Nakupování budoucnosti Launch Apple 1

Lost Judgment (RECENZIA) – Poriadne zamotaná pomsta

Jakuza, pojem vzbudzujúci v obyčajných Japoncoch strach a rešpekt zároveň. Podsvetie v krajine vychádzajúceho slnka sa totiž ukazuje v mnohých svetlách – ako drsná organizácia trestajúca každý prehrešok proti pravidlám, ale aj ako vlastný svet, v ktorom má svoj priestor úcta a rešpekt. Práve v týchto kulisách sa odohráva pokračovanie spin-offu série Yakuza s názvom Lost Judgment, v ktorom sa opäť stretneme so sympatickým detektívom Takayukim Yagamim. Viac v našej recenzii.

Prečítať viac »

Tyčový vysávač Electrolux WQ81-ALRS (RECENZIA)

Tyčový vysávač sa stal dôležitou súčasťou našej domácnosti už pred niekoľkými mesiacmi. Pomáha nám udržiavať chaotickú domácnosť s dvoma malými deťmi v primeranom poriadku a čistote. Testovanie tyčového vysávača Electrolux WQ81-ALRS je zaujímavou príležitosťou na porovnanie rôznych modelov. Ako testovanie prebiehalo, a ako tyčový vysávač Electrolux obstál v našej domácnosti, sa dozviete v recenzii.

Prečítať viac »

NBA 2K22 (RECENZIA) – Realizmus s mikrotransakčnou príchuťou

Pod bezodným košmi vládne v hernom svete len jedna značka, a to NBA 2K. Už niekoľko rokov sa na naleštených palubovkách najvyššej basketbalovej zámorskej súťaže preháňame vďaka štúdiu Visual Concepts, ktoré si dalo za cieľ previesť celosvetovo obľúbený šport čo najrealistickejšie do našich hernýách brlohov. To síce zvládajú veľmi dobre, ale každý rok nám zostáva na poschodí mikrotransakčná pachuť. Ako sa v NBA 2K22 majú veci tento rok, sa dozviete v našej recenzii.

Prečítať viac »

WRC 10 (RECENZIA) – Jubilejný diel s minimom noviniek

Štúdio KT Racing sa v tieni britskej konkurencie od Codemasters v priebehu rokov vypracovalo na odborníkov na rally pretekanie. S každým ďalším dielom série WRC vývojári vylepšovali jazdný model, fyziku vozidiel aj návrh jednotlivých tratí a začala sa rysovať rally obdoba série FIFA, aj WRC totiž vychádza každý rok so železnou pravidelnosťou. Bohužiaľ pre štúdio KT Racing to sú práve Codemasters, ktorí od roku 2023 získali WRC licenciu, poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako predposledný diel série od francúzskych vývojárov KT Racing dopadol.

Prečítať viac »

Life is Strange: True Colors (RECENZIA) – Nezabudnuteľná emocionálna jazda

True Colors je tretím veľkým titulom v sérii epizodických adventúr Life is Strange, ktoré prináša silné príbehy hlavných protagonistov disponujúcich určitou formou špeciálnych schopností. Za vývojom predošlých hier Life is Strange stálo štúdio Dontnod Entertainment, pod True Colors sa ale podpísali tvorcovia z Deck Nine, ktorí majú zatiaľ na konte vydarený prequel k prvému dielu série s názvom Life Is Strange: Before the Storm. Ako sa nám páčil ich najnovší počin, zistíte v recenzii.

Prečítať viac »

Sonic Colours Ultimate (Mini RECENZIA) – V zajatí rýchlosti a farieb

Modrý ježko Sonic je s nami už niekoľko desaťročí, počas ktorých nás baví svojimi zbesilým eskapádami, v ktorých sa snúbi rýchlosť a postreh. Teraz sa znovu rúti na naše obrazovky, aby v prerábke hry z roku 2010 opäť prekazil plány svojho ultimátneho nepriateľa Dr. Eggmana a po niekoľkýkrát zachránil svet a bandu farebne roztomilých mimozemšťanov v galaktickom zábavnom parku. Ako sa Sonic Colours Ultimate hrá, sa dozviete v našej recenzii.

Prečítať viac »

12 Minutes (Mini RECENZIA) – „Když muž se ženou v časové smyčce snídá“

Čo sa stane, keď vás unaví práca pre veľkých herných vydavateľov? Rozlúčite sa s nimi a vydáte sa na cestu za vývojom vlastnej hry. Presne to je príbeh Luísa Antónia, ktorý pred niekoľkými rokmi zamával Rockstaru aj Ubisoftu, vďaka čomu sa nám do rúk dostáva jeho interaktívny thriller. Oplatí sa mu venovať viac ako... 12 minút? Dočítate sa v našej recenzii.

Prečítať viac »

Psychonauts 2 (RECENZIA) – Tajomstvo mozgových závitov

Čo sa deje v našom mozgu a kde sa berú všetky naše obavy? To je otázka, na ktorú sa snažia vedecky odpovedať zástupy psychológov, ale hráči počítačových hier už majú vďaka štúdiu Double Fine Productions jasno 16 rokov. V roku 2005 totiž vyšiel humorný titul Psychonauts o špeciálnej jednotke bojujúcej za zdravý rozum ľudstva. Tvorcovia sa na pôvodnú zábavnosť snažia nadviazať v pokračovaní Psychonauts 2. Podarilo sa im naplniť očakávania fanúšikov kultovej jednotky?

Prečítať viac »

Aliens: Fireteam Elite (RECENZIA) – A zasa tí votrelci!

Je to neuveriteľné, ale votrelca, ikonické filmové monštrum, na obrazovkách našich herných zariadení príliš často nevídame, hoci k tomu tento uslintaný stroj na zabíjanie s kyselinou namiesto krvi nabáda. Americké štúdio Cold Iron však vo votrelcoch zrejme tiež vidí veľký potenciál a rozhodlo sa hráčom vo svojom najnovšom titule sprostredkovať výlet do vesmíru, kde ľudia rozhodne nie sú na vrchole potravinového reťazca. Ako sa podarila survival co-op strieľačka Aliens: Fireteam Elite?

Prečítať viac »

King's Bounty 2 (RECENZIA) – Máme tu nástupcu Heroes of Might and Magic?

Pokračovanie slávnej série King's Bounty je po rokoch čakania konečne tu. Ako sa King's Bounty 2 nakoniec podarilo, čo prináša v rámci volieb, akou transformáciou prešli bojové polia a oveľa viac nájdete v našej recenzii.

Prečítať viac »

Iontový difuzér Perenio IONIC SHIELD™ (RECENZIA)

Tentoraz sa doma testovalo jedinečné zariadenie, iónový difuzér Perenio IONIC SHIELD™. Vďaka inovatívnej technológii slúži ako prevencia pred nákazou spôsobenou známymi koronavírusmi vrátane veľmi obávaného vírusu SARS-CoV-2. Je určený na použitie v uzavretých priestoroch a je prospešný pre ľudí aj zvieratá. Zaujíma vás, ako  iónový difuzér funguje a či sa oplatí do neho investovať? Čítajte ďalej a všetko sa dozviete v dnešnej recenzii.

Prečítať viac »

Gigabyte Aorus 15P YD: Herná šelma bez kompromisov! (RECENZIA)

V nedávnom videu sme sa pozreli na jednotlivé rodiny notebookov Gigabyte. A čo by sme to boli za hráčov, keby sme si nevyskúšali hranie na tom najvýkonnejšom z nich - hernom Gigabyte Aorus!

Prečítať viac »

Ghost of Tsushima Director's Cut (RECENZIA) – Ťažký život samuraja

Predpokladané sa stalo skutočnosťou. Spoločnosť Sony sa rozhodla svoje exkluzivity z posledných rokov života konzoly PS4 prevádzať na nový, výkonnejší systém PS5. Okrem Spider-Mana či pripravovanej režisérskej verzie Death Stranding sa dostalo aj na minuloročný hit Ghost of Tsushima. Vydanie označené ako Director's Cut prináša okrem vylepšenej grafiky či plného využitia DualSense tiež príbehovú expanziu na ostrove Iki. Na ďalších riadkoch sa dozviete, či sa oplatí do stredovekého Japonska vrátiť.

Prečítať viac »

BOSE QuietComfort Earbuds: Pohodlné slúchadlá s vynikajúcim potlačením hluku! (RECENZIA)

Legendárna spoločnosť BOSE prišla so svojimi True Wireless slúchadlami BOSE QuietComfort Earbuds  - a samozrejme, dokážu potlačiť okolitý hluk. Ako fungujú a čo dokážu? Tp nám vysvetlí Radovan!

Prečítať viac »

Amazfit GTS 2 mini a GTS 2e: Lifestylové smart hodinky za pár babiek! (RECENZIA)

Chcete spoľahlivé inteligentné hodinky s pokročilými monitorovacími funkciami s dobrou výdržou batérie - a za rozumnú cenu? Amazfit ponúka dva modely, ktoré sa trochu líšia výkonom a hlavne veľkosťou - a sú ideálne do školy, práce aj do divadla!

Prečítať viac »

Chernobylite (RECENZIA) – RPG, FPS a survival s tajomným príbehom v jednom

Po prečítaní dojmov z hrania z predbežného prístupu Chernobylite od Ondra Zemana som sa menej obával zmutovaných hnusákov, ktorým budem v tomto hororovom survival RPG čeliť, a väčšie starosti mi robila celková optimalizácia a „hotovosť“ produktu. Vyladili vývojári z The Farm 51 finálnu verziu hry? Hneď na začiatok môžem prezradiť, že Chernobylite je pútavá záhada, ktorú budete rozpletať pomocou kombinácie budovania základne, riadenia tímu a prežívania. Ako je na tom zvyšok hry, sa dozviete v nasledujúcej recenzii.

Prečítať viac »

The Witcher: Monster Slayer (RECENZIA) – Si pripravený na skutočnú výpravu, Zaklínač?

Ani po rokoch obľúbenosť mobilného hitu Pokémon Go neutícha, a hoci minuloročný klon Harry Potter: Wizards Unite toľko kriku nevyvolal, tento rok na naše telefóny zaútočil ďalší veľký kaliber location-based žánru. Pokémonov a magické artefakty strieda prostredie Zaklínača, ktorý rovnako ako dve spomínané hry využíva mapové podklady spoločnosti Google a rozšírenú reality s cieľom urobiť z nás drsného vedmáka a zároveň odľahčiť náš mešec. My sme s mobilom v ruke nachodili desiatky kilometrov a ako to dopadlo, zistíte v našej recenzii. Prečítať viac »

Vivo X60 Pro 5G: Futuristický telefón so superstabilizáciou a skvelým nočným fotením! (RECENZIA)

Vivo uviedlo svoj špičkový telefón s revolučnými funkciami, ako je zabudovaný gimbal, ktorý umožňuje natáčať superstabilizované videá. Stabilné video pri chôdzi po schodoch? Žiadny problém! Nočné fotky – to musíte sami vidieť! Upozornenie: Tento model je zatiaľ dostupný len v Česku.

Prečítať viac »

Soundbary SONY: Kompaktné, ale skoro nahradia domáce kino! (POROVNÁVACIA RECENZIA)

Soundbar je kompaktné riešenie pre prípad, že chcete k televízoru podstatne lepší zvuk, než ponúkajú zabudované reproduktory, ale zároveň nemáte miesto na naozajstnú reprozostavu. Dokážu simulovať priestorový zvuk a navyše si ani nezamotáte byt do drôtov, takže je to ideálne riešenie pre menší byt!

Prečítať viac »

Tribes of Midgard (Mini RECENZIA) – Pre slávu a medovinu!

Vikingský sever v súčasnosti tiahne záujem hráčov po celom svete, o tom nemôže byť pochýb. Assassin's Creed: Valhalla či Valheim sú dva najvýraznejšie tituly súčasnosti a ich hegemóniu by rád narušil projekt vývojárov zo štúdia Norsfell s názvom Tribes of Midgard. V tejto akčnej RPG hre sami alebo so svojimi priateľmi musíte uchrániť bájny strom Yggdrasil pred nájazdmi temných síl. Či sa oplatí vypraviť sa do boja proti Ragnaröku, sa dozviete v našej recenzii.

Prečítať viac »
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
P-DC1-WEB21