Príbeh mladej keltskej bojovníčky Senuy, ktorá sa vydala zachrániť svojho milého Dilliona do nordického podsvetia, umožnil hráčom nahliadnuť do psychicky chorej mysle. Štúdiu Ninja Theory vtedy náramne vyšiel ich koncept polo-indie AA projektu, ktorý zaujme intenzívnou hrateľnosťou, silným príbehom a parádnym audiovizuálom. Na pôvodný diel sa snažia tvorcovia nadviazať sequelom Senua's Saga: Hellblade II založenom pod krídlami Xbox Game Studios na PC a Xbox Series X/S.
Prečítať viac »Vývojárske štúdio Ninja Theory bolo doteraz známe predovšetkým perfektnou príbehovou akciou Hellblade: Senua's Sacrifice a bolo po niekoľko rokov zamerané primárne na dejovo orientované projekty. Všetkých preto prekvapilo, keď prišli s informáciou, že pracujú na akčnej onlinovke Bleeding Edge, ktorá sa má inšpirovať od titulov MOBA žánru. Odpovede na to, či sa hra nakoniec podarila a či je konkurencieschopná, nájdete v našej recenzii.
Prečítať viac »Prvý príbeh keltskej bojovníčky Hellblade: Senua's Sacrifice z roku 2017 bol pre mnohých zjavením a symbolom sviežeho vetra do radov mnohokrát neoriginálnych AAA titulov. Relatívne malé štúdio Ninja Theory vtedy ukázalo, že sa nebojí experimentovať s hernými mechanikami a ani sa nestráni citlivých tém ako duševné choroby. Svojou tvorbou britskí vývojári zaujali nielen hráčov, ale aj Microsoft, pod ktorého patronátom teraz vydávajú pokračovanie Senua's Saga: Hellblade II. Aké sú vízie pre druhý diel?
Prečítať viac »V priebehu kariéry je dobré vytvoriť čo možno najväčší počet rôznorodo ladených diel – najhoršie je pre herného vývojára, keď si ho komunita zaškatulkuje a vyžaduje od neho stále rovnako situované projekty. Ak sa niekto do takejto situácie len tak nedostane, je to štúdio Ninja Theory, autori adventúry Hellblade, ktorí aktívne skáču z jedného žánru na druhý. Dnes predstavený titul s názvom Bleeding Edge je ich pokusom preraziť do sveta multiplayerových režim. Čo si o ňom myslíme, nájdete v našom oznámení.
Prečítať viac »