AD homeoffice AD homeoffice

Pri reklamácii stoličky stačí odfotiť jej nedostatok

Zobraziť katalóg

Článok

Aktualizované

Na kvalitu tovaru, ktorý predávame, kladieme ten najvyšší dôraz, aj tak sa ale môže stať, že sa niečo pokazí. Kancelárske stoličky nie sú výnimkou. Aby ste mali s ich prípadnou reklamáciou čo najmenej starostí a vyriešili ju čo najrýchlejšie, spolupracujeme s našimi dodávateľmi. Namiesto balenia celej stoličky stačí nafotiť problém a fotografiu odoslať servisu. Ten vám obratom pošle novú súčiastku, prípadne sa s vami dohodne na inom postupe.

Kontakty na servisy

Nový postup pri reklamácii stoličky

Ak sa vaša stolička pokazí a budete ju chcieť reklamovať, nemusíte hneď odvážať celý kus a sedieť potom na zemi, než sa reklamácia vybaví. Namiesto toho použite nasledujúci postup:

  1. Nafoťte nedostatok reklamovanej stoličky. V prípade nekompletného balenia opíšte, aký diel vám chýba.
  2. S týmito vami vytvorenými podkladmi kontaktujte autorizovaný servis zaštiťujúci značku zakúpenej stoličky. Odkazy na kontaktné údaje nájdete nižšie v článku.
  3. Počkajte na odpoveď dodávateľa, ktorý navrhne ďalší postup.

Prehľad autorizovaných servisov

V prípade, že sa rozhodnete pre uplatnenie vyššie uvedeného postupu, budete potrebovať kontakty na príslušné servisy. Teraz je možné takto „reklamovať“ tovar značiek Antares, Mosh, Topstar, Spinergo a Alba. Odkazy na kontaktné údaje nájdete po prekliknutí na obrázky alebo vyhľadaním v zozname autorizovaných servisov. Väčšina výrobcov kancelárskych stoličiek na Alza.sk poskytuje túto službu, stále ale platí, že ju môžete doniesť aj na akúkoľvek našu pobočku.

Kontakty na ďalšie servisy nájdete v zozname autorizovaných servisov jednotlivých značiek.

Ako opraviť kancelársku stoličku doma?

Oprava kancelárskej stoličky nemusí byť nič náročná. Pri dodaní správnych súčiastok ju ľahko zvládnete doma, čím ušetríte nielen čas, ale aj nepríjemnosti pri sedení na náhradnej stoličke. Výmena piestu kancelárskej stoličky? Ak viete, ako na to, je možné bez problémov doma zvládnuť aj tú. V opačnom prípade sa môžete dohodnúť s autorizovaným servisom.

Komplikácie nie sú žiadané, veríme ale, že vďaka spolupráci s autorizovanými servismi sa nám ich pre vás podarilo aspoň trochu spríjemniť. Porucha na stoličke alebo chýbajúca súčasť balenia už neznamená vrátenie celej stoličky, ale obyčajné zaslanie emailu.

i V AlzaMagazíne pre vás máme aj ďalšie články:
Vytlačiť
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií