Tell Me Why (RECENZIA) – Emotívna adventúra so súrodeneckým putom v hlavnej úlohe

Tituly, ktoré tvorcov zo štúdia Dontnod Entertainment preslávili najviac, sú Life is Strange a jeho nasledovník s číslovkou „2“ v názve. Hlavní hrdinovia a ich emotívne príbehy spoločne s možnosťou ovplyvniť ich osudy si získali srdcia fanúšikov po celom svete. V šľapajách Life is Strange kráča aj najnovší počin Dontnod, epizodická adventúra Tell Me Why, v ktorej hráči spoznajú životný príbeh súrodencov Tylera a Alyson. Ako sa nám hra páčila? Dozviete sa v našej recenzii.

Prečítať viac »

Life is Strange 2 (RECENZIA, 5. epizóda) Všetci už sú v Mexiku, Buenos Dias ja idem tiež

Takmer pätnásť mesiacov, tak dlho sme museli čakať na rozuzlenie príbehu Seana a Daniela Diazovcov, ktorí sa po smrti svojho otca vydali smerom na juh k mexicko-americkej hranici. Ich útrapy však na začiatku decembra končia, pretože vychádza piaty diel epizodickej adventúry Life is Strange 2 s názvom Wolves. Či sa chlapci dostanú do Puerto Lobos, sa v našej recenzii nedozviete, ale môžete si prečítať o ich ceste.

Prečítať viac »

Twin Mirror (NOVINKY) – Mind Palace navštívime až v roku 2020

Nebudem asi jediná, kto na E3 očakával nejakú zmienku o pripravovanej adventúre Twin Mirror od štúdia Dontnod, ktorému vďačíme za skvelé epizodické dielo Life Is Strange. Nejaké informácie sme sa nakoniec dozvedeli, väčšinu z vás však asi nepotešia. Viac v našej novinke. Prečítať viac »

Vampyr (PREVIEW a NOVINKY) – Autori opisujú prácu s príbehom a prezrádzajú dátum vydania

S každým týždňom zaujímavejšie akčné RPG Vampyr od francúzskeho štúdia Dontnod konečne dostalo konkrétny dátum vydania. V úlohe upíra menom Jonathan Reid budete v Londýne roku 1918 vyčíňať (alebo ho zachraňovať) už 5. júna. Nielen to však autori predstavili vo svojom štvordielnom vývojárskom denníčku, o ktorom si môžete prečítať v našom podrobnom preview.

Prečítať viac »
P-DC1-WEB07
+421 2 5710 1800