Zobraziť katalóg

Servis v Alza.sk

Jednoduchý. Rýchly. Spoľahlivý.

Ako môžem reklamovať tovar?

Najrýchlejšie

Reklamácia v autorizovanom servise

Autorizované servisy prinášajú vyšší komfort, flexibilitu a rýchlosť pri riešení vašich reklamácií. Pokiaľ má Váš produkt autorizovaný servis, je rýchlejšie a jednoduchšie Váš výrobok reklamovať priamo tam.

Vyhľadať môj autorizovaný servis

Reklamácia online

Tovar môžete jednoducho reklamovať pomocou nášho formulára. Po vyplnení získate RMA číslo. Číslo spolu s tovarom prineste na ktorúkoľvek z našich predajní. Pokiaľ sa rozhodnete tovar zasielať poštou alebo prepravnou spoločnosťou postupujte podľa pokynov nižšie.

Reklamovať online

Osobne na predajni

Viac

Poštou alebo prepravnou spoločnosťou

  • Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
  • Priložte sprievodný dopis s popisom závady, prípadne číslo RMA online zadanej reklamácie.
  • Priložte kópiu nákupného dokladu a vašu spätnú adresu.
  • Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.
  • Odovzdajte tovar na poštu alebo prepravnú spoločnosť.
  • Tovar zasielajte na adresu:
    Alza.sk - reklamácie
    Bottova 7
    811 09 Bratislava
Viac

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

Tovar vráťte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Navštívte ktorúkoľvek našu pobočku alebo poštou (so sprievodným listom) na adresu centrály.

Čo potrebujem k reklamácii za dokumenty?

Číslo dokladu o zakúpení alebo objednávky. Pokiaľ tovar pošlete poštou nezabudnite priložiť sprievodný list v ktorom podrobne popíšte závadu a uveďte spätný kontakt na Vás.

Je potrebné priniesť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou závady, ale je potrebné pre otestovanie zariadenia. Pri televízoroch vždy vezmite stojan, samotná obrazovka by sa mohla pri preprave poškodiť.

Mám závadu na príslušenstve, je potrebné k reklamácii priniesť aj hlavný výrobok?

Áno, obecne príslušenstvo nie je možné reklamovať samostatne. Preto hlavný výrobok odporúčame mať vždy so sebou.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

K podaniu reklamácie nie je potrebné mať obal, ale je vhodné v ňom tovar predávať.

Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?

Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú, telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Zároveň je potrebné aby preberajúca osoba mal so sebou doklad o prijatí do reklamácie. Pokiaľ ste firemný zákazník, prípadný dobropis preplácame iba splnomocnenej osobe, ktorá je u nás evidovaná.

Prídem o svoje dáta v zariadení?

Je to veľmi pravdepodobné. Pokiaľ sa podarí zariadenie opraviť, štandardne sa zo servisu vracia v továrenskom nastavení, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelné zálohovanie dát nie len pred podaním reklamácie.

Dostal som v servise protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?

Postačuje nám originál zaslať poštou alebo sa s ním dostaviť na našu predajňu. Po overení protokolu u dodávateľa Vám zašleme dobropis pre vrátenie peňazí za tovar.

Popis reklamačného procesu v Alza.sk

Zadanie reklamácie a pridelenie reklamačného čísla (RMA)

Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru

V priebehu reklamácie ste informovaný a vždy presne viete, v akom je stave

Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr u fyzických osôb do 30 dní

Čo robiť, keď ...

Tovar chcem vrátiť

Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť online formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu predajňu.

Vrátiť tovar

Chcem opraviť tovar kúpený inde

  • Najskôr odporúčame kontaktovať autorizovaný servis
  • V opačnom prípade stačí tovar doniesť na akúkoľvek predajňu Alza.sk
  • Na naše logistické náklady sprostredkujeme vašu požiadavku s autorizovaným servisom
  • Vo väčšine prípadov u nás nepresahuje doba opravy bežnú lehotu záručnej reklamácie
Podmienky opravy

Prišiel mi poškodený tovar

  • Pokiaľ ste poškodenie zistili do 48 hodín od prevzatia, bezodkladne kontaktuje prepravnú spoločnosť
  • V ďalších prípadoch sa obráťte na našu infolinku +421 257 101 800, alebo tovar v čo najkratšej dobe dovezte na ktorúkoľvek predajňu Alza.sk
  • Odporúčame obstarať fotodokumentáciu a tovar doniesť kompletný, vrátane obalového materiálu a príslušenstva
Ako postupovať
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB12