Séria Far Cry vznikla z koridorovej akčnej strieľačky s mutantmi, už od druhého dielu však ide o akčnú hru odohrávajúcu sa v otvorenom svete, ktorej v posledných rokoch hráči vyčítajú minimálne množstvo noviniek a na druhú stranu si pochvaľujú vždy vynikajúcu hrateľnosť. Je v tomto ohľade Far Cry New Dawn od štúdia Ubisoft Montreal niečím výnimočným? Dozviete sa v našej recenzii.
• Recenzia (PS4 Pro) • Novinky • Oznámenie •
• Žáner: Akčná adventúra, FPS • Multiplayer: Áno (online, co-op) • Vývojár: Ubisoft Montreal , Ubisoft Shanghai • Vydavateľ: Ubisoft • Platformy a Dátum vydania: PC, PS4, Xbox One (15. februára 2019)• Homepage: far-cry.ubisoft.com/game/en-gb/home • Čeština: Áno (oficiálne)
• Recenzia: 14. 2. 2019 • Autor: Filip Němec
New Dawn je v mnohých ohľadoch kópiou predchádzajúcich dielov, v jednej kategórii však drží prvenstvo. Ide o prvú hru z celej série, ktorá nadväzuje na predchádzajúci diel. Nie síce bezprostredne, v čase sa posúvame o 17 rokov dopredu, príbeh Far Cry New Dawn však stavia na udalostiach päťky. To, čo sa stalo na konci Far Cry 5 (neprezradím čo, pre prípad, že by ste tento diel ešte nehrali), uvrhlo Hope County do totálneho chaosu. Tí, ktorí prežili, sa roky schovávali v podzemných krytoch, pretože povrch bol neobývateľný.
Príroda je však mocná čarodejnica, celý kraj tak opäť prebudila k životu, aj keď často svojím dosť osobitým spôsobom. Preživší zakladajú primitívne osady a snažia sa znovu vybudovať bezpečné zázemie. Nie všetci ale majú počestné úmysly. Hope County totiž krutou rukou ovláda gang Highwaymen, ktorý si berie všetko, čo sa mu zapáči. A tu prichádza na rad dvojica nových záporákov – sestry Lou a Mickey. Ak vám boli už z trailerov príjemné ako metrová trieska v palci, v hre samotnej to je ešte o poznanie horšie.
Ide o klasických záporákov v štýle „pácham zlo, pretože som zlý“ a ani náhodou sa nemôžu rovnať ikonickým overlordom, ako bol pragmatický Pagan Min či šialený Vaas. Občas bol vidieť v ich názoroch väčší či menší rozpor, a tak som tajne dúfal, že jadrom zápletky bude rozkmotrenie sesterského dua, išlo však len o ďalšiu nevyužitú šancu scenáristov. Jediným riešením je skrátka guľka medzi oči (záporákom, nie scenáristom). Za vyložene stupídnou dvojicou zloduchov je potom tesne v závese samotný príbeh, ktorý je najslabší z celej série. Jeho priamočiarosť, ničotná dĺžka a veľmi neuspokojivá (mierne povedané) zápletka, je jedným z hlavných problémov Far Cry New Dawn.
Mnoho hráčov sa búrilo, keď zistili, že sa New Dawn bude odohrávať na rovnakej mape ako Far Cry 5. Nebude práve toto tá posledná kvapka, ktorá sériu definitívne položí? Pôjde len o obyčajný reskin? Pamätám si na aféru s pravekým Far Cry Primal, ktorý využil veľkú časti mapy zo štvrtého dielu. Pokiaľ ale čakáte, že už sa znovu pripravujem na ďalšiu virtuálnu facku vývojárom, nie je to tak. Osobne totiž považujem fakt, že sa New Dawn odohráva na pôvodnej mape, za najväčšiu devízu aktuálneho dielu. Autori totiž známy svet pretvorili vynikajúcim spôsobom, ktorý jednak núti k preskúmavaniu a najmä vyvoláva neskutočné pocity nostalgie.
Vývojári sa neuspokojili s tým, že by iba naniesli textúry hrdze na kovové objekty, pokrivili stromy a polámali ploty. Došlo ku kompletnej premene sveta veľmi výrazným spôsobom, zároveň však často nájdete miesta, ktoré si okamžite vybavíte, hoci niektoré budovy sú zasypané piesočnými dunami a na iné padli mohutné stĺpy elektrického vedenia. Hru dokonca odštartujete v zrube Josepha Seeda a len o pár chvíľ neskôr sa pozriete do bývalého mestečka Fall's End, kde ste z vodnej nádrže odstreľovali prívržencov sekty New Eden a kde vás v miestnom kostolíku mučil samotný Seed.
Celý obraz postapokalyptického sveta dokresľujú zmutované zvieratá na čele s rádioaktívnymi medveďmi alebo jeleňmi albínmi s fosforeskujúcim parožím. Vizuálna inšpirácia šialeným Rage, najmä čo sa množstva ružovej farby týka, sa mi vo výsledku nezdala tak otravná, ako som si pôvodne myslel, koniec koncov celý kraj majú pod palcom dve namyslené slečny, takže ružová jednoducho dáva zmysel. Far Cry New Dawn má naozaj ďaleko do jednoduchého reskinu, pretože tvár krajiny sa kompletne zmenila a ja som si jej nový vizuál naplno užíval.
Základné mechaniky sa podľa očakávaní nijako nezmenili, hoci v rámci väčšieho survival zamerania niektorých prvkov ubudlo a iné zase dostali väčší priestor. Stredobodom hrania je však stále obsadzovanie základní, čo je hlavným zdrojom etanolu potrebného na chod vašej základne. Okolo tej sa vlastne točí všetok zber surovín a vlastne všetkého, čo robíte. Prosperity, ako sa váš nový domov volá, totiž potrebuje poriadne vylepšiť, aby mohol odolávať nájazdom gangu Highwaymen a v ideálnom prípade ho aj poraziť.
Väčšinu herného času vám zaberie práve zber vzácneho etanolu a ďalších surovín, príbehových misií je totiž nečakane málo, a tak vás hra väčšinou počastuje úlohou „vylepši základňu na ďalší stupeň“, čo vám môže zabrať aj niekoľko hodín. Vlastne to ale nie je úplne na škodu – tempo hry si tak určujete sami rovnako ako to, čomu sa budete venovať. Suroviny možno totiž získavať viacerými spôsobmi. V rámci Prosperity potom musíte vylepšovať jednotlivé stanovištia, ako je garáž, záhradka alebo ponk na výrobu zbraní. S každým ďalším vylepšením sa vám potom odomkne lepšie vybavenie, takže budovanie základne je vaším cieľom aj mimo príbehových aktivít.
V rámci väčšieho príklonu k survival žánru je budovanie základne veľmi príjemnou novinkou, podobne ako crafting zbraní. Tie si musíte vyrábať zo šrotu, ktorý nájdete všade okolo, takže namiesto bajonetu si lepiacou páskou prilepíte zhrdzavený skrutkovač a hľadáčik vytvoríte z vodovodnej rúrky. Zbraní je veľké množstvo, a ich vzhľad vás bude naozaj baviť. Rovnako je na tom aj výroba vozidiel či ďalšieho vybavenia, všetko si musíte sami pozbierať a následne vyrobiť.
Pokiaľ do Far Cry New Dawn skočíte z hry, ako je Red Dead Redemption 2 alebo dokonca The Legend of Zelda: Breath of the Wild (obe môj prípad), budete veľmi prekvapení. Najnovší prírastok do série Far Cry ma vodil za ručičku snáď ešte viac ako predchádzajúci diel, už v rámci prvej hodiny som si tak napríklad zakúpil mapu všetkých miest, kde sa dajú nájsť suroviny. Navyše v momente, keď okolo tohto miesta aspoň prejdete autom, sa k nemu môžete kedykoľvek presunúť pomocou rýchleho cestovania. Nemal som tak napríklad vôbec potrebu vylepšovať garáž a vyrábať si akékoľvek vozidlo. Všade som sa presunul v priebehu pár sekúnd (loadingy sú relatívne krátke) a rovnako s hľadaním surovín nebol problém.
Na druhú stranu ma potešilo pár misií, kde bolo treba zapojiť logické myslenie aj priestorovú orientáciu, po väčšinu času však New Dawn ponúka klasickú hrateľnosť, ktorú predvádzali predchádzajúce diely. Vo výsledku som tak z hry trochu zmätený. Mnoho prvkov (príbeh, dĺžka hry, jednoduchosť) zostalo vyložene za očakávaním, napriek tomu všetkému som si ale hranie naozaj užil. Séria Far Cry vás možno nikdy nezaujala dokonalým príbehom či duchaplnou zápletkou, ale hrateľnosťou pôjde vždy o špičku. Dobývanie základní je rovnako návykové ako crafting zbraní a streľba do ružovkastých protivníkov skrátka tiež len tak neomrzí.
Ak vás teda bavili predchádzajúce diely, s New Dawn neurobíte chybu. Ak ale čakáte, že sa séria Far Cry posunie iným, novým smerom, podobne ako to urobili v Ubisofte so sériou Assassin´s Creed, musíte bohužiaľ čakať ďalej. Sklamaním v rámci najnovšieho dielu je predovšetkým príbeh a dvojica hlavných záporákov. Hráčov nepoteší ani nečakane krátky herný čas. Far Cry New Dawn som totiž dohral za necelých jedenásť hodín s občasným venovaním sa vedľajším úlohám. Ak teda pôjdete len po príbehu, do deviatich hodín sa rozhodne zmestíte, čo je v rámci série nepríjemné prekvapenie.
Naopak, vyzdvihnúť treba skvele transformované Hope County, do ktorého sa jednoducho musíte pozrieť, ak vás piaty diel bavil. Sympatická je tiež nižšia cenovka, čím autori dávajú najavo, že sme dostali skôr veľký prídavok než ďalší plnohodnotný Far Cry. A ja som vlastne rád, že túto šancu ukázať nám postapokalyptické Hope County využili.
Táto recenzia bola napísaná pre PS4 Pro verziu.
• Zdroje: Vlastné
Klady
Zápory
Filip Němec
Hry boli mojím najlepším priateľom aj milenkou už od detstva. O hrách som začal písať už na strednej škole, čím som vysedávanie pri herných strojoch ospravedlňoval najskôr pred rodičmi a teraz pred manželkou. V minulosti som vo forme textu aj herných relácií prispieval do magazínov ako Games.cz, Eurogamer.cz či Zing.cz. V Alza Magazíne mám na starosti herné konzoly všetkého druhu a z hier potom najmä preteky, v osobnej rovine som navyše hlavným strojcom vyostrených diskusií medzi konzolistami a PC Master Race.
• Novinky: 30. 1. 2019 • Autor: Filip Němec
Spolu s novým príbehovým trailerom, ktorému sa venujeme v ďalšej časti článku, vypustili autori tiež päť minút dlhé komentované gameplay video, ktoré opäť poodhaľuje rúšku tajomna nad už za nedlho vychádzajúcou akciou Far Cry New Dawn. Nám známe Hope County pokrivili radiácie, zvieratá mierne zmutovali a prírodný jav zvaný Super Bloom posial celý kraj pestrofarebnými kvetmi. Hlavným klaďasom v príbehu ale nebudete len vy, do Hope County totiž zavítate spolu s mužom menom Rush, ktorý sa zameriava na pomoc osadám preživších, ktoré sa musia okrem vlastnej obživy starať tiež o neustále nájazdy gangu Highwaymen.
Hlavnou úlohou tak bude vybudovanie vlastnej základne (nie je jasné, či zostaneme len pri jednej alebo vzhľadom na Rushov kočovný štýl života niekoľkokrát presídlime podobne ako napríklad v Red Dead Redemption 2. Návrat samozrejme oslávi jeden z hlavných prvkov posledných dielov – kooperácia s ďalšími parťákmi, ktorých môže kedykoľvek nahradiť ďalší hráč. Autori by samozrejme boli hlúpi, ak by nevyužili možnosť zahrať na nostalgickú nôtu, a tak sa vrátia starí známi, ako Nick Ray – odborník na všetko, čo lieta a ešte k tomu strieľa. Medzi parťákmi však budú aj nováčikovia.
Okrem babičky-spinerky Nany ma zaujal najmä kanec Horacio, ktorý je na rozdiel od psa Boomera z piateho dielu rovnako vysoký ako vy a svojimi klami dokáže fungovať aj ako rýchle mobilné baranidlo. Okrem toho bude možné najímať aj špecialistov, ktorí zušľachtia vašu základňu a odomknú napríklad nové možnosti pre cestovanie. Dôležitú úlohu bude hrať pravdepodobne aj množstvo preživších, ktorých do svojho sídla naverbujete. Vzhľadom na survival zameranie potom vzrastie aj dôležitosť surovín, budeme tak mať o dôvod viac dobývať nepriateľské základne, prepadávať konvoje alebo kradnúť nádrže s etanolom.
Pre pochopenie New Dawn je nápomocný aj novo vydaný príbehový trailer, ktorý približuje, v akom stave sa Hope County aktuálne nachádza, teda v stave najvyššieho zúfalstva. Kraj terorizuje gang Highwaymen, pôvodná história sa však naplnila a nový trailer plne odhaľuje, že tu je okrem množstva noviniek ešte jeden starý známy – fanatický vodca Joseph Seed, s ktorým prežil aj jeho kult New Eden. Aby sme dokázali dvojčatá Lou a Mickey poraziť, z traileru to vyzerá tak, že sa s kultom New Eden aspoň na krátku dobu spojíme. Ak to bude naozaj tak, mohli si toto prekvapenie uschovať. Alebo ide o dobre nahodenú udičku? V prípade Ubisoftu o tom bohužiaľ pochybujem.
Zúfalosť tohto činu komentuje aj samotný Joseph, veď to bol práve on, koho sme sa v pôvodnej hre pokúsili toľkokrát zabiť. Lenže účel svätí prostriedky. Musím priznať, že tento príbehový prvok sa mi veľmi páči, Joseph Seed u mňa stojí po boku „velikánov“ série ako bol pragmatický Pagan Min či totálny šialenec Vaas. Naproti tomu dvojica Lou a Mickey mi vyložene lezie na nervy. Čo sa z tohto sesterského dua nakoniec vykľuje, zistíme už 15. februára, kedy Far Cry New Dawn vychádza na PC, PS4 a Xbox one.
• Novinky: 20. 1. 2019 • Autor: Filip Němec
Báli ste sa, že Far Cry New Dawn nerozbehnete na svojom počítači? Teraz už budete mať jasno. Autori oznámili oficiálne požiadavky, ktoré sa prakticky nelíšia od toho, čo po vás chcelo Far Cry 5. Ak ste teda bez problémov rozbehli predchádzajúci diel, s New Dawn sa nemusíte ničoho báť.
Autori sa medzitým tiež rozhovorili o niekoľkých nových detailoch. Preniesť sériu Far Cry do postapokalyptického prostredia vraj mali v úmysle už dlho, a koniec Far Cry 5 k tomu samozrejme priamo nabádal. Príbeh Far Cry New Dawn sa odohráva 17 rokov po konci piateho dielu, ktorý končí (pozor spojler!) výbuchom atómovej bomby. V priebehu spomínaných sedemnástich rokov si Hope County prešlo okrem iného šesť rokov trvajúcou „dobou ľadovou“, po ktorej sa do oblasti vrátili niektoré, teraz logicky trošku zmutované zvieratá a tiež niektorí ľudia.
Hlavnou postavou potom nebude nikto z predchádzajúceho dielu. V New Dawn sa vžijeme do úlohy novo prichádzajúceho preživšieho, ktorý chce v Hope County vybudovať svoje obydlie a samozrejme v prvom rade najmä prežiť. Autori zmieňujú, že sami skúmali (samozrejme čisto teoreticky), aký by v skutočnosti mohol mať následky výbuch nukleárnej bomby. Inšpirovali sa tak skutočnými modelmi a zakomponovali do New Dawn napríklad prerod niektorých biómov do púšte, v mnohých ohľadoch sa ale držali čisto svojej fantázie, ako môžeme vidieť napríklad na vizuálnom stvárnení fauny aj flóry.
Hoci Ubisoft prezentuje Far Cry New Dawn ako kompletne novú hru s unikátnym príbehom, veľmi sa obávam reálneho prijatia hráčmi. Zatiaľ totiž New Dawn pôsobí ako preskinovaný piaty diel, autorom navyše nepridá na argumentoch ani to, že sa všetko odohráva na pôvodnej mape. Na jednej strane síce oceňujem možnosť pozrieť sa, ako už známe miesta príroda pretvorila k obrazu svojmu, keď ale príde na recyklovanie obsahu, hráči dokážu byť niekedy naozaj zlí. Snáď nám tak autori čoskoro predstavia aj nové mechaniky, ktoré s príklonom k survival žánru zrčite rozšíria možnosti craftingu či budovanie základne. Far Cry New Dawn vychádza už 15. februára na PC, PS4 a Xbox One.
• Novinka: 16. 12. 2018 • Autor: Filip Němec
Keď príde reč na hry, známe príslovie, že obrázok je viac než tisíc slov, bezpochyby platí. A keď sú to obrázky pohyblivé, ešte lepšie. V prípade Far Cry New Dawn som naozaj vďačný za akékoľvek gameplay zábery, autori totiž o hre po jej oznámení príliš neprezradili. New Dawn je však toľko podobný svojmu predchodcovi, že možno prezrádzať nie je ani čo. Hlavnou zmenou, ktorú sme rozoberali už v predchádzajúcom článku, je samozrejme upravený vizuál, ktorý autori vysvetľujú výbuchom atómovej bomby, a hoci nie som jadrový fyzik, nie som si istý, či by takýto výbuch dokázal zvýšiť množstvo ružovej farby až takým, pre niekoho dosť nevkusným spôsobom.
Sýto ružová sa stala hlavným rysom nadchádzajúceho dielu a presiakla do všetkých oblastí hry. Tým najzásadnejším je samozrejme prostredie samotné, kde sa to hemží krikľavo ružovou flórou a nedotknutá nezostala ani samotná obloha, ktorá taktiež dostala ružový nádych. Do toho všetkého prijali za svoju túto farbu aj niektoré gangy, ktoré si s ňou zdobia nielen svoje obydlia, ale napríklad aj zbrane a ošatenie. V neposlednom rade sa potom všadeprítomná ružová prebojovala aj do používateľského prostredia.
Mám pocit, že na to, ako krátko je Far Cry New Dawn medzi nami, sme si až príliš robili srandu zo svojrázneho vizuálneho spracovania – poďme teda k niečomu serióznejšiemu. Je teda v hre niečo naozaj nové, okrem trochu znepokojujúceho zamerania autorov na ružovú farbu? Keď zabudnem na fakt, že podľa gameplay videa je možné nechať do dopravného prostriedku nasadnúť konečne aj vášho psa, najzaujímavejšou novinkou je budovanie vlastnej základne. O tom autori vlastne nepovedali vôbec nič a iba odpočítavajú zo záberov z hrania, dá sa však očakávať, že spoločnosť sa po jadrovej katastrofe rozdelila na gangy, ktoré, aby prežili, si vytvárajú svoje vlastné spoločenstvo.
Na svojej základni tak budete môcť nakupovať lepšie vybavenie, trénovať, vyvíjať nové zbrane alebo sa vydávať na expedície. Svoj domov by potom malo ísť v priebehu hry vylepšovať, čo pravdepodobne prinesie nové možnosti, najmä čo sa týka výroby zbraní. Vzhľadom na zasadenie do postapokalyptického sveta sa tvorba streleckého arzenálu totiž presunie od jednoduchého nakupovania ku craftingu, ktorý vyzerá pomerne lákavo. Najviac sa mi ale páčia výsledné zbrane, najmä potom tie veľmi vynachádzavé (a taktiež brutálne), ako je vrhač ozubených kotúčov do píly, zatiaľ čo napríklad samopal z gameplay ukážky strieľa ako detská hračka.
Prvé dostupné zábery potom poskytujú krátky pohľad na nových parťákov riadených umelou inteligenciou a v závere videa aj samotnú akciu, ktorá je ale na chlp rovnaká ako to, čo môžeme poznať z Far Cry 5 , respektíve štvrtého dielu. Ponúka sa samozrejme polemika nad tým, či Far Cry New Dawn nemal byť skôr prídavkom pre piate Far Cry, a to nielen z dôvodu minimálneho množstva noviniek, ale tiež pretože sa väčšina hry bude odohrávať na pôvodnej mape. Zatiaľ v tomto smere nemáme kompletné informácie, New Dawn by však mal obsahovať časť pôvodných lokácií (pravdepodobne však nie celú pôvodnú mapu) a tiež nové oblasti.
Pozrieme sa tak do už známej Montany, zatiaľ čo z nových miest sa máme tešiť na Grand Canyon alebo Floridu. Nové oblasti vraj budú menšie a vzájomne oddelené, vďaka tomu bude do nich možné umiestniť viac nepriateľov a urobiť tak Far Cry ešte intenzívnejšie. Pôvodné lokácie z Montany potom budú samozrejme adekvátne prepracované, New Dawn sa totiž odohráva 17 rokov po Far Cry 5. Viac sa o hre dozvieme pravdepodobne už čoskoro, Far Cry New Dawn totiž vychádza už 15. februára 2019 na PC, PS4 a Xbox One.
• Oznámenie: 8. 12. 2018 • Autor: Filip Němec
Ubisoft pred pár dňami vypustil teaser na ďalší diel série Far Cry, ktorý jasne naznačoval postapokalyptické zamerania. Oznámenie Far Cry New Dawn na The Game Awards 2018 potvrdilo zámer nasmerovať sériu k nateraz nepreskúmanej téme. Far Cry New Dawn totiž bude nadväzovať na udalosti predchádzajúceho dielu, a hoci nemám v pláne odhaliť tým, ktorí ešte piaty diel nehrali, čím presne končí, z teaseru a následného traileru je to úplne jasné.
Far Cry New Dawn sa totiž odohráva v postapokalyptickom svete, ktorého aktuálna tvár je výsledkom výbuchu atómovej bomby. Na mňa osobne však New Dawn po vizuálnej stránke pôsobí skôr ako kreatívny výstrelok vývojárov, ktorí sa veľmi okato inšpirovali hrami ako Rage 2 a do spomínanej jadrovej bomby napumpovali okrem plutónia tiež poriadnu dávku záhradného hnojiva. Zameraním na postapokalyptické vyčíňanie gangov oháňajúci sa hrdzavými mačetami potom hra pripomína zase open world akciu Mad Max.
Ubisoft to však s otvorenými svetmi vie, a tak sa môžeme takmer určite spoľahnúť na to, že Far Cry New Dawn bude dobrou akčnou hrou, len nie možno úplne originálnou.
Autori prezradili, že New Dawn ponúkne rovnako ako jeho predchodca kampaň pre jedného hráča, ktorú však pôjde prejsť aj v kooperácii, pribudnúť by potom mali noví spoločníci. Novinkou má byť budovanie základní, ktoré pôjde všemožne vylepšovať. Viac sa pravdepodobne dozvieme veľmi skoro, Far Cry New Dawn totiž vychádza už 15. februára, a to na PC, PS4 a Xbox One.
|
Minimálne HW požiadavky | Odporúčané HW požiadavky | HW požiadavky na hranie v 4K a 30fps | HW požiadavky na hranie v 4K a 60fps |
---|---|---|---|---|
Operačný systém | Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit) | Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit) | Windows 10 (64-bit) | Windows 10 (64-bit) |
Procesor | Intel Core i5-2400, 3,1 GHz/AMD FX-6300, 3,5 GHz | Intel Core i7-4770, 3,4 GHz/AMD Ryzen 5 1600, 3,2 GHz | Intel Core i7-6700 3.4 GHz/AMD Ryzen 5 1600X 3.6 GHz | Intel Core i7-6700K 4.0 GHz/AMD Ryzen 7 1700X 3.4 GHz |
Grafická karta | NVIDIA GeForce GTX 670/AMD R9 270 (2GB VRAM s Shader Model 5.0) | NVIDIA GeForce GTX 970/AMD R9 290X (4GB VRAM s Shader Model 5.0) | NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB)/AMD RX Vega 56 (8GB) | NVIDIA GeForce GTX 1080 SLI (8GB)/AMD RX Vega 56 CFX (8GB) |
DirectX | DirectX 11.0 | DirectX 11.0 | DirectX 11.0 | DirectX 11.0 |
Operačná pamäť | 8 GB | 8 GB | 16 GB | 16 GB |
HDD | 30 GB | 30 GB | 30 GB | 30 GB |
Chcete si uľahčiť výber? Nižšie pre vás máme tipy na vhodné herné počítače podľa náročnosti.
Far Cry New Dawn vyšlo 15. februára 2019 na PC, PS4 a Xbox One. O novinkách vás budeme pravidelne informovať.