AD elektro Star Wars

Články v kategórii Strategické počítačové hry

Zobraziť katalóg
Humankind (RECENZIA) – Máme tu konečne súpera pre Civilizáciu?

Humankind (RECENZIA) – Máme tu konečne súpera pre Civilizáciu?

Dlho očakávaný vyzývateľ všetkými milovanej Civilizácie je konečne tu. Ako sa vývojárom z Amplitude Studios ich dielo podarilo, čo nového prináša a či je revolúciu sľubujúce Humankind schopné konkurovať aktuálnemu kráľovi žánru, vám povieme v našej recenzii.

Prečítať viac
Park Beyond: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Park Beyond: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Budovateľské stratégie rastú v posledných rokoch ako huby po daždi. Park Beyond je jednou z tých, v ktorej sa pustíte do budovania veľkolepého zábavného parku. Nebudete však správcom, ale ambicióznym architektom. Čo všetko o tomto kúsku vieme, kedy dorazí, ako bude vyzerať gameplay a oveľa viac nájdete v našom článku.

Prečítať viac
Two Point Campus: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Two Point Campus: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Two Point Campus je pripravovaná budovateľská stratégia od štúdia Two Point (titul publikuje spoločnosť SEGA), ktoré hráči poznajú najmä vďaka vydarenému manažérskemu simulátoru Two Point Hospital (2018). Budovanie nemocnice a starostlivosť o pacientov s humornými diagnózami však tentokrát vystrieda výstavba univerzity snov. Čo všetko o Two Point Campus zatiaľ vieme, sa dočítate v našom špeciáli.

Prečítať viac
Company of Heroes 3: dátum vydania, gameplay, kampaň a ďalšie info

Company of Heroes 3: dátum vydania, gameplay, kampaň a ďalšie info

Real time stratégia Company of Heroes patrí medzi klasiku, ktorá je stále populárna aj napriek nepriazni, ktorú už roky zažíva strategický žáner. Vývojári z Relic Entertainment zatiaľ nehádžu flintu do žita a prichádzajú s tretím dielom obľúbenej značky. Company of Heroes 3 bude rovnako tak návratom do „starého dobrého“, ako aj pokusom o inováciu (mix real-time a ťahového systému) a bližšiu spoluprácu s hernou komunitou pri vývoji. Ak vás toto nádejné pokračovanie zaujíma, pokračujte v čítaní.

Prečítať viac
Marvel

Marvel's Midnight Suns: dátum vydania, gameplay, príbeh a ďalšie info

Marvel pokračuje v dobývaní nielen filmového sveta, ale aj toho herného. Po Marvel's Avengers sa na nás chystá ďalšia tímovka. Marvel's Midnight Suns od autorov série XCOM ale bude hrať ďaleko viac na taktickejšiu nôtu, ide totiž o ťahové akčné RPG sústreďujúce sa na jednotlivých hrdinov a ich vzájomné vzťahy. Silné osobnosti sa totiž musia zomknúť, aby porazili Matku démonov Lilith a samotného pána zla Chthona.

Prečítať viac
Age of Empires IV: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Age of Empires IV: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Mnoho rokov vyvíjaný pokračovateľ kultovej RTS značky Age of Empires bol jeho tvorcami konečne detailnejšie predstavený. Kam sa v Age of Empires IV pozrieme, koľko frakcií nám toto dielo na štarte ponúkne, ako na tom budú príbehové kampane a kedy by malo dôjsť na jeho vydanie, nájdete v našom špeciále, orientovanom na to, čo všetko o tomto očakávanom titule vieme.

Prečítať viac
Total War: Warhammer II: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Total War: Warhammer II: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Total War: Warhammer II je v poradí druhým dielom fantasy odnože ťahovej strategickej série s RTS bitkami Total War od spoločnosti Creative Assembly. Ako bol tento titul prijatý vo svete, čo naň hovorila naša redakcia, aký obsah do neho bol pridaný a nielen to sa dozviete v tomto špeciále.

Prečítať viac
Humankind: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Humankind: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Prvá riadna konkurencia pre ťahovú strategickú 4X sérii Civilization je už prakticky za rohom. Čo všetko nám vyzývateľ slávnej značky ponúkne, akými tromfmi bude Humankind disponovať, kedy dorazí a na akých platformách sa ho dočkáme, vám načrtneme v našom špeciále orientovanom na všetko, čo vieme o tomto očakávanom diele.

Prečítať viac
Stronghold Warlords (RECENZIA) – Obliehanie ázijských hradov

Stronghold Warlords (RECENZIA) – Obliehanie ázijských hradov

Vývoj hier je zložitý proces, počas ktorého môžu hry prejsť neskutočnou formou evolúcie, kedy sa z relatívne nezaujímavého diela vo finále stane neprehliadnuteľný kus. Keď sme prvýkrát hrali Stronghold Warlords, nešlo o nijako výnimočný projekt, nasledovalo potom ale niekoľko odkladov, ktoré umožnili jeho tvorcom na svojom výtvore ešte nejaký ten piatok pracovať. Ako nakoniec vyzerá ich výtvor a či sa niekam posunul, si máte možnosť prečítať v našej recenzii. Prečítať viac
Total War: Warhammer 3: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Total War: Warhammer 3: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Po niekoľkých rokoch čakania sme sa konečne dočkali oznámenia finálneho dielu fantasy trilógie Total War: Warhammer. Na čo všetko sa môžeme v stratégii Total War: Warhammer III tešiť, ktoré rasy v nej nájdeme, ako na tom vlastne bude po stránke češtiny a kedy teoreticky dorazí, si prečítate v našom špeciáli orientovanom na to, čo všetko o tomto očakávanom diele vieme.

Prečítať viac
Google Stadia: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Google Stadia: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Google vstúpil so svojou streamovacou službou Stadia na trh už koncom roka 2019, na Slovensku a v Českej republike je však Stadia dostupná až od decembra minulého roka. Ako hranie hier bez nutnosti vlastniť výkonný herný počítač alebo konzolu funguje, čo všetko na hranie prostredníctvom Google Stadia potrebujete, aké hry ponúka a koľko vás to bude stáť, sa dozviete v tomto článku. Prečítať viac
Nové hry – rok 2019

Nové hry – rok 2019

Koniec roka 2019 sa pomaly blíži, no ešte predtým, než zjeme všetky kaprie kosti a záverom bombastickej silvestrovskej noci zo zmrznutej zeme zoberieme posledný odtrhnutý, nie však rybí prstík, je potrebné si predstaviť decembrové herné menu. V našom pravidelnom seriáli, veľmi inovatívne pomenovanom, Nové hry vám ako obvykle ukážeme, ktoré herné tituly sa budú v nasledujúcich dňoch a týždňoch biť o pozornosť vašu aj tej vašej drahej polovičky – teda peňaženky. Poďme na to! Prečítať viac
Empire of Sin (RECENZIA) – Napínavá bitka o Chicago

Empire of Sin (RECENZIA) – Napínavá bitka o Chicago

Niektorých herných tvorcov má človek neodmysliteľne spojených so značkami, ktorým umožnili vzniknúť, čo im následne nedáva veľa priestoru na to, aby skúsili iný žáner. John Romero je postavou, ktorá definovala prvé krôčiky riadnych FPS hier. Možno práve preto by len málokto povedal, že práve on sa pustí do vývoja ťahovky. Na staré kolená sa do toho však predsa len dal, vďaka čomu tu máme gangsterskú stratégiu Empire of Sin, o ktorej vám povie viac naša recenzia.

Prečítať viac
Iron Harvest (RECENZIA) – Tuhá RTS s mechmi v hlavnej úlohe

Iron Harvest (RECENZIA) – Tuhá RTS s mechmi v hlavnej úlohe

Taktickejšie RTS sú u hráčov veľmi obľúbené, vývojári sa do ich vývoja však veľmi často nepúšťajú, pretože sú na produkciu náročnejšie ako o niečo tradičnejší zástupcovia strategického žánru. Čas od času sa našťastie objaví nejaký ten tvorca, ktorý naberie odvahu a pustí sa do práce na niečom zacielenom na hlbšiu taktiku, čo je aj prípad Iron Harvest, ktorý na prvý pohľad pripomína Company of Heroes. Čím sa od neho líši, vám povieme v tejto recenzii.

Prečítať viac
Historické bitky zažijeme v Age of Empires III: Definitive Edition v októbri (NOVINKA)

Historické bitky zažijeme v Age of Empires III: Definitive Edition v októbri (NOVINKA)

To, že sa po prvých dvoch dieloch série Age of Empires v definitívnej edícii dočkáme aj toho tretieho s prívlastkom „DE“, nebolo žiadnym tajomstvom. Vo februári tohto roku totiž prebehla uzavretá beta Age of Empires III: Definitve Edition, o ktorej sme vás informovali. Od tej doby však o titule z dielne štúdií Forgotten Empires a Tantalus nebolo počuť. Až do včerajšieho dňa, kedy bol počas akcie Gamescom predstavený ako trailer, tak dátum vydania. Viac v našom článku. Prečítať viac
Crusader Kings III (RECENZIA) – Strategický klenot, ktorý vám nedá spať

Crusader Kings III (RECENZIA) – Strategický klenot, ktorý vám nedá spať

Počas minulých dvoch týždňov sme sa mali možnosť naplno venovať na stredovek orientovanú realtimovú grand stratégiu (s možnosťou pauzy), Crusader Kings III, ktorej predchodca oslovil aj napriek svojej vizuálnej nevýraznosti nemalú časť herného sveta pomocou neskutočne chytľavej hrateľnosti. Či je na tom jeho pokračovateľ rovnako, v čom vyniká a čím sa odlišuje od kultového druhého dielu, vám povieme prostredníctvom našej recenzie.

Prečítať viac
Hlavný dizajnér Heroes of Might and Magic III pracuje na jeho duchovnom nástupcovi (NOVINKA)

Hlavný dizajnér Heroes of Might and Magic III pracuje na jeho duchovnom nástupcovi (NOVINKA)

Keď vývojár Gregory Fulton pracoval na prvých troch dieloch Heroes of Might and Magic, zrejme si nedokázal ani v najhoršom sne predstaviť, ako to s jeho milovaným dieťaťom nakoniec dopadne. Počas niekoľkých rokov Ubisoft túto značku premenil v niečo, čomu nemôžu fanúšikovia série prísť na meno, čo nakoniec Gregoryho priviedlo k myšlienke, že by nebolo zlé svetu dať skutočného nástupcu Heroes of Might and Magic III. Čo o jeho projekte vieme, vám povieme v našom článku.

Prečítať viac
Frostpunk: On The Edge (Mini RECENZIA) – Osídľovanie mrazivej pustatiny

Frostpunk: On The Edge (Mini RECENZIA) – Osídľovanie mrazivej pustatiny

11 bit studios urobilo so svojím drsným survivalom Frostpunk dieru do sveta, vďaka čomu ho mohli vývojári viac ako rok zadarmo podporovať, než sa pustili do vydávania prvých DLC. Tie boli kvalitatívne na slušnej úrovni, za vyložene výrazné by sme však označili iba The Last Autumn, na ktorého úspech má nadviazať ďalší príbehový datadisk On The Edge. O čom pojednáva a či stojí za pozornosť, si máte možnosť prečítať v našej recenzii.

Prečítať viac
Total War Saga: Troy (RECENZIA) – Stojí nový experiment Creative Assembly za to?

Total War Saga: Troy (RECENZIA) – Stojí nový experiment Creative Assembly za to?

Po ohlásení Total War Saga: Troy sa komunita točiaca okolo série Total War rozdelila na dva tábory. Jednej strane sa myšlienka hry kombinujúcej fakty a mýty páčila. Druhá naopak argumentovala tým, že nie je dobré zlučovať nezlúčiteľné. Veľkej časti našej redakcie sa elementárny koncept páčil, minulý mesiac absolvovaná prezentácia nás ale trošku zneistila. Či sa tvorcom z Creative Assembly podarilo všetko uviesť do poriadku, vám povieme v nasledujúcich riadkoch.

Prečítať viac
Factorio (RECENZIA) – Český budovateľský hit

Factorio (RECENZIA) – Český budovateľský hit

Vývoj malých a stredne veľkých hier je pre vývojárov často citeľne náročnejší ako údel autorov AAA projektov, pretože za sebou väčšinou nemajú vydavateľskú spoločnosť, ktorá by im kryla chrbát – a tak volia cestu Early Accessu. Ten im ponúka nebývalú slobodu, ktorá je pre niektorých prínosná, iných však privedie do záhuby. Akým smerom sa vydali tvorcovia českého budovateľského survivalu Factorio, ktorý sa stal vzorom pre aktuálny hit Satisfactory, vám povie naša recenzia.

Prečítať viac
P-DC1-WEB13
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií