Dňa 11.5.2024 (sobota) nebude možné na pobočke Alza Nitra vyzvihovať objemný tovar z dôvodu konajúcej sa akcie s hasičmi na parkovisku.
MS hokej Dvojročná záruka teraz aj pre firmy

Inštalácia na diaľku – Tlačiarne a skenera k notebooku/PC

Zobraziť katalóg
Inštalácia na diaľku – Tlačiarne a skenera k notebooku/PC
4,5 6 hodnotení
Inštalácia na diaľku – služba inštalácia na diaľku
Kód:  SWLI0033

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Inštalácia na diaľku – Tlačiarne a skenera k notebooku/PC Predaj skončil

Inštalácia na diaľku – Tlačiarne a skenera k notebooku/PC

Pomoc s inštaláciou tlačiarne alebo skenera na diaľku

Zakúpili ste novú tlačiareň alebo skener a neviete si rady s ich inštaláciou? Tento problém môžete vyriešiť ľahko a rýchlo s unikátnou službou Alza servis. Pomocou vzdialeného prístupu vám zariadenie nainštalujeme do vášho počítača a zaistíme jeho bezproblémový chod. Keďže ide o inštaláciu na diaľku, všetko zvládnete z pohodlia vášho domova, takže ušetríte veľa času aj starostí.



Čo služba obsahuje?

  • Inštalácia ovládačov tlačiarne do jedného PC
  • Vykonanie prvotného nastavenia tlačiarne
  • Nastavenie tlače a skenovania, pripojenie tlačiarne káblom či bezdrôtovo
  • Základné preškolenie práce s tlačiarňou, skenerom
  • Predstavenie doplnkových funkcií, individuálne nastavenie podľa želania zákazníka

Vo väčšine prípadov je možné nastaviť priamo z PC. Niektoré nastavenia možno vykonať len s pomocou zákazníka priamo na displeji tlačiarne.

Ako to funguje?

  • Nakúpte požadovaný typ služby
  • Po jej zaplatení sa vám na  zákazníckom účte Alzy v časti knižnice/licencie do pár minút zobrazí licenčný kód.
  • Kontaktujte zákaznícku podporu na email [email protected] (dostupnosť 7 dní v týždni 24 h denne) a uveďte svoje meno, priezvisko, prípadné firemné údaje, miesto realizácie s presnou adresou, model zariadenia (NTB/tlačiarne/router a pod.), vrátane preferovanej doby (nezáväzne).
  • Na uvedené kontaktné tel. číslo sa vám najneskôr nasledujúci pracovný deň ozve operátor za účelom overenia platnosti zakúpeného licenčného kódu a dohodnutia ďalšieho postupu pre realizáciu služby. V prípade nemožnosti využiť email alebo akéhokoľvek iného problému je možné taktiež kontaktovať zákaznícku podporu na českom tel. +420 226 254 952.
  • Po overení platnosti licenčného kódu vás najneskôr do 24 hodín kontaktuje technik, ktorý s vami dohodne presný čas realizácie (v pracovných dňoch Po-Pia 8-18 hod).

Službu aktivujte až vo chvíli, kedy máte zariadenie určené na inštaláciu pripravené na prevádzku a vybalené zo škatule.

Služba je dostupná Po - Pi 7:00 - 19:00 hod


Bezpečnosť na prvom mieste

Vďaka vzdialenému prístupu môže náš technik ovládať váš počítač rovnakým spôsobom, ako by bol osobne prítomný u vás doma. Na ploche navyše vidíte jeho aktivitu v reálnom čase, takže máte dokonalú kontrolu nad jeho konaním. Vzdialenú pomoc je samozrejme možné kedykoľvek prerušiť. Spojenie na diaľku je vďaka pokročilému šifrovaniu maximálne bezpečné, takže nemusíte mať strach, že by počas zásahu technika došlo k zneužitiu vašich dát.


Podmienky pre správne fungovanie služby

  • Operačný systém Windows 7 a vyšší
  • Minimálna rýchlosť internetového pripojenia 2 Mbit pre sťahovanie (download) a 1 Mbit pre posielanie (upload), bez obmedzenia dát (FUP)
  • Zásah môže trvať od niekoľkých minút až po niekoľko hodín v závislosti od rýchlosti internetu a typu zvoleného zásahu
  • Zakúpený servisný kód je možné použiť maximálne do 6 mesiacov od jeho nákupu

Postup inštalácie:

Po zakúpení služby kontaktujte riešiteľský tím na e-mail [email protected] (dostupné 24 h denne, 7 dní v týždni) a uveďte:

  • Meno a priezvisko (prípadne firemné údaje)
  • Telefonní kontakt (na který Vás můžeme případně kontaktovat)
  • Licenčný kód (v tvare X-Y-YYYY-YYYY; X = písmeno, Y = číslo)
  • Presnú adresu miesta realizácie
  • Druh zariadenia (NTB/PC/tlačiareň/router a pod.)
  • Preferovanú dobu zásahu (nezáväzne)

Poznámka:

  • V prípade nemožnosti využitia e-mailu je možné registráciu vykonať na tel. č. +420 226 254 952
  • Licenčný kód nájdete: Moja knižnica – licencie (ak máte objednávku na dobierku, tak kľúč na zobrazenie tohoto kódu nájdete v škatuli s dobierkou)
  • V prípade, že licenčný kód nenájdete, alebo máte nejaké otázky kontaktujte nás na [email protected] alebo +420 225 340 610 (Po – Pi; 7 – 17 h)
  • Na váš e-mail dostanete registračné potvrdenie s prijatím požiadavky na realizáciu služby
  • Najneskôr do 1 pracovného dňa vás kontaktuje technik, ktorý s vami dohodne presný čas realizácie (Po – Pi; 8 – 18 h)

Dobrý den, vysvětlíte mi prosím, jak toto služba instalace na dálků funguje a co konkrétně obsahuje ?

Dobrý den,lze tuto službu objednat dodatečně až několik dní po zakoupení tiskárny(jelikož bych se chtél nejprve pokusit já sám tiskárnu připojit).

Diskusia a poradňa k Inštalácia na diaľku – Tlačiarne a skenera k notebooku/PC
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií