Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka
Produkty ihned k odběru Probuď v sobě hráče

The Sims 4: Ekobydlení (Mini RECENZIA) – Život simíkov odteraz hrá všetkými odtieňmi zelenej

V poradí deviate veľké rozšírenie pre simulátor ľudského života The Sims 4 s názvom Ekobydlení (Eco Lifestyle) od štúdia Maxis sľubovalo pretvorenie virtuálnych človiečikov na vyznávačov udržateľného spôsobu života a celkom nové mestečko Evergreen Harbor. (Ne)čistota prostredia, v ktorom vaši simovia žijú, sa mala odvíjať od vašich rozhodnutí a spôsobu života. Dočkali sme sa naozaj plnohodnotnej, veľkej expanzie? Dozviete sa v našej recenzii.

Prečítať viac »

FIFA 21 nemusíte kupovať dvakrát, jedna kópia bude fungovať na súčasnú aj novú generáciu konzol (OZNÁMENIE)

Poslednou dobou zmieta herným svetom chaos, ako to bude s hrami, ktoré si aktuálne kúpime na súčasnú generáciu konzol, ale vyjdú aj na PlayStation 5 a Xbox Series X. Všetko sme sa pokúsili vysvetliť v našich článkoch o prístupe Sony a tiež o mechanike Smart Delivery od Microsoftu. Vydavateľ Electronic Arts ide vlastnou cestou, čo sa ukázalo na oznámení FIFA 21. Upgrade staršej verzie na next-gen dostanete automaticky. Viac v našom článku.

Prečítať viac »

Vesmírny simulátor Star Wars: Squadrons ukázal prvý trailer, ponúkne multiplayer aj story režim (OZNÁMENIE)

Tak dlho sa lieta s X-Wingom vesmírom, až Hviezda smrti vybuchne... O novej hre z univerza Star Wars sme počuli už nejakú dobu, najprv neplánovane unikla na internet pod kódovým označením Project Maverick, aby sme sa po niekoľkých mesiacoch dočkali oficiálneho oznámenia a prvého cinematic traileru. Čo všetko o Star Wars: Squadrons vieme, sa dočítate v našom článku.

Prečítať viac »

E3 2020: kto na výstave nebude chýbať a kto sa naopak tento rok neukáže? (TÉMA)

Výstavu E3 v posledných rokoch opustila napríklad EA a napríklad aj Microsoft už prezentuje svoje hry vo vlastných priestoroch. Možno najväčším prekvapením je ale absencia Sony druhý rok po sebe – je tak veľmi príjemné mať v rukách oficiálny zoznam vystavovateľov. Konečne teda vieme, kto na E3 2020 príde a kto sa naopak nezúčastní. Chýbať bude napríklad aj Geoff Keighley, ktorý posledné tri roky moderoval šou E3 Coliseum. Nielen o tom sa dočítate v tomto článku.

Prečítať viac »

Star Wars: Knights of the Old Republic 3 (ŠPEKULÁCIE) Chystá sa návrat do Starej Republiky?

Séria Star Wars: Knights of the Old Republic patrí bezpochyby k tým najlepším videoherným adaptáciám odohrávajúcim sa vo svete Hviezdnych vojen. Bohužiaľ, od roku 2005 sa po tejto sérii zľahla zem, čas od času sa síce ako hviezdny prach rozvírili špekulácie o pripravovanom pokračovaní, tie ale vždy opäť rýchlo utíchli. Teraz to ale vyzerá tak, že sa okolo nového dielu začína opäť niečo diať.

Prečítať viac »

Star Wars Jedi: Fallen Order (RECENZIA) – Cal Kestis sa zaradil medzi elitu preďalekej galaxie

Po (ne)úspechu Star Wars: Battlefront 2 by sa asi ťažko niekto stavil, že sa spoločnosť EA vydá do preďalekej galaxie tak skoro. Lenže licencia od vlastníka práv Disney sa musí využiť, kým zmluvy platia, a preto sa na naše disky rúti singleplayerový zážitok, v ktorom okúsime životné osudy Jediho po vyvraždení väčšiny členov rádu. K spracovaniu Star Wars Jedi: Fallen Order sa dostalo štúdio Respawn, ktoré sa snažilo vrátiť lesk pošramotenej povesti digitálnych Hviezdnych vojen. Či sa im to podarilo, zistíte v našej recenzii.

Prečítať viac »

Need for Speed: Heat (RECENZIA) – Nie je to vysnívaný reštart série, ale neurazí

Navrch huj, vnútri fuj. Nejako takto by sa dala popísať séria NFS v posledných rokoch. Neschopnosť priniesť niečo nové a originálne bola v minulom diele s názvom Payback korunovaná vyložene stupídnym príbehom a hrateľnosťou preplnenou mikrotransakciami. Need for Speed: Heat ale už z počiatku vyzeralo veľmi nádejne a výsledok nakoniec nie je úplná katastrofa, avšak ani tentoraz autori z Ghost Games do cieľa víťazoslávne nedošli. Viac v našej recenzii.

Prečítať viac »

Ukončilo The Sims 4 Discover University svoje štúdium s vyznamenaním? (Mini RECENZIA)

Ôsme väčšie rozšírenie pre The Sims 4 od štúdia Maxis s názvom Discover University (u nás ako Hurá na vysokú) ponúka detailnejší pohľad na život vysokoškolákov na dvoch veľmi rozličných univerzitách a samozrejme tiež nejeden kozmetický doplnok. Podarilo sa tvorcom zachytiť slasti a strasti študentského života na univerzite naozaj verne, alebo sa toto DLC stratí v zástupe ostatných rozširujúcich balíčkov? Dozviete sa v našej recenzii.

Prečítať viac »

FIFA 20 (RECENZIA) – Pouličný futbal a Liga majstrov pod jednou strechou

Lístie pomaly žltne, vietor sa preháňa po strniskách a blázni milujúci futbal majú už v plnom prúde rozbehnuté sezóny, alebo inak povedané, typické príznaky príchodu nového dielu série FIFA, tentokrát s číslovkou 20 v názve. Mnoho z vás skepticky hľadí na úvod tohto textu, pretože nečaká od aktuálneho dielu digitálneho futbalu žiadne novinky, a predsa sa jedna poriadna nájde – street futbal VOLTA. Či sa nám pobehovanie po asfaltoch a trávnikoch celého sveta páčilo, zistíte v našej recenzii.

Prečítať viac »

NHL 20 (RECENZIA) – brnkanie na nostalgickú strunu

Športové tornádo, ktoré vtrhne medzi hráčov počítačových hier pravidelne každú jeseň, už za sebou zanechalo americký futbal Madden NFL 20, vydarený basketbal zaťažený mikrotransakciami NBA 2K20 a realistickú futbalovú simuláciu eFootball PES 2020. Napriek tomu, na obzore ešte čakajú ďalšie tímové súboje na čele s veľmi očakávanou futbalovou hrou FIFA 20 a hokejovou NHL 20, na ktorú sa pozrieme v dnešnej recenzii, analyzujúcej posun od minulého roka.

Prečítať viac »

The Sims 4 Island Living (Mini RECENZIA) – ponúka súostrovie Sulani sľubované exotické dobrodružstvo?

The Sims 4 od štúdia Maxis sa počas svojej už takmer 5-ročnej existencie dočkalo množstva rozširujúcich balíčkov obohacujúcich život vašich virtuálnych človiečikov. Dnes sa pozrieme na zúbok najnovšiemu z nich s názvom Island Living. To nás zaviedlo do tropickej oblasti inšpirovanej Polynéziou. Viac v našej recenzii. Prečítať viac »

Prinesie Madden NFL 20 (OZNÁMENIE) revolúciu v digitálnom americkom futbale?

Dlhodobé série od EA Sports sa tešia popularite po celom svete, vrátane našich končín. Napriek tomu sa na Slovensku niektorým tímovým zápoleniam nevenuje toľko pozornosti, koľko by si zaslúžili. Medzi nich určite patrí Madden NFL 20, teda svet amerického futbalu, ktorý sa síce reálne presadzuje na našich ihriskách, avšak medzi virtuálnymi hráčmi márne hľadá podporu. V našom oznámení si vysvetlíme, prečo je to škoda.

Prečítať viac »

Apex Legends (TÉMA) – päť dôvodov, prečo je Apex Legends aktuálnym kráľom battle royale

V priebehu niekoľkých rokov sme mali možnosť hrať takmer každého zástupcu battle royale žánru. Kráľ však môže byť len jeden a podľa našej redakcie ním je nedávno vypustený Apex Legends. 5 dôvodov, prečo novinka od Respawn Entertainment poráža PUBG, Fortnite či Call of Duty: Black Ops 4 a Battlefield V, vám prezradí tento článok.

Prečítať viac »

Apex Legends (TIPY) – 12 vychytávok, o ktorých možno neviete

Apex Legends, battle royale FPS štúdia Respawn síce vyšlo len pred mesiacom, už za tak krátku dobu si ale stihla získať milióny fanúšikov a aktívnych hráčov. A aj keď z pohľadu herných princípov nejde o nijako zvlášť zložitú hru, obsahuje veľa malých detailov a vychytávok, ktoré vám ľahko mohli uniknúť. Poďme sa teda pozrieť na 12 tipov, ktoré vám v tomto titule trochu uľahčia boj o prežitie.

Prečítať viac »

Apex Legends (RECENZIA) – nový princ battle royale žánru

Kde sa vzal, tu sa vzal, nový zástupca žánru battle royale. Apex Legends, multiplayerová FPS zo sveta Titanfall, sa jednoducho jedného dňa objavila voľne k stiahnutiu ako free to play hra bez toho, aby svoj najnovší počin štúdio Respawn nejako výraznejšie propagovalo. V dnešnej dobe celkom určite odvážny krok, oplatilo sa ale tomuto titulu na PC, PS4 a Xbox toľko riskovať?

Prečítať viac »

EA vs. Star Wars (TÉMA) – ako sa darí legendárnej vesmírnej opere pod dohľadom Electronic Arts?

Americký vydavateľ EA odkúpil od spoločnosti Disney licenciu na videoherné spracovanie značky Star Wars už pred dlhými 5 rokmi. Za tú dobu však mnoho titulov na motívy Hviezdnych vojen nevzniklo, ešte viac ich ale bolo postupne zrušených. Preto sa teraz pozrieme Electronic Arts na zúbok a zhodnotíme, ako so svojou miliardovou akvizíciou vlastne hospodári. Viac v našom tematickom článku.

Prečítať viac »

Battlefield V (TÉMA) – čo je zle na jednej z najzaujímavejších FPS roka 2018?

Od vydania Battlefield V sme do tohto kúsku vložili nemalé množstvo času. Aj keď je to dielo, ktorého hranie nás skutočne baví, rozhodne nejde o titul, ktorý by bol bezchybný. Akými nedostatkami nový FPS projekt EA DICE trpí a čo by s nimi mali tvorcovia urobiť, vám načrtneme v našom dnešnom objemnom špeciáli.

Prečítať viac »

Battlefield V: Tides of War – Overture (Mini RECENZIA)

Ani nie mesiac po vydaní sa vydarená FPS od EA DICE, Battlefield V, dočkala prvej veľkej expanzie, ktoré jej v rámci bezplatného season passu Tides of War rozšírila o nový obsah. Čo všetko štartovný datadisk Overture prináša, aký sme si na neho po desiatich hodinách hrania vytvorili názor a mnoho ďalšieho vám povie naša recenzia.

Prečítať viac »

Dragon Age 4? (OZNÁMENIE) – RPG klenot sa vracia

Na nedávnom The Game Awards 2018 sa vedľa nejedného očakávaného diela objavila aj nová hra z univerza Dragon Age. Čo presne nám BioWare na tejto hernej konferencii predstavil, kto bude v ich novinke na sto percent a kedy k nám dorazí, vám povie náš text, ktorého obsah niektorých poteší a iných naopak sklame.

Prečítať viac »

Battlefield V (RECENZIA) – Prekvapivo kvalitné FPS

Otvorená beta Battlefield V všetkým ukázala dielo, na ktorom mali tvorcovia z EA DICE ešte veľa čo dolaďovať, čo nakoniec viedlo k mesačnému odkladu dátumu vydania. V redakcii sme si v predošlých dňoch zahrali finálnu verziu tejto očakávanej FPS. Ako sa jej darilo v našich očiach, si máte možnosť prečítať v nasledujúcich riadkoch tejto recenzie.

Prečítať viac »
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
P-DC1-WEB25