Alza.sk po novom vracia plnú cenu tovaru v predĺženej záruke

Bratislava, 9. september 2022 – Alza.sk od dnešného dňa vychádza v ústrety očakávaniam zákazníkov a zaviedla novú politiku vybavovania prípadov tzv. predĺženej záruky. Všetky udalosti pokrývané poistením predĺženej záruky teraz rieši nielen opravou alebo výmenou produktu, ale tiež vrátením pôvodnej ceny tovaru, teraz v plnej výške kúpnej ceny. 

 

Alza.sk zaviedla na základe spätnej väzby zákazníkov nový nadštandardný prístup k vybavovaniu reklamácií podaných v rámci zakúpenej služby poistenia predĺženej záruky. Od septembra tak po novom všetky prípady riešia, bez ohľadu na poistné podmienky platné v čase zakúpenia služby, tromi spôsobmi: opravou reklamovaného tovaru, jeho výmenou za nový, a pokiaľ toto nie je možné, vrátením plnej pôvodnej ceny výrobku, a nie ceny časovej.

 

„Vnímame podnety od zákazníkov, preto sme sa rozhodli vyjsť v ústrety ich očakávaniam a zaviesť nové interné postupy na riešenie týchto prípadov,“ vysvetlil Jiří Kovanda, Head of Customer Financial Services a doplnil: „Reklamovaný tovar v rámci služby predĺženej záruky opravíme, vymeníme za nový alebo vrátime jeho plnú obstarávaciu cenu. Najmä vrátenie plnej obstarávacej ceny je nadštandard, ktorý rozhodne nie je na trhu obvyklý.“

 

Bežne sa totiž vypláca tzv. časová cena, čo je skutočná hodnota produktu v okamihu uplatnenia reklamácie. Tá sa vypočítava z obstarávacej ceny produktu znížením o jeho opotrebenie. „Chápeme však, že zákazníkov tento výpočet často prekvapoval, rozhodli sme sa preto pre radikálnu prozákaznícku zmenu a podmienky služby sú teraz úplne jasné. Veríme, že tým nastavujeme nový štandard pre slovenský a český trh,“ uzavrel Kovanda.

 

Alza tak vychádza zákazníkom v ústrety nad rámec podmienok služby poistenia predĺženej záruky poskytovanej zákazníkom partnerskou poisťovacou spoločnosťou. Nový postup pre riešenie prípadov reklamácií v rámci služby poistenia predĺženej záruky sa vzťahuje na všetky novo vzniknuté poistné udalosti, teda na všetky novo podané reklamácie, kryté predĺženou zárukou. Najčastejšie poistenie predĺženej záruky zákazníci Alza.sk dojednávajú na domáce spotrebiče, ako sú napríklad práčky alebo kávovary, ďalej na televízory, notebooky alebo tlačiarne. Službu je možné zaobstarať priamo počas nákupu, ale aj po celý čas trvania zákonnej záruky, dokonca aj po reklamácii daného výrobku.

 

Stručné obchodné podmienky, podľa ktorých Alza novo postupuje, sú k dispozícii tu.
Print

P-DC1-WEB11
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me
We care about your privacy Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More information Less info