Call of Duty: Modern Warfare II (RECENZIA Multiplayer a Singleplayer)

Príbehová kampaň Call of Duty: Modern Warfare II od Infinity Ward nás rozhodne zaujala, ale pozornosť na seba od vydania strháva najmä multiplayerová zložka tohtoročného Call of Duty. Recenzie oboch režimov nájdete nižšie. Prečítať viac »

Street Fighter 6 (DOJMY Z HRANIA) – Pestrofarebné pouličné súboje

Značka Street Fighter patrí medzi zakladateľov klasických bojových hier jeden na jedného. Od pôvodnej koncepcie z roku 1987 sa posunula dopredu, ale základné princípy vychádzajúce z existujúcich bojových umení zostali zachované. Medzi 7. a 10. októbrom prebehla uzavretá beta Street Fighter 6, ktorá naznačila, kam sa bude uberať nové poňatie obľúbeného bojovania. Ako sa modernizácia páčila v redakcii Game Ex Machina, sa dozviete v nasledujúcich chvíľach. Prečítať viac »

Total War: Warhammer 3 – Immortal Empires (DOJMY Z HRANIA) – Sen každého fanúšika Total War?

Okamih, na ktorý komunita okolo strategickej série Total War: Warhammer tak dlho čakala, je konečne tu. Herný svet bol spojený do gigantického celku a hráči sa v rámci ťaženia Immortal Empires majú možnosť pustiť do jeho získavania. Ako to ide za staré rasy, akým spôsobom prospievajú kúsky z druhého dielu a oveľa viac nájdete v našich dojmoch z hrania. Prečítať viac »

Hogwarts Legacy (RECENZIA) – Byť kúzelníkom nikdy nebolo zábavnejšie

Fanúšikovia Harryho Pottera a jeho kúzelného sveta sa konečne dočkali. Zatiaľ čo svet kníh a filmov okuliarnatý chlapec s jazvou na čele už ovládol, v prostredí hier sa mu zatiaľ toľko nedarilo. Ak ste čítali naše nedávne dojmy z hrania, asi ste tušili, že Hogwarts Legacy má našliapnuté na stupne najvyššie, je ale príbeh skutočne tak dobrý, otvorený svet plný aktivít a súboje nezačnú po čase nudiť? Všetko podstatné o Hogwarts Legacy sa dozviete v našej recenzii. Prečítať viac »

Halo Infinite (RECENZIA Singleplayer) – Príbehová kampaň nenaplnila očakávania

Halo je bezpochyby najslávnejšou sériou konzol Xbox a nie je tak divu, že Halo Infinite malo byť úvodným titulom nových konzol Xbox Series X a Series S. Autori nakoniec potrebovali viac času a Halo Infinite tak vychádza s ročným oneskorením, fanúšikom série však prináša príbehovú kampaň nadväzujúcu na Halo 5 Guardians a samostatne dostupný free to play multiplayer, pričom v tejto recenzii zhodnotíme práve príbeh a kampaň Halo Infinite a na hru viacerých hráčov sa pozrieme v samostatnom článku.

Prečítať viac »

Back 4 Blood (RECENZIA) – Masakrovanie zombie vo veľkom štýle

Už nikto nedúfal, že by sme sa dočkali plnohodnotného pokračovania kultovej kooperačnej strieľačky Left 4 Dead. Aj keď si to komunita neuvedomovala, vylúčené to bolo primárne z toho dôvodu, že tvorcovia nevlastnili práva na značku. Nakoniec ich túžba vytvoriť nasledovníka zrejme viedla k tomu, že sa dali do vývoja Back 4 Blood, ktoré na prvý pohľad pôsobí ako duchovný nástupca obľúbenej FPS. Či dosahuje jej kvalít, vám povieme v našej recenzii.

Prečítať viac »

Age of Empires IV (RECENZIA) – Návrat kráľa

Na túto chvíľu čakali fanúšikovia Age of Empires II skutočne dlho. Nakoniec sa ale predsa len dočkali pokračovania, ktoré na prvý pohľad vo všetkom nadväzuje na odkaz druhého dielu tejto série. Na čo sa zameriavajú ťaženia Age of Empires IV, akým spôsobom sa s nimi vývojári vysporiadali, čo nové hra prináša a oveľa viac nájdete v našej recenzii.

Prečítať viac »

Humankind (RECENZIA) – Máme tu konečne súpera pre Civilizáciu?

Dlho očakávaný vyzývateľ všetkými milovanej Civilizácie je konečne tu. Ako sa vývojárom z Amplitude Studios ich dielo podarilo, čo nového prináša a či je revolúciu sľubujúce Humankind schopné konkurovať aktuálnemu kráľovi žánru, vám povieme v našej recenzii.

Prečítať viac »

Death Stranding Director's Cut (RECENZIA) – Kojimov klenot žiari aj na PS5

Hideo Kojima to zasa dokázal – tak by som spätne opísal vydanie Death Stranding. Akčná adventúra od pre mnohých geniálneho japonského tvorcu hier v roku 2019 zaujala celý herný svet, hoci na mnohých môže pôsobiť len ako nudné postapokalyptické PPL, čo je však pohľad dosť krátkozraký. Death Stranding vás zaujme fantastickým príbehom aj originálnou hrateľnosťou a koniec koncov aj skvelou grafikou a práve posledné dva prvky vylepšuje Death Stranding Director's Cut. Čo presne obsahuje a či jeho obstaranie stojí za to, zistíte v recenzii.

Prečítať viac »

Call of Duty: Vanguard (RECENZIA) – Má čo ponúknuť na všetkých frontoch

Benjamin Franklin raz povedal: „Na tomto svete nie je nič isté, okrem daní a smrti“. Hráčska komunita si však k týmto dvom konštantám môže pripočítať aj každoročné rozšírenie rodiny Call of Duty. Rok 2021 patrí štúdiu Sledgehammer Games, ktoré túto nesmrteľnú sériu FPS obohacuje prostredníctvom Call of Duty: Vanguard. Hra ponúkne ako príbehovú kampaň, tak aj multiplayer a kooperatívny režim Zombies – všetky tri zasadené do obdobia druhej svetovej vojny. Čo sa nám na týchto troch zložkách páčilo a čo by naopak malo zostať v prepadlisku dejín? Zistíte v našej recenzii.

Prečítať viac »

King's Bounty 2 (RECENZIA) – Máme tu nástupcu Heroes of Might and Magic?

Pokračovanie slávnej série King's Bounty je po rokoch čakania konečne tu. Ako sa King's Bounty 2 nakoniec podarilo, čo prináša v rámci volieb, akou transformáciou prešli bojové polia a oveľa viac nájdete v našej recenzii.  Prečítať viac »

Chernobylite (RECENZIA) – RPG, FPS a survival s tajomným príbehom v jednom

Po prečítaní dojmov z hrania z predbežného prístupu Chernobylite od Ondra Zemana som sa menej obával zmutovaných hnusákov, ktorým budem v tomto hororovom survival RPG čeliť, a väčšie starosti mi robila celková optimalizácia a „hotovosť“ produktu. Vyladili vývojári z The Farm 51 finálnu verziu hry? Hneď na začiatok môžem prezradiť, že Chernobylite je pútavá záhada, ktorú budete rozpletať pomocou kombinácie budovania základne, riadenia tímu a prežívania. Ako je na tom zvyšok hry, sa dozviete v nasledujúcej recenzii.

Prečítať viac »

Xbox Cloud Gaming (DOJMY Z HRANIA) – Testovali sme na PC a iOS, je budúcnosť hrania konečne tu?

Microsoft v minulom roku spustil betu svojej hernej streamovacej služby Xbox Cloud Gaming (predtým xCloud) na Androide a začlenil ju do populárneho predplatného Xbox Game Pass Ultimate. Teraz pokračuje v plnení svojich sľubov a spúšťa streamovanie hier na PC a iOS. Xbox Cloud Gaming sme otestovali ako na hernom PC, tak aj slabšom notebooku, obyčajnom kancelárskom PC a tiež iPade Pro. Budeme v budúcnosti vôbec potrebovať výkonné herné stroje, alebo bude stačiť len rýchly internet?

Prečítať viac »

Scarlet Nexus (RECENZIA) – Akciou nabité JRPG, ktoré by bola škoda prehliadnuť

Bandai Namco Studios mnohí z nás poznajú ako autorov dystopického akčného RPG Code Vein alebo posledných dielov fantasy RPG série Tales. Ich najnovší titul s názvom Scarlet Nexus nás zaviedol do sveta alternatívnej budúcnosti definovanej mega metropolami a futuristickými technológiami využívajúcimi novo objavenú silu ľudského mozgu. Ako sa nám tento výlet do brain-punkových zajtrajškov páčil a či stojí za to ho absolvovať, sa dozviete v našej recenzii.

Prečítať viac »

Chivalry 2 (RECENZIA) – Brilantný stredoveký masaker

Na riadne pokračovanie dynamickej akcie z pohľadu prvej osoby Chivalry: Medieval Warfare musela komunita čakať niekoľko rokov. Jeho tvorcovia sa nakoniec však predsa len odhodlali, že fanúšikom dajú Chivalry 2. Či má rovnaké grády ako jeho predchodca a ako sa mu darí v porovnaní s konkurenciou, za ktorú možno považovať obdobne ladený Mordhau, si môžete prečítať v nasledujúcich odsekoch našej recenzie.

Prečítať viac »

Biomutant (RECENZIA) – Dobrý, zlý a chlpatý

Malý ambiciózny tím oznámi veľkolepú hru, ktorá by mala ohromiť všetkých fanúšikov žánru svojou inovatívnosťou, ale nakoniec sa jej vývoj natiahne na niekoľko rokov. Koľkokrát sme už túto situáciu zažili? Do rovnakej skupiny spadajú tiež tvorcovia zo štúdia Experiment 101 so svojím projektom Biomutant oznámeným už v roku 2017. Či sa dostanú do hernej siene slávy, alebo či skončia zabudnutí v prepadlisku dejín, môžete posúdiť po prečítaní našej recenzie.

Prečítať viac »

Outriders (RECENZIA) – Akciou nabitá výprava na cudziu planétu

Poľské štúdio People Can Fly (Bulletstorm, Painkiller) sa vo svojom kooperatívnom akčnom RPG vydáva do hlbín vesmíru, kde budeme v koži členov jednotky Outriders bojovať o prežitie ľudskej rasy. Oplatí sa nasadnúť do hviezdnej lode a absolvovať cestu na druhý koniec galaxie, alebo bude nakoniec lepšie zostať na matičke Zemi? Dozviete sa v našej recenzii PS5 verzie.

Prečítať viac »

Marvel’s Avengers (RECENZIA) – Ako sa marvelovským superhrdinom darí na PS5?

Akčná online adventúra Marvel's Avengers mala byť obrím hitom, minimálne kvôli súčasnej popularite marvelovských superhrdinov. Bohužiaľ to ale tak úplne nedopadlo a výsledkom bola skôr ľahko nadpriemerná akcia, ktorá od svojho vydania vinou značne stereotypnej hrateľnosti zápasí s neustále klesajúcou hráčskou základňou. Dokáže tento nepriaznivý vývoj zvrátiť vydanie next-gen verzie hry, ktorá je v podobe free upgradu zadarmo pre existujúcich hráčov? Ako sa nám Marvel's Avengers hralo na PS5, sa dozviete v našom článku.

Prečítať viac »

Stronghold Warlords (RECENZIA) – Obliehanie ázijských hradov

Vývoj hier je zložitý proces, počas ktorého môžu hry prejsť neskutočnou formou evolúcie, kedy sa z relatívne nezaujímavého diela vo finále stane neprehliadnuteľný kus. Keď sme prvýkrát hrali Stronghold Warlords, nešlo o nijako výnimočný projekt, nasledovalo potom ale niekoľko odkladov, ktoré umožnili jeho tvorcom na svojom výtvore ešte nejaký ten piatok pracovať. Ako nakoniec vyzerá ich výtvor a či sa niekam posunul, si máte možnosť prečítať v našej recenzii. Prečítať viac »

Watch Dogs: Legion Online (DOJMY Z HRANIA) – So svojimi parťákmi v Londýne

V nabitom konci roka 2020 sme sa dočkali hneď trojice hier od francúzskej spoločnosti Ubisoft – Assassin's Creed Valhalla, Immortals Fenyx Rising a Watch Dogs: Legion. Práve posledný menovaný titul bude čoskoro obohatený o multiplayerový mód, ktorý sme mali príležitosť vyskúšať. V rámci redakčnej bandy sme sa potulovali ulicami Londýna a vyskúšali rad aktivít, o ktorých sa dočítate na nasledujúcich riadkoch.

Prečítať viac »
+421 2 5710 1800