujimalo by ma, kde sa daju kupit nahradne kefy, filtre a pod...dakujem

Dobrý deň, ako si tento vysávač poradí s dlhšou psou srsťou? Ďakujem

dobry den, lze vysavač připojit k apple homekit? neboli apple domacnost?

Zdravim, upozorni vysavac ak je v nadobke malo vody? A da sa v apke nastavit postupnosť izieb ako ma vysávač ísť? Vdaka

Dobrý den, je možné toto zařízení ovládat ze dvou mobilních telefonů? Já už aplikaci i zařízení přidané mám, ale u přítelkyně se mi to nedaří... Děkuji za info. S pozdravem.

Dobrý deň. Vedel by mi niekto povedať či sa chystá na tento vysávač firmware update s možnosťou ukladania viacerých máp naraz? Ak áno, tak kedy to približne bude? Ďakujem za odpoveď.

Dobrý deň, vysávač pred dvoma dňami fungoval bez problémov. Dnes sme ho zapli a nekrútili sa bočné kefy. Skúšal som ho odpojiť a pripojiť, ale nepomohlo. Dokonca mi nechce dovoliť ani obnoviť továrenské nastavenia. Postupujem podľa návodu, ale po druhom stačení tlačidla domov by malo zaznieť: "Restoring factory settings". Namiesto toho opäť povie: "Factory setting will be restored". Kúpený bol pred mesiacom a vysával iba na štedrý deň (kefy fungujú). Dnes nefungovali bočné kefy (iba hlavná kefa na spodku). Kde môže byť problém? Ďakujem

Dobrý deň, mal by som jednu otázku. Ako funguje vysávanie viacerých poschodí? Najprv som namapoval dolné poschodie a teraz neviem, ako mám postupovať ďalej. Niekde som počul, že keď mám hotovú jednu mapu, môžem premiestniť vysávač aj s nabíjacou stanicou na druhé poschodie, to zmapovať a potom tie mapy môžem kedykoľvek prepínať. Lenže nikde v aplikácii nevidím žiaden zoznam máp a mám obavy, že keď spravím novú mapu, tá stará sa vymaže. Ďakujem za odpoveď.

Dobry den. V niektorych castiach bytu nemam dobry/alebo ziadny wifi signal. Uprace vysavac aj na takychto miestach? Dokaze sa odtial dostat von a vratit do dokovacej stanice? Pripadne ak nastane vypadok wifi, dokaze vysavac aj tak povysavat? Dakujem.

12345...6
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií