Tekken 8 (RECENZIE – Súhrn)

Populárna bojová séria Tekken sa na začiatku roka 2024 dočkala v poradí už 8. plnohodnotného dielu. Ako sa hra Tekken 8 vydarila, ako sa hrá a ďalšie dôležité informácie nájdete v našom článku. Prečítať viac »

Park Beyond: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Budovateľské stratégie rastú v posledných rokoch ako huby po daždi. Park Beyond je jednou z tých, v ktorej sa pustíte do budovania veľkolepého zábavného parku. Nebudete však správcom, ale ambicióznym architektom. Čo všetko o tomto kúsku vieme, kedy dorazí, ako bude vyzerať gameplay a oveľa viac nájdete v našom článku.

Prečítať viac »

Scarlet Nexus: dátum vydania, edície a ďalšie info

Scarlet Nexus je akčné JRPG od tvorcov série Tales a dystopického RPG Code Vein – Bandai Namco Studios. Pútavý príbeh, ktorý nadchne každého fanúšika anime, a vskutku zábavný súbojový systém kombinujúci prvky Hack and Slash a schopnosti telekinézy hlavných hrdinov, nielen to Scarlet Nexus ponúka. Všetko, čo by ste mali vedieť o futuristickom RPG, ktorého svetu vládne mimoriadny technologický pokrok, sila ľudskej mysle a neutíchajúca mimozemská hrozba, sa dozviete v našom špeciále.

Prečítať viac »

Elden Ring (INFO) – hardvérové požiadavky, rozsah sveta, co-op atď.

Elden Ring možno označiť za jednu z najlepších hier roku 2022. Japonskí vývojári z FromSoftware využili všetky svoje skúsenosti, ktoré počas tvorby souls-borne hier získali a s maleou pomocou spisovateľa George R. R. Martina vytvorili kolosálne akčné RPG. To obsahuje organický open-world, tuhé súboje s bossmi, tajuplný svet s bohatým lorom a pritom si zachováva tú „fromSoftú stopu“, ktorú sa fanúšikovia tohto štúdia naučili milovať a nenávidieť zároveň.

Prečítať viac »

Scarlet Nexus (RECENZIA) – Akciou nabité JRPG, ktoré by bola škoda prehliadnuť

Bandai Namco Studios mnohí z nás poznajú ako autorov dystopického akčného RPG Code Vein alebo posledných dielov fantasy RPG série Tales. Ich najnovší titul s názvom Scarlet Nexus nás zaviedol do sveta alternatívnej budúcnosti definovanej mega metropolami a futuristickými technológiami využívajúcimi novo objavenú silu ľudského mozgu. Ako sa nám tento výlet do brain-punkových zajtrajškov páčil a či stojí za to ho absolvovať, sa dozviete v našej recenzii.

Prečítať viac »

The Dark Pictures Anthology: House of Ashes (RECENZIA) – Keď púšť vydá svoje tajomstvá

House of Ashes je tretím titulom v hororovej antológii The Dark Pictures od štúdia Supermassive Games. Aj tentoraz hráči čelia desivej hrozbe a príbeh píšu vlastnými rozhodnutiami. Poteší House of Ashes fanúšikov žánru a predchádzajúcich dielov v antológii? Dozviete sa v našej recenzii.

Prečítať viac »

Little Nightmares 2 (RECENZIA) – Drsný večerníček pre odolných nezbedníkov

Ak vám v žilách prúdi plošinovkárska krv, iste ste zaznamenali takmer štyri roky starý titul Little Nightmares. Štúdio Tarsier v ňom predstavilo chatrné dievčatko Six, ktorá sa snažila dostať z obrieho plavidla menom Maw. Osudy hrdinky v žltej pláštenke nezaujali ani tak samotnou hrateľnosťou, ako skôr grafickým spracovaním a mrazivou hororovou atmosférou. Dokázala na svojho predchodcu nadviazať aktuálna novinka Little Nightmares 2?

Prečítať viac »

The Dark Pictures Anthology: Little Hope (RECENZIA) – Zbierka hororoviek získava na kvalite

Tvorcovia interaktívneho survivalu Until Dawn, Supermassive Games, sa tvorby strašidelných titulov nechceli len tak vzdať a vlani predstavili zbrusu novú značku The Dark Pictures Anthology obsahujúcu niekoľko kratších príbehov. Jej prvým dielom bol Man of Medan, kde mal hráč na starosti osud piatich ľudí uviaznutých na lodi duchov. Plavidlo z druhej svetovej vojny v Little Hope vystriedalo malé mestečko zmietané následkami ekonomického úpadku a obrovskej tragédie, ktorá sa v ňom kedysi odohrala. Aké desivé dobrodružstvo si pre nás v britskom štúdiu pripravili tentoraz, a či nám počas hrania stáli vlasy dupkom, sa dozviete v našej recenzii.

Prečítať viac »

Project Cars 3 (RECENZIA) – Od rýdzej simulácie k zábavnej arkáde

Studio Slightly Mad sa do hernej histórie zapísalo najmä obľúbenou pretekárskou sériou Project Cars, ktorá od roku 2015 robí radosť predovšetkým fanúšikom pretekárskej simulácie. S tretím dielom sa však autori rozhodli zacieliť na širšie publikum, Project Cars 3 sa tak vzdáva niektorých realistických prvkov pretekárskych simulátorov a naopak prináša rad ústupkov, ktoré potešia pretekárov vyhľadávajúcich skôr arkádovejšie pretekanie. Či Project Cars 3 dokáže potešiť oba tábory, alebo si fanúšikovia prvých dvoch dielov musia hľadať novú stajňu, zistíte v našej recenzii.

Prečítať viac »

Dragon Ball Z: Kakarot (RECENZIA) – Goku bojuje na poli akčných RPG

Superslávna manga séria Dragon Ball rozprávajúca o legendárnych bojovníkoch sa dočkala ďalšej adaptácie. Prevod diela zbožňovaného miliónmi fanúšikov po celom svete do videohernej podoby si tentokrát vzalo na starosť japonské štúdio CyberConnect2, ktoré trochu nečakane zabrúsilo do žánru akčného RPG. Ako teda dopadlo Dragon Ball Z: Kakarot, ktoré vyšlo 17. januára 2020 na PC, PS4 a Xbox One?

Prečítať viac »

Code Vein (RECENZIA) – Krv krvi Dark Souls

Séria Dark Souls si v priebehu rokov získala takmer kultový status, nie je preto divu, že sa túto magickú formulu snaží napodobniť čím ďalej viac vývojárov a vydavateľov. V prípade podobných projektov sa však vždy ponúka otázka, či osvedčený koncept dokážu obohatiť, či sa spoľahnú na obyčajné kopírovanie bez výraznejšej inovácie. Do akej kategórie spadá upírske akčné RPG Code Vein od štúdia Bandai Namco?

Prečítať viac »

Super Smash Bros. Ultimate (RECENZIA) – ultimátna smršť videoherných hrdinov

Super Smash Bros. je séria crossoverových bojoviek, kde na jednom bojisku nie je problém stretnúť Maria, Pokémonov, Solida Snakea, Kena a Ryu, Kirbyho, Donkey Konga, Sonica a mnoho ďalších. Super Smash Bros. Ultimate ide v tomto smere ešte ďalej než predošlé diely a ponúka viac ako 70 hrateľných postáv a 100 arén. Prichádza ultimátny diel, na ktorý fanúšikovia čakali, alebo v tomto prípade platí neslávne známe pravidlo, že čo je veľa, to je veľa?

Prečítať viac »

11-11: Memories Retold (RECENZE) – Melanchólia v zákopoch

Počítačová hra je médium, vďaka ktorému dokážu tvorcovia nielen zabaviť svoje publikum, ale prostredníctvom nej aj oznamujú svoj názor na súčasné i minulé udalosti. Štúdiá Digixart a Aardman spojili dohromady svoje sily, aby vďaka 11-11: Mories Retold podali svoju verziu prvej svetovej vojny a upozornili na hrôzy ozbrojených konfliktov, ktoré zasiahnu obyčajného človeka do špiku kostí.

Prečítať viac »

Twin Mirror (NOVINKY) – Mind Palace navštívime až v roku 2020

Nebudem asi jediná, kto na E3 očakával nejakú zmienku o pripravovanej adventúre Twin Mirror od štúdia Dontnod, ktorému vďačíme za skvelé epizodické dielo Life Is Strange. Nejaké informácie sme sa nakoniec dozvedeli, väčšinu z vás však asi nepotešia. Viac v našej novinke. Prečítať viac »

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom (RECENZIA) – príbeh jedného kráľovstva

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom je RPG japonského štúdia Level 5 sledujúci príbeh mladého kráľa Evana Pettiwhiskera a jeho vlastného kráľovstva. Na prvý pohľad táto hra upúta krásnou vizuálnou stránkou pripomínajúcou animované filmy. Ako sa ale tento titul vychádzajúci 23. 3. 2018 na PC a PS4 vlastne hrá? Dozviete sa v našej recenzii.

Prečítať viac »

Divinity: Original Sin 2 (RECENZIA a NOVINKY) – Po roku sa vracia vylepšená verzia skvelého RPG

Keď vlaňajšieho septembra vyšiel druhý diel úžasného RPG Divinity: Original Sin, mysleli sme si, že ho nič neprekoná. Tvorcovia z Larian Studios boli však iného názoru a okamžite sa pustili do vylepšovania svojho majstrovského počinu. Podobne ako pri prvom diely sa tak takmer po roku od vydania dočkáme definitívnej edície hrateľnej tiež na konzolách. Mrknite náš update, alebo si prečítajte recenziu na základnú verziu Divinity: Original Sin 2.

Prečítať viac »
+421 2 5710 1800