Bleeding Edge (OZNÁMENIE) je chaotická bojovka pre osem hráčov

V priebehu kariéry je dobré vytvoriť čo možno najväčší počet rôznorodo ladených diel – najhoršie je pre herného vývojára, keď si ho komunita zaškatulkuje a vyžaduje od neho stále rovnako situované projekty. Ak sa niekto do takejto situácie len tak nedostane, je to štúdio Ninja Theory, autori adventúry Hellblade, ktorí aktívne skáču z jedného žánru na druhý. Najnovšie predstavený titul s názvom Bleeding Edge je ich pokusom preraziť do sveta multiplayerových režimov. Čo si o ňom myslíme, nájdete v našom oznámení.

Oznámenie

Bleeding Edge; screenshot: cover

• Žáner: Online akcia • Multiplayer: Áno • Vývojár: Ninja Theory • Vydavateľ: Ninja Theory • Platformy a Dátum vydania: PC, Xbox One (2019) • Čeština: Nie

Bleeding Edge – Oznámenie

1. Na prvý pohľad vyzerá Bleeding Edge ako tradičná MOBA
  2. HW nároky pre Bleeding Edge PC

Na prvý pohľad vyzerá Bleeding Edge ako tradičná MOBA

• Oznámenie: 11. 6. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Každý herný smer zažíva v priebehu rokov éru vzostupu a pádu. MOBA žáner má v súčasnosti svoje najlepšie dni už za sebou, napriek tomu je na trhu pár diel, ktoré sa stále ešte držia pri živote. Zaradiť by medzi túto hŕstku chceli vývojári z Ninja Theory teraz tiež svoju novinku Bleeding Edge, ktorá výrazne pripomína neveľmi úspešné Battleborn, či Lawbreakers, ktorých neúspech bol natoľko výrazný, že servery zívali prázdnotou. Rovnako ako pri oboch spomínaných dielach ide aj v prípade Bleeding Edge o tímovú akciu, v ktorej spolu s tromi ďalšími hráčmi bojujete proti podobne veľkej skupinke. Pred začiatkom zápasu sú vám tu vždy ponúknutí unikátne vyzerajúci hrdinovia so špecifickými schopnosťami a herným štýlom.

Bleeding Edge – E3 2019 (trailer)

Nechcem byť negativista, ale Bleeding Edge nevyzerá nijako atraktívne, celku podľa mňa chýba duša.

Elementárne spektrum postáv by nám v Bleeding Edge malo ponúknuť drsnú starenku, husto vyzerajúceho rockera s hadom, rotačákom vybavenú Gizmu, divošku Mikou s dlhou kopijou, alebo s mečom operujúceho kovboja Bastarda. Hlavnú úlohu by podľa niektorých informácií mal hrať kontaktný boj, v záberoch z hrania možno však vidieť paľbu, takže si týmto tvrdením nie som úplne istý. Osobne počítam skôr s tým, že dostaneme ďalšiu MOBA hru, ktorá sa prakticky ničím nebude schopná skutočne odlíšiť od ostatných zástupcov žánru. Možno sa však mýlim, a nakoniec nám bude ponúknutý kus, ktorý tu s nami bude vďaka kvalitnej podpore niekoľko rokov. Presný dátum vydania nie je momentálne známy, čoskoro má však odštartovať beta, vďaka ktorej si bude môcť hŕstka vyvolených vyskúšať Bleeding Edge na PC a Xbox One už 27. júna.

• Zdroje: YouTube (Ninja Theory)

HW nároky pre Bleeding Edge PC

Minimálne HW požiadavky Odporúčané HW požiadavky (predpoklad)