PET PET

Hunt: Showdown (DOJMY Z HRANIA) – survival strieľačka od tvorcov kultovej FPS Crysis

Zobraziť katalóg

Článok

Aktualizované

Nemecké štúdio Crytek považovali všetci po mnoho rokov za jednu z najambicióznejších herných spoločností vôbec. Medzi velikánov sa jej zakladatelia zapísali predovšetkým prvým dielom legendárnej série Far Cry, CryEngine alebo kultovej FPS Crysis, ktorá je dodnes po stránke vizuálu dávaná za vzor väčšine žánrových titulov. Stúpať sa tejto korporácii darilo až do roku 2013, kedy sa pokúsila preraziť s dynamickou akciou Ryse: Son Of Rome, ktorá je kritikmi často označovaná za prepadák. Prakticky by sa dalo povedať, že tento neúspech narušil doteraz bezproblémový chod firmy a zrazil ju z nebies do hlbín, z ktorých sa nikdy nebola schopná vyhrabať. Dnes už tu máme len tieň titana snažiaceho sa nás uchvátiť kooperačnou strieľačkou Hunt: Showdown, ktorú vám v týchto dojmoch z hrania detailne predstavíme.

Preview Hunt: Showdown si môžete prečítať tu.

Žáner: FPS, survival horror | Vývojár: Crytek | Vydavateľ: Crytek | Platformy a Dátum vydania: PC (early access 22. februára 2018) | Homepage: huntshowdown.com |

Časti článku:

Obsah článku Hunt: Showdown

  1. V Hunt: Showdown sa stanete lovcom odmien
  2. Loviť budete v Hunt: Showdown monštrá aj ľudí
  3. Spektrum bossov je v Hunt: Showdown aktuálne veľmi chudobné
  4. Hunt: Showdown čaká ešte dlhá cesta
  5. Hunt: Showdown rozhodne nechýba potenciál
  6. HW nároky na hru Hunt: Showdown PC

V Hunt: Showdown sa stanete lovcom odmien

(22. 5. 2018) Príbeh Hunt: Showdown sa odohráva v louisianských močiaroch na začiatku dvadsiateho storočia. Väčšina obyvateľov tejto oblasti bola zasiahnutá tajomnou nákazou meniacu obyčajných ľudí na besniace monštrá, ktoré sa potulujú krajinou a zabíjajú všetko, čo sa rýchlo nedostane z ich dosahu. Podľa informácií poskytnutých vládou za jej šírenie zrejme môžu temné bytosti z iných dimenzií, ktoré sa za neznámych okolností dostali do nášho sveta. Všetkým je jasné, že je potrebné hrozbu ihneď zlikvidovať, a tak úrady do zamorenej lokácie vysielajú niekoľko skupiniek nájomných lovcov, ktorých cieľom je eliminácia monštier a likvidácia ich prekliatych pozostatkov. Vy sa ako majiteľ jednej z mnohých agentúr staráte o to, aby ste na tejto situácie čo najviac zarobili.

Hunt: Showdown; wallpaper: Lovec, zamierovanie

V Hunt: Showdown vám budú do rúk podrobené námezdní lovci, prostredníctvom ktorých budete loviť monštrá a ľudí v louisianských močiaroch.

Na začiatok vám tvorcovia Hunt: Showdown dajú len peniaze. Za tie si nakúpite lovcov, v ktorých koži sa vydáte do víru akcie. Zo štartu si budete môcť zvoliť len medzi zelenáčmi líšiacimi sa od seba primárne výstrojom a počtom životov. Po čase sa samozrejme dostanete k postavám, ktoré budú schopné vydržať pokojne aj niekoľko zásahov z pušky a nebudú mať problém s krvácaním či jedmi. Prakticky tu v tomto smere platí veľmi jednoduché pravidlo: čím viac za svojho zamestnanca zaplatíte, tým lepšie schopnosti a výbavu od neho môžete očakávať. Keď však zomrie, prídete o zainvestované peniaze aj o výstroj, ktorú mal daný muž pri sebe v čase, keď sa vydal do akcie. Dlhodobým vývojom tu kvôli tomuto faktu prechádza len vaša spoločnosť, už každý obetovaný pešiak posúva vpred.

Hunt: Showdown samozrejme obsahuje aj určitý vývoj postáv, nie je však prepracovaný veľmi do hĺbky, pretože o väčšinu charakterov prídete skôr, než si k nim dokážete vytvoriť poriadny vzťah. Úspešnejším lovcom, ktorí vydržia až do konca misie, je možné po návrate na základňu nadefinovať počet životov alebo navoliť jednu z bonusových schopností vylepšujúcich ich bojové a pohybové vlastnosti. Spektrum zručností je tu určené predovšetkým úrovňou vášho hráčskeho účtu, ktorá sa dvíha podľa toho, ako veľmi sa vám na výpravách darí.

Úroveň účtu neovplyvňuje len spektrum zručností, ktoré si môžete otvoriť. Určuje tiež ponuku predmetov, ktoré si možno pred začiatkom akcie zakúpiť. V hernom obchode Hunt: Showdown nájdete pestrú škálu pištolí, pušiek, brokovníc, pascí, liečiv, kontaktných zbraní a rôzne preobsadených dynamitov schopných poslať k Pánovi väčšinu nepriateľov. Osobne som si najviac zamiloval bombu zo žiletkového drôtu, ktorá sa po aktivovaní roztiahne do priestoru a udržuje pod kontrolou dané miesto.

Hunt: Showdown; gameplay: cesta, lesHunt: Showdown; gameplay: poleHunt: Showdown; gameplay: lesík

Obrázok 1: Lesné cesty predstavujú ideálne miesto na prepad nič netušiacich lovcov. Obrázok 2: Na poliach sa v Hunt: Showdown môžete schovať pred svojimi prenasledovateľmi. Obrázok 3: Celá krajina je tu pokrytá vodou, v ktorej nie je dobré zostať v okamihu, keď sa spustí paľba.

Loviť budete v Hunt: Showdown monštrá aj ľudí

Na začiatku každej loveckej výpravy si navolíte svojho človeka a výbavu. Následne je k vám pridelený partner, s ktorým sa vydáte do stredu louisianských močiarov, kde na vás čakajú zástupy nakazených a korisť, ktorú je nutné uloviť. V prvej fáze podujatia sa v Hunt: Showdown musíte zamerať na odkrytie troch stôp vedúcich k cieľu. Hľadať budete v jasne vyznačenej oblasti, ktorej veľkosť sa po objavení novej šľapaje vždy o niečo zmenší. Po nájdení posledného vodítka sa na mape zrazu zjaví bodka, pri ktorej na vás bude čakať hľadaná príšera.

Hunt: Showdown; gameplay: kostolHunt: Showdown; gameplay: mesiac

Obrázok 1: Kostolná veža je cez deň perfektným miestom pre osamoteného strelca. Obrázok 2: Mapy vám ponúknu aj nočný režim, v rámci ktorého sa neloví práve najlepšie.

Ak sa vám podarí monštrum zabiť, odštartujete druhú fázu lovu, v ktorej budete netvora po určitú dobu vyháňať. Bohužiaľ pre vás uvidia vašu aktivitu všetci lovci na mape, takže si musíte postrážiť všetky prístupové cesty k bodu, kde sa nachádza dostrieľané telo monštra. V momente, kedy uvidíte, že sa k vašej pozícii blíži niekto, kto nepatrí do vašej skupiny, začnite páliť ako o život, pretože vám o neho skutočne pôjde. Všetky partie v Hunt: Showdown totiž bojujú proti všetkým a ten, kto šarvátku odštartuje, z nej väčšinou tiež odíde po svojich.

Finálnou fázou celej akcie je samozrejme útek s trofejou, ktorá tu zostala po školení monštra. Na mape sa nachádza niekoľko únikových bodov, na ktorých na vás po celú dobu čaká loď alebo kočiar s koňmi. Pozor si v tejto etape musíte dávať predovšetkým na hráčov vyčkávajúcich u týchto pozícií len preto, aby si od poctivých lovcov prevzali ich korisť a pripravili ich útokom zo zálohy o život. Ak vám v priebehu misie zomrie partner, môžete mapu v Hunt: Showdown opustiť dostavníkom ešte pred dokončením zákazky. Konečná odmena je potom však samozrejme menšia ako za predpokladu, že by ste sa zo zamorenej oblasti dostali aj s kusom príšery.

Hunt: Showdown; gameplay: lovec odmienHunt: Showdown; gameplay: zavrhnutie

Obrázok 1: Spektrum lovcov je v Hunt: Showdown skutočne rozsiahle, keď však váš lovec zomrie, musíte si najať nového. Obrázok 2: Loviť budete v tejto FPS rôzne typy démonických bytostí.

Spektrum bossov je v Hunt: Showdown aktuálne veľmi chudobné

Keď som hral pred pár mesiacmi otvorenú betu Hunt: Showdown, bol som so spektrom primárnych cieľov celkom spokojný. Považoval som ho totiž za základ, ktorý vývojári z Cryteku do mesiaca rozšíria o jedného či dvoch nových oponentov, ktorých budete po louisianských močiaroch, stodolách a pivniciach naháňať. Bohužiaľ pre nás sa tak nestalo, takže sme stále nútení čeliť mohutnému mäsiarovi imúnnemu voči ohňu a pavúkom, medzi ktorého najväčšie tromfy patrí rýchlosť a jedové útoky, ktorými vám dokáže poriadne znepríjemniť život. Či sa v nasledujúcich mesiacoch dočkáme expanzie v tomto smere, je otázkou. Po vydaní by však mala byť paleta veľkých protivníkov citeľne rozšírená.

Hunt: Showdown; gameplay: lovHunt: Showdown; gameplay: útekHunt: Showdown; gameplay: vstup do ruín

Obrázok 1: Oheň môžete pri stretoch s nepriateľmi použiť na ich dorážku. Obrázok 2: Za pomoci dostavníkov sa budete v Hunt: Showdown dostávať z nebezpečnej zóny. Obrázok 3: V temných tuneloch tu má človek poriadny strach.

Škála slabších protivníkov, ktorí len tak blúdia krajinou, je našťastie navrhnutá o niečo lepšie než spektrum primárnych cieľov. Na svojich cestách temným univerzom Hunt: Showdown sa stretnete s vyšinutými bláznami, do zbroja zakutými príšerami, polorozpadnutými monštrami plnými hmyzu, zmutovanými psíkmi, prerastenými pijavicami a poriadne nakysnutými bacuľkami, ktorým by ste sa mali vyhnúť širokým oblúkom. Napádať vás väčšina z týchto príšer bude len za predpokladu, že sa okolo nich budete pohybovať príliš rýchlo. Ak sa cez živšie oblasti budete presúvať v tichosti, veľké percento agresívnych obyvateľov tohto sveta si vás ani nevšimne.

Skutočne zaujímavo je v Hunt: Showdown spracované využitie náhodne rozmiestnených predmetov, ktoré možno použiť ako na zneškodnenie väčších skupín nepriateľov, tak aj na nalákanie počítačom ovládaných príšer k bodu, kde sa práve nachádzajú členovia konkurenčnej lovecké družiny. Tá musí následne čeliť nielen vám, ale aj prichádzajúcim príšerám, ktorých cieľom nie je nič menšie než zlikvidovať všetko, čo stojí v ich ceste. Dizajn tohto aspektu sa mi veľmi páči, pretože tu je možné okrem klasických zbraní zneužiť na elimináciu tiež prostredie, čo napríklad konkurenčne ladené projekty neponúkajú.

Hunt: Showdown; wallpaper: koniec, mäsiar

Primárne monštrá, ktoré máte za úlohu uloviť, vám tu dajú vždy poriadne zabrať.

Hunt: Showdown čaká ešte dlhá cesta

Hry v predbežnom prístupe sa väčšinou „pýšia“ tým, že nejdú práve tak, ako by mali. Hunt: Showdown v tomto smere výrazne nevybočuje z radu. Teoreticky by sa dalo povedať, že šliape ešte o niečo horšie ako ostatné takto ladené projekty, pretože posledná verzia CryEngine nepatrí medzi nenáročné pohony. Pokiaľ si budete chcieť novinku od Cryteku zahrať v súčasnej fáze vývoja na vyššie detaily, nezostane vám nič iné ako si zaobstarať počítač za 2 000 €, čo rozhodne nie sú žiadne drobné.

Na mojom stroji s procesorom i7-4790K, 16 GB RAM a grafickou kartou GTX 970 išiel Hunt: Showdown na nižšie detaily prijateľne (45 – 60 fps). Osobne by som však čakal, že nové dielo od Cryteku pobeží o niečo lepšie. Jeho tvorcovia totiž mali v minulosti dostatok času a priestoru, aby ho doladili cez otvorené bety, v rámci ktorých hru testovali stovky až tisíce hráčov s rôznymi počítačovými zostavami. Úprimne dúfam, že sa Hunt: Showdown podarí uviesť do lepšieho stavu čo najskôr, pretože jeho diskutabilná technická stránka je primárnym dôvodom, prečo by mal rad ľudí podľa môjho názoru s kúpou ešte nejaký ten piatok počkať.

Nie príliš podarenú technickú stránku Hunt: Showdown je možné do istej miery ospravedlniť tým, že celok vyzerá na všetkých dostupných grafických nastaveniach skutočne dobre. Prakticky z každej mapy je cítiť snaha tvorcov spracovať dielo čo najviac do hĺbky. Pri hľadaní lovených monštier narazíte na desiatky rôznych detailov, ktoré vás prinútia skutočne dôkladne premýšľať nad tým, čo sa tu do čerta pred vaším príchodom dialo. Ja sám som bol najviac zaujatý výjavmi z nočnej krajiny perfektne kombinujúcimi príjemný vizuál s výborne navrhnutým soundtrackom, ktorý vás prinúti ostražito reagovať fakticky na akýkoľvek hlasnejší zvukový podnet.

Hunt: Showdown; gameplay: cesta do peklaHunt: Showdown; gameplay: požiar

Obrázok 1: Niektoré výjavy vo vás v Hunt: Showdown nevyvolajú práve najpozitívnejšie emócie. Obrázok 2: V menších statkoch nájdete slušnú výbavu.

Hunt: Showdown rozhodne nechýba potenciál

Súčasná verzia Hunt: Showdown mi predstavila túto kooperačnú FPS v celej svojej kráse. Zaujatý som bol predovšetkým hutnou atmosférou, dobre navrhnutým elementárnym konceptom, dynamickým PvP a rozsiahlou mapou. Komplet trápi primárne nedostatok obsahu a problematická technická stránka. Ak sa vývojárom z Cryteku v priebehu nasledujúcich týždňov a mesiacov podarí Hunt: Showdown poriadne vyladiť, opäť sa im otvoria dvierka do vyššej ligy, z ktorej boli kvôli neúspechu Ryse: Son Of Rome na niekoľko rokov vykázaní. Primárnou otázkou je, či sa im ho podarí dokončiť dostatočne skoro na to, aby stále išlo o aktuálny projekt schopný konkurovať podobne ladeným hrám.

Komu by som za seba Hunt: Showdown v predbežnom prístupe odporúčal? Primárne na kooperáciu zameraným hráčom, ktorí sú schopní investovať svoje peniaze aj do FPS projektov, ktoré k nim v plnej verzii dorazia pokojne až o niekoľko rokov. Netrpezliví fanúšikovia hotových hier a maximálne vyladených optimalizácií by o jeho kúpe aktuálne nemali vôbec premýšľať, pretože nie je v stave, ktorý by im vyhovoval. Hunt: Showdown vyšiel na PC 22. februára 2018 v rámci predbežného prístupu. Dátum vydania finálnej verzie zatiaľ nie je známy.

Hunt: Showdown; wallpaper: nepriatelia za chrbtom

Zmutovaní obyvatelia močiarov, si vás väčšinou všimnú len za predpokladu, že sa im pripletiete do cesty.

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

Moje meno je Ondřej Zeman. Hernej žurnalistike sa venujem už viac ako sedem rokov, počas ktorých som mal možnosť vypracovať sa z herného blogera na plnohodnotného žurnalistu na serveri Zing.cz, z ktorého som po čase odišiel na Alza Magazín. Aj keď som hrdým vlastníkom konzoly Nintendo Switch, mojou najväčšou vášňou je hranie na PC, kde som mal možnosť zrecenzovať už viac ako dve stovky rôzne kvalitných titulov. Slabosť mám primárne na ťahové RPG, indie projekty, prepracované FPS a komplexné stratégie.

Vitajte v divokejšom divokom západe

Posadiť Hunt: Showdown na už existujúcu žánrovú stoličku nie je v tomto prípade práve jednoduché. Nájdu sa tu prvky z hier ako PUBG, DayZ alebo dokonca z Friday 13th, ale ani jedna z možností neurčuje Hunt: Showdown presne. Pre jednoduchosť tomu zatiaľ hovorme „multiplayerová strieľačka“ aj keď to ani zďaleka hru nevystihuje, pretože titul obsahuje survival mechaniky, dynamický hororový svet, tímovú spoluprácu a objavovanie so štipkou RPG navrch.

Hunt: Showdown; Wallpaper: Lovec, monštrum, súboj

Divoký západ, splodenci pekla, veľké zameranie na PvE (player versus environment) a kompetitívny režim. Znie to ako pomerne slušný nápad. Otázkou samozrejme bude, či sa Hunt: Showdown nezvrhne na klasickú vyvražďovačku, kde všetci ignorujú cieľ misie.

Príbeh (či sa vôbec o nejakom dá hovoriť) je zasadený do obdobia roku 1800, teda neskorého divokého západu. Zápasy sú tu vytvárané pomocou matchmakingu a údajne majú trvať niečo okolo 20 minút, aj keď v niektorých prípadoch sa môžu predĺžiť, pretože tu hrá úlohu ľudský (hráčov) faktor. Dostanete sa do úlohy lovec odmien s kontraktom na určitú pekelnú potvoru, ktorá sa nejakým spôsobom dostala do našej dimenzie. Budete ju musieť uloviť a poslať späť tam, odkiaľ priliezla. Tu v podstate všetka príbehová linka končí. Možno je to účel vývojárov a tú „lore omáčku“ nájdeme v priebehu hrania v podobe informácií o beštiách, alebo dokumentoch povaľujúcich sa na hernej mape. Alebo si jednoducho tvorcovia povedali, že to je zbytočnosť navyše, pretože „PUBG predsa tiež žiadnu story nemá!“

Okolie je vymodelované podľa zarastených a smradľavých močiarov, ktoré sa nachádzajú v americkej Lousiane. Jeden z vedúcich projektu Dennis Schwarz toto umiestnenie zdôvodnil tým, že podobné hry (teda také, kde „pištoľníci“ lovia monštrá) zvyčajne bývajú zasadené do romantického Londýna, alebo väčších amerických miest devätnásteho storočia, ale oni jednoducho chceli močiare. Čo vyzerá na celkom šikovný ťah, pretože všetky tie zvuky lesa a bublanie mokradí len viac umocňujú celkovú hernú atmosféru.

Nech lov začne!

Hrať môžete sólo, alebo v tíme s ďalším lovcom. Veľkosť mapy je zhruba jeden kilometer štvorcový a zároveň sa na nej môže vyskytovať až desať ďalších hráčov. Akonáhle sa ocitnete na jednom z okrajov mapy, je vaša úloha pomerne jednoduchá – vyraziť vpred, nájsť príšeráka, zneškodniť ho, zahnať pomôcť rituálu do pekiel a rýchlo sa vytratiť aj s korisťou.

Hunt: Showdown; Wallpaper: lovci, zbraneHunt: Showdown; Wallpaper: bažina, lovci, zbrane, monštrá

Obrázok 1: Nad druhým lovcom sa hýbe niečo, čo až nepríjemne pripomína obrieho pavúka. Obrázok 2: Ten nemŕtvy pán na móle to čoskoro schytá. Ak sa predtým z bažin nevynorí niečo, čo zmarí lovcove plány.

Čo síce znie jednoducho, lenže túto úlohu vám môžu skomplikovať ostatní lovci a samozrejme tiež menšie monštrá potulujúce sa po okolí. Paralelná Lousiana zrejme prekypuje aktívnou zombie komunitou, obrovskými pijavicami, alebo úbožiakmi, ktorí sa stali pochodujúcim úľom, ktorý obsahuje obrie komáre. Monštier bude veľa a ich výskyt (a rôznorodosť) náhodná, takže by žiadny zápas nemal pôsobiť podobne.

Bude len na vás, či zvolíte zakrádanie a v tichosti sa vyhnete všetkému neporiadku v ceste, alebo sa rozhodnete pre starú dobrú možnosť: „Olovo toho povie viac, ako tisíc slov.“ Výstrely však môžu započuť nežiaduce uši a vy by ste sa tak z lovca mohli pekne rýchlo stať korysťou. Keďže sa monštrá nebudú vždy nachádzať na rovnakej pozícii, budete sa musieť pomocou ukrytých indícií dovtípiť, kde sa potvora nachádza.

Hunt: Showdown; Wallpaper: Lovci

V Hunt: Showdown môžu nastať situácie, kedy úspešne zaženiete pekelníka späť do jeho dimenzie, obdržíte loot a ocitnete sa v obkľúčení ostatných lovcov. Tí budú čakať na prvý moment, kedy vám budú môcť ustreliť zadok a vziať si od vás korisť.

Hrajte múdro a opatrne, alebo vyberte zákernosť

Ak sa vám z nejakého dôvodu nepodarí vytúžené monštrum nájsť, nezúfajte. Stále sa môžete spoľahnúť na vlastný sluch a...ehm dôvtip. Jednoducho sa nepozorovane priblížte k inej partii „šťastnejších“ lovcov, počkajte si, až prácu dokončia a potom ich odstreľte a vytraťte sa s korisťou skôr, než to napadne niekomu inému.

Ono je samotné odrovnanie monštra len z polovice hotovou prácu. Ešte ho musíte nadobro zahnať do inej dimenzie cez obrad, pri ktorého vykonávaní ste viditeľní na mape všetkým ostatným lovcami! Tí môžu po okolí rozmiestniť najrôznejšie pasce a prekážky, čo by vám skomplikovalo neskorší útek k hre zvolenému východu. Z toho čo sme mohli vidieť, to vyzerá na pekelne napínavú záležitosť.

RPG prvky a permanentná smrť

Ak prežijete a korisť dopravíte na miesto určenia, budete odmenení lootom a skúsenostnými bodmi. Samozrejme ak zomriete, tak ste jednoducho mŕtvi. Teda nie tak celkom. Hunt: Showdown má akýsi prvok permanentný smrti – ak váš lovec zomrie, tak o neho prídete. Stratíte jeho schopnosti a skilly plus všetko vybavenie, ktoré mohol mať v tom čase pri sebe. Niečo ako keď v Darkest Dungeon stratíte jedného z hrdinov.

Hunt: Showdown; Wallpaper: močiar, zbraň, lovecHunt: Showdown; Wallpaper: súboj, lovci, zombieHunt: Showdown; výber zbraní

Obrázok 1: Mokrade Lousiany majú špecifické a mŕtvolné čaro. Obrázok 2: Perfektné situácie. Počkať, až lovci začnú paľbu a postarať sa o nich! Obrázok 3: Toto vyzerá na upravený kolt, z ktorého sa stalo ručné delo.

To však neznamená, že si hneď musíte trhať vlasy, alebo si hlavu otĺkať o stôl. Hunt: Showdown predstavuje systém zvaný „Bloodline“ čo je taká skúsenostná banka, kde sa XP ukladajú po každom odohratom zápase. Možno vám zareve váš obľúbený lovec, s ktorým ste strávili dlhší čas, ale koniec hry to rozhodne neznamená. Za nazbierané skúsenosti si môžete najať iného s vyšším levelom a teda aj lepšími skillmi. Každý lovec tu bude mať rozdielne schopnosti, ako je napríklad možnosť držať zbraň v každej ruke, alebo začať s ostreľovacou puškou.

Ešte je skoro vynášať akékoľvek súdy, ale musíme povedať, že sme príjemne prekvapení a optimisticky naladení. Ak sa Hunt: Showdown podarí, mohol by vniesť svieži vietor do online kompetitívnych strieľačiek, v ktorých ide o niečo viac než len byť posledný nažive...

Hunt: Showdown; Wallpaper: lovci, prepadnutie

V Hunt: Showdown budete robiť zásadné rozhodnutia. Začať paľbu na okolité monštrá a riskovať tak prezradenie svojej pozície, alebo sa preplaziť až k cieľu a dúfať, že vás do tej doby neodstrelia iní lovci. Možností sa naskytá veľa.

i Pozrite sa na všetky články z hernej sekcie

HW nároky na hru Hunt Showdown PC

Minimálne HW požiadavkyOdporúčané HW požiadavky
Operačný systémWindows 7 64-bitWindows 10 64-bit
ProcesorIntel Core i5-6400/AMD Ryzen R3 1200Intel Core i5-6500/AMD Ryzen R5 1400
Grafická kartaNvidia GeForce GTX 660 Ti/Radeon R9 370NVidia GeForce GTX 970/Radeon R9 390X
DirectXDirectX 11.0DirectX 11.0
Operačná pamäť8 GB RAM12 GB RAM
HDD20 GB20 GB
i Mohlo by vás zaujímať

Hunt Showdown vyšlo 22. februára 2018 na PC v predbežnom prístupe. Oficiálny dátum vydania nie je momentálne známy. O novinkách vás budeme priebežne informovať.

4,8 341×
PlayStation 4 Slim 500 GB
Herná konzola - k TV, HDD 500 GB, Blu-ray, menu v češtine, 1x herný ovládač, farba čierna AMD Jaguar Octu-Core, 8 GB RAM GDDR5, 500 GB HDD, Blu-ray, DualShock 4, Headset, WiFi 5GHz, HDMI kábel, USB 3.0, čierna
+Darček Hra na konzolu Nioh 2 – PS4 v hodnote 8,89 €
Zľavnené -33 %
199,90 € 299,90 €
Na sklade > 5 ks
Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!
Info
Objednávací kód: MSX001sl
Vytlačiť
P-DC1-WEB01
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií