Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.

AlzaBoxy Q1 AlzaBoxy Q1

Alza Premium – Najčastejšie kladené otázky

Otázky a odpovede Alza Premium

Čo obsahuje Alza Premium?

Alza Premium obsahuje množstvo služieb a výhod, ktoré majú primárne za cieľ vám maximálne spríjemniť celý nákupný a ponákupný proces. Ide konkrétne o:
- Doprava zadarmo na všetko
- Exkluzívne Premium Deals
- Garancia najlepšej ceny
- Okamžité vybavenie reklamácií
- Prednostný prístup
- Osobný asistent

Vzťahuje sa doprava zadarmo naozaj na všetko?

Áno, členovia Alza Premium majú skutočne dopravu na všetko zadarmo. Bez ohľadu na cenu tovaru, jeho veľkosť alebo počet kusov. Stačí v ponuke vybrať jednu z dopráv označených ikonkou „Zadarmo“. Tovar vám zadarmo dovezieme priamo domov, alebo na akékoľvek naše výdajné miesto (predajňu, AlzaBox, alebo AlzaDrive). V prípade nadštandardnej služby – ako napríklad vynesenie tovaru až do bytu, základná inštalácia a odvoz starého spotrebiča – je možné si túto službu stále zakúpiť. Doprava zadarmo sa nevzťahuje na poplatky za vybrané spôsoby platieb, ako je napríklad platba dobierkou u prepravcov.

Ako funguje Okamžité vybavenie reklamácie?

Vďaka tejto výhode nemusíte na vybavenie reklamácie čakať až 30 dní (teda zákonnú lehotu na vybavenie reklamácie), ale pri reklamácii do 90 dní od zakúpenia vám dáme nový výrobok za reklamovaný okamžite. Pokiaľ konkrétny výrobok nie je aktuálne k dispozícii na danej predajni, tak vám ho do 48 hodín odovzdáme. Služba je platná iba v čase členstva Alza Premium. Službu nemusíte nijako zvlášť objednávať či zariaďovať. Vzťahuje sa na tovar zakúpený na Alza.sk s výnimkami uvedenými v Kompletných podmienkach (ako napríklad otvorený drogistický tovar, použitý elektronický obsah, či použité holiace strojčeky).

Čo je to Prednostný prístup?

Vďaka prednostnému prístupu na našich predajniach nebudete čakať v rade, ale tovar vám vydáme prednostne a bez zbytočného čakania. Pripravujeme pre vás aj ďalšie výhody v rámci tejto služby, ako prednostný prístup k novým produktom a zľavám.

Vrátite mi polovicu peňazí, pokiaľ členstvo zruším v polovici obdobia?

Službu máte predplatenú, peniaze nemožno vracať. Všetky vaše výhody môžete čerpať až do konca obdobia, na ktoré ich máte predplatené.

Alza Premium som ukončil. Prečo mi stále chodia e-maily Alza Premium?

Pravdepodobne stále čerpáte čas, počas ktorého máte Alza Premium zaplatené. Po skončení tohto obdobia e-maily chodiť prestanú.

Ako zruším svoje predplatné?

Svoje predplatné zrušíte kliknutím na automatické obnovovanie v sekcii Moja Alza Premium. Potom dočerpáte čas, počas ktorého máte členstvo zaplatené a služba sa zruší.

Ako postupovať, ak ste tu nenašli odpoveď?

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Potom nás kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára.

Vytlačiť

P-DC1-WEB11
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií