P&G boost P&G boost

Poistenie zásielky – obchodné podmienky

Poistenie zásielky – podmienky služby

Alza službou „Poistenie zásielky“ ponúka kupujúcim istotu, že v prípade, ak v priebehu dopravy dôjde k poškodeniu tovaru zakúpeného kupujúcim od Alzy, Alza túto reklamáciu vybaví v čo najkratšom možnom čase v súlade s týmito podmienkami.

I. Definícia služby

  • Alza sa po zakúpení služby zaväzuje prednostne vybaviť reklamáciu tovaru poškodeného pri doprave.
  • Týka sa všetkých spôsobov dopravy ponúkaných Alzou, vrátane doručenia na pobočku. 
  • Kupujúci má 14 dní na využitie služby od doručenia tovaru.
  • Na jednu objednávku možno službu kúpiť len raz. Služba sa vzťahuje na všetky produkty v objednávke. 
  • Služba nie je poistením ani inou službou poskytovanou v rámci poisťovacej činnosti. 

II.   Zakúpenie služby spoločne s tovarom

  • Každý kupujúci má možnosť zakúpiť službu pri každej objednávke tovaru, pri ktorej je táto služba ponúkaná.
  • Kupujúci zaplatí cenu služby zároveň so zakúpeným tovarom, s ktorým je služba zakúpená.
  • Služba je výslovne uvedená na nákupnom doklade
  • Cena za službu  1,5 eur vrátane DPH (1,25 eur bez DPH).

III. Spätné zakúpenie služby

  • Spätné zakúpenie tejto služby nie je možné.

IV. Spôsob uplatnenia služby

  • Pre uplatnenie služby je nevyhnutné, aby kupujúci výslovne informoval predávajúceho o tom, že uplatňuje službu.  
  • Uplatnenie služby je možné výlučne jedným z nasledujúcich spôsobov:
    1. osobne na ľubovoľnej pobočke Alza.sk;
    2. na diaľku prostredníctvom call centra Alza.sk, pričom v takom prípade je vyžadovaná fotodokumentácia poškodenej zásielky; následne Alza s kupujúcim dohodne spôsob dopravy poškodeného tovaru späť Alze (buď odovzdaním na pobočke, zvozom zaisteným Alzou, alebo zaslaním tovaru na adresu:

Alza.sk 

Mlynské Nivy 5/A

821 09 Bratislava

  • Pri zaslaní tovaru kupujúcim musí byť tovar vhodne zabalený na prepravu tak, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.
  • Pri poškodení zásielky kupujúci:
    1. Dodá Alze všetky informácie potrebné na uplatnenie služby, t. j. najmä identifikáciu tovaru zakúpeného na Alze; pokiaľ nedôjde k využitiu služby na pobočke, tak aj fotografie poškodeného tovaru, a
    2. odovzdať Alze tovar vrátane všetkého príslušenstva alebo ho doručiť spôsobom dohodnutým pri oznámení o uplatnení služby (ak sa nedohodnú kupujúci s Alzou, že na odovzdaní tovaru späť predávajúcemu ani jedna zo strán netrvá).. 

Až po splnení vyššie uvedených podmienok plynie lehota na vybavenie reklamácie poškodenej zásielky. 

V. Vybavenie reklamácie dopravy po uplatnení služby

  • Pri uplatnení služby do 3 dní od doručenia tovaru: 
    1. Alza kupujúceho informuje o tom, či bola uznaná jeho reklamácia alebo nie, ihneď na pobočke, ibaže by sa jednalo o zložitejší prípad vyžadujúci posúdenie technika či dopravcu. V takom prípade ho bude Call Centrum Alzy informovať do 24 hodín od uplatnenia reklamácie. V prípade vyhodnotenia reklamácie ako oprávnenej Alza kupujúcemu ponúkne konzultáciu ohľadne možných spôsobov riešenia reklamácie (napr. výmena tovaru, vrátenie peňazí a pod.).
  • Pri uplatnení služby v lehote 4 až 14 dní od doručenia tovaru  ktorýmkoľvek z vyššie uvedených spôsobov, Alza kupujúceho informuje do 24 hodín od uplatnenia služby informovaný o tom, aký bude ďalší postup ohľadom ním uplatnenej reklamácie dopravy.  

VI. Služba sa nedá uplatniť:

  • Opakovane k rovnakému kusu výrobku.
  • Na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, informatívnymi nálepkami, sériovými číslami či na tovar javiaci známky opotrebenia používaním atď.
  • Na poškodenie tovaru vzniknuté inak ako pri doprave, t. j. napríklad na poškodenie vzniknuté:
    1. mechanickým poškodením tovaru,
    2. elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje),
    3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
    4. neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
    5. pokiaľ bol tovar alebo jeho časť poškodený počítačovým vírusom,
    6. pokiaľ sa chyba prejavuje iba v softvére, pri ktorom nie je kupujúci schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného softvéru a spotrebného materiálu,
    7. tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
    8. vykonaním nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov,
    9. tovar, ktorý bol upravovaný kupujúcim (nátery, ohýbanie atď.), ak vznikla chyba v dôsledku tejto úpravy,
    10. pri chybne vykonanom upgrade BIOSu, firmware,
    11. tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou,
    12. použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia,
    13. m. použitím nesprávneho alebo neoriginálneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté, pokiaľ také použitie nie je zvyčajné, a pritom nebolo v priloženom návode na použitie.
  • Služba sa nevzťahuje na prípady poškodenia pri doprave tovaru od kupujúceho k predávajúcemu v prípade uplatnenia služby či v prípade uplatnenia práva kupujúceho – spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy v zákonom stanovenej 14-dňovej lehote od doručenia tovaru, ktorú s dopravcom dohodol sám kupujúci.
  • Služba sa nevzťahuje na riešenie nedoručenej zásielky.

VII. Prenesenie služby

  • Prenesenie platnosti služby na tretiu osobu nie je možné.
  • Prenesenie služby sa týka len prípadov, kedy v rámci poskytnutia služby je kupujúcemu zasielaný náhradný tovar a tento tovar bol pri preprave poškodený. 

VIII. Využitie služby a Ukončenie služby

  • Služba je poskytnutá v okamihu doručenia tovaru kupujúcemu. 
  • Ak je kupujúci – spotrebiteľ, súhlasí s poskytnutím služby pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu a berie na vedomie, že ani v prípade využitia tohto zákonného práva po doručení tovaru, nemá nárok na vrátenie ceny za službu.
  • Alza nahradí kupujúcemu cenu služby v prípade, keď nesplní svoj záväzok vyriešiť reklamáciu v lehote.

 

V Bratislave dňa 20.7.2022

Vytlačiť

P-DC1-WEB19
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií