AD elektro AD elektro

Zobraziť katalóg
https://cdn.alza.cz/Foto/ImgGalery/Image/Article/alzapower-rage-r2-recenze-test.jpg

AlzaPower Rage R2 (RECENZIA) – Kráľ v pomere cena/výkon?

Hľadáte bezdrôtový reproduktor pre teenagera a nechcete mať na čele vrásky, keď ho rozbije, alebo niekde stratí? Mrknite na recenziu reproduktora AlzaPower Rage R2, ktorý drví všetku konkurenciu v populárnej mierke cena/výkon. Otestovali sme jeho zvuk, vodoodolnosť, frekvenčný rozsah, výdrž aj kvalitu spracovania. Prečítať viac »
https://cdn.alza.cz/Foto/ImgGalery/Image/Article/bose-soundlink-revolve-rada-min.jpg

Bluetooth reproduktory Bose Soundlink (RECENZIA)

Je veľmi osviežujúce, pokiaľ v dnešnej dobe všemožného kopírovania dostanete k recenzii produkt, ktorý niekto skutočne vymýšľal a navrhoval od začiatku do konca. A čo potom, keď dostanete do rúk také produkty naraz hneď štyri, to potom srdce geeka zaplesá. Niekedy ale inžinieri z Bose vymýšľali na môj vkus trochu prekvapivé veci, o ktorých prínose nie som práve dvakrát presvedčený. Viac v našej recenzii radu prenosných Bluetooth repro Bose Soundlink. Prečítať viac »

Citlivosť reprosústav SPL (dB/W/m)

Parameter citlivosti vám hovorí, akú hlasitosť (akustického tlaku) v dB dosiahnu reprosústavy vo vzdialenosti jedného metra pri excitácii výkonom 1 W.

Prečítať viac »
https://cdn.alza.cz/Foto/ImgGalery/Image/Article/JBL-Charge-3-recenze min.jpg

JBL Charge 3 (RECENZIA)

JBL Charge 3 je už treťou generáciou prenosného reproduktora s funkciou powerbanky. Oproti predchádzajúcej generácii však trochu povyrástol, zosilnel a získal vodotesnosť podľa štandardu IPX7. Je ale naozaj lepší ako JBL Charge 2+? Prečítať viac »

Frekvenčný rozsah reproduktora (reprosústavy)

Hoci sa to môže zdať ťažko uveriteľné, parameter frekvenčného rozsahu nevypovedá pri väčšine bežne dostupných reproduktorov takmer o ničom. Aby ste pochopili, prečo to tak je, budete musieť „prekusnúť“  trochu teórie. Prečítať viac »

Dynamický rozsah hudby

Dynamický rozsah v hudbe udáva podiel extrémnych hlasitostí v určitej hudobnej skladbe. Ide o pomer najhlasnejšieho zvuku k najslabšiemu. Ak napríklad počúvate hudbu, a v určitých fázach sa až zľaknete, ako intenzívne tóny zaznejú, potom má skladba pravdepodobne vysoký dynamický rozsah. Prečítať viac »

Akustický tlak (akustický výkon)

Akustický tlak je meradlom zvukovej energie (hlasitosti) vyžarovanej zdrojom zvuku (napr. reprosústavami). Najčastejšie sa udáva v dB. Aby ste mohli odhadnúť, akú hlasitosť budete s určitými reprosústavami schopní dosiahnuť, je dôležité sledovať parameter citlivosti SPL (dB/W/m).

Prečítať viac »

Pásma reproduktora (reprosústavy)

Reproduktorové pásma značia, na koľko častí rozdeľuje (filtruje) reproduktorová výhybka signál zosilňovača, kým ho privedie k jednotlivým reproduktorom (meničom). Počet pásiem však nemusí nevyhnutne korešpondovať s počtom reproduktorov (napr. dvojpásmové sústavy obsahujú bežne aj tri reproduktory). Vo všeobecnej rovine nemožno povedať, že by trojpásmový systém reproduktorov musel hrať lepšie ako dvojpásmový, a niekedy to býva dokonca naopak. Prečítať viac »

Maximálny dlhodobý príkon reproduktora (RMS)

Maximálny dlhodobý príkon reproduktora sa najčastejšie ukrýva pod skratkou RMS, AES alebo nominal power. Ide o maximálny príkon, ktorý dokáže reproduktor dlhodobo spracovávať, bez toho aby hrozilo riziko jeho poškodenia. Všeobecne vôbec nevadí, ak bude mať váš zosilňovač vyšší výkon RMS, ako je maximálny dlhodobý príkon reproduktorov. Výkonová rezerva sa naopak môže hodiť na vykrytie dynamických špičiek. Akonáhle však reproduktory začnú skresľovať, dávajú vám najavo, že by ste mali ubrať hlasitosť. Prečítať viac »
P-DC1-WEB01
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií