Stellar Blade Alzaboxy

Disintegration (OZNÁMENIE) – Nové sci-fi FPS so sľubným potenciálom

Na sci-fi FPS štúdia V1 Interactive na čele s kreatívnym riaditeľom Marcusom Lethem (séria Halo) a režisérom Mikeom Gutmannom s názvom Disintegration oznámenom minulý mesiac sa dostalo aj na tohtoročnom Gamescom. Čo od zatiaľ sľubne vyzerajúcej strielačky kombinujúcej strategické prvky v reálnom čase čakať, sa dozviete v tomto oznámení.

Oznámenie

Disintegration; wallpaper: cover

• Žáner: co-op FPS • Multiplayer: Áno • Vývojár: V1 Interactive • Vydavateľ: Private Division • Platformy a Dátum vydania: PC, PS4, Xbox One (2020)Čeština:?

Disintegration – Oznámenie

1. Disintegration na Gamescome poodhalilo príbehové pozadie
  2. Netradične poňatý single-player je veľkou devízou Disintegration
  3. HW nároky na Disintegration PC

Disintegration na Gamescome poodhalilo príbehové pozadie

• Oznámenie: 22. 8. 2019 • Autor: Jiřina Formánková

Oficiálny web a Marcus Lehto na Gamescome dali k dispozícii info o dejovom pozadí Disintegration a vyzerá zhruba takto: v blízkej budúcnosti sa po razantných prejavoch klimatických zmien a s tým spojeného nedostatku potravín, preľudnenia a globálnej pandémie ocitlo ľudstvo na pokraji vyhynutia. Vedci našli riešenie v podobe úpravy ľudského mozgu a jeho uzavretie do robotickej armatúry. Tento proces je známy ako „integrácia“. Tá mala byť dočasným riešením nastávajúcej krízy. Po následné desaťročia sa to ukázalo ako dobré a fungujúce riešenie umožňujúce ľuďom prežiť v zmenených podmienkach.

Disintegration Announcement Trailer

Ako pilot bojového vznášadla budeme mať na starosti aj pozemné sily. Disintegration tak v sebe spája FPS s taktickou zložkou.

Postupom času však väčšinová spoločnosť začala vnímať tento post-humanistický systém úprav ako jedinú správnu cestu a budúcnosť ľudstva, bezo snahy vrátiť sa k pôvodnému stavu. S touto majoritou sa v hre budete stretávať pod názvom Rayonne. Nie všetci sú ale z tejto vízie budúcnosti nadšení. Vypukne nový globálny konflikt, kedy sa Rayonne snaží donútiť všetkých zostávajúcich ľudí k integrácii a potrieť všetkých, ktorí nezdieľajú jej názory.

Disintegration; screenshot: vznášedlo

Gravcycle z úvodného teaseru bude vašim nerozlučným spoločníkom pri výpravách za obranou zvyškovej ľudskosti

Netradične poňatý single-player je veľkou devízou Disintegration

Disintegration ponúkne ako singleplayer, tak multiplayer. V režime pre jedného hráča sa ujmete postavy Romera Shoal, integrovaného expertného pilota Gravcyclu (bojové vznášadlo, ktoré je dobre vidieť v novom traileri), ktorého starosťou je nielen ovládanie vlastného stroja, ale aj skupinky rovnako zmýšľajúcich pozemných bojovníkov, z ktorých každý má svoje špeciálne schopnosti, a to všetko v reálnom čase. Čo by mala byť práve ona nadstavbová strategická súčasť hry. Cieľom všetkých týchto vzbúrencov je samozrejme zvrátiť súčasný poriadok, vystúpiť z ilegality a stať sa jedného dňa opäť plne ľudskými.

Disintegration; screenshot: skupina

V single playeri sa vtelíte do postavy elitného pilota Romera

Multiplayer naproti tomu ponúkne tri režimy, každý s rôznymi mapami. Hráči si budú môcť vybrať z niekoľkých dostupných skupín, z ktorých každá má byť jedinečná tak vybavením, tak spôsobom boja. V prípade že vás Disintegration zaujalo rovnako ako mňa, môžete sa prihlásiť na odber noviniek na homepage a zapojiť sa do chystanej alfy pre viacerých hráčov.

Vydanie hry môžeme očakávať v priebehu roka 2020 pod hlavičkou Private Division (napr. The Outer Worlds alebo Ancestors: the Humankind Odyssey) na PC, PS4 a Xbox One. Disintegration budeme aj naďalej sledovať a informovať vás o novinkách, ktoré sa k tejto svojím spôsobom inovatívne tváriacej hre objavia. Prvú nálož informácií čakajte za pár dní, naši redaktori si na práve prebiehajúcom Gamescome 2019 zahrajú okrem iného práve aj zatiaľ pomerne záhadný Disintegration.

• Zdroje: YouTube (Gamescom 2019), disintegrationgame.com, PC Gamer

HW nároky na Disintegration PC

Operačný systém bude oznámené bude oznámené