Rapture Rapture

Bezstarostný servis HP

Zobraziť katalóg
Bezstarostný servis HP
4,6 191 hodnotení
Záruka Bezstarostný servis z pohodlia domova a bez nutnosti návštevy pobočky. Diagnostika zariadenia telefonicky na diaľku alebo doprava prístroja kuriérom do servisu a späť. Záručný aj pozáručný servis. Volajte na +421 2 6862 2071
Produkt je lokalizovaný pre SK
0,04 €
-
+
Pridať do zoznamu
Kód:  BEZE05000
Bezstarostný servis HP 0,04 € Nie je možné kúpiť samostatne > 5 ks

Bezstarostný servis HP

Bezstarostný servis HP

Pokazilo sa vaše zariadenie značky HP? V tom prípade môžete priamo kontaktovať zákaznícke centrum spoločnosti HP na linke +420 239 016 398 ak voláte z ČR, prípadne +421 2 6862 2071 pri volaní zo Slovenska. Dostupnosť kontaktného centra je od pondelka do piatku 8:30 - 17:00 (okrem štátnych sviatkov).

On-line technická podpora

Kontaktné centrum je plné IT špecialistov, ktorí vám vzdialene pomôžu celý rad problémov odstrániť. Napriek tomu však existujú technické závady vyžadujúce zásah skúseného technika priamo v servisnom centre. Operátor zákazníckej linky vám ochotne pomôže vybrať vhodné servisné stredisko a odporučí spôsob dopravy rozbitého zariadenia.

Alebo môžete rovno využiť najbližšieho autorizovaného servisného partnera na opravy HP zariadení, ktorého nájdete na webových stránkach pre CZ a pre SK.



Reklamované zariadenie dopravíme zdarma do servisu i späť

Ak sa rozhodnete pre službu vyzdvihnutia a doručenia opravenej jednotky priamo k vám domov, pracovník servisného strediska s vami dohodne očakávaný termín vyzdvihnutia zariadenia.


Čo všetko si pripraviť na reklamáciu?

  • Sériové číslo výrobku P/N (ide o šesťmiestne číslo na štítku vášho zariadenia)
  • Výrobné číslo výrobku S/N (desaťmiestne označenie výrobku, opäť nájdete na štítku, prípadne na faktúre)
  • Doklad o nákupe zariadenia


Spoločnosť Hewlett-Packard bola založená v neľahkej dobe Veľkej hospodárskej krízy. Zakladateľmi bola dvojica priateľov, ktorých meno spoločnosť dodnes hrdo nesie. Svoje podnikanie započali v nenápadnej garáži neďaleko mesta Palo Alto. Tá je dnes štátnou pamiatkou Kalifornie. Úspech HP nespočíval v kopírovaní už existujúceho, ale v schopnosti a odvahe prísť s niečím novým.

Prvým komerčným triumfom bol audiooscilátor, ktorý svojou kvalitou prekonal všetku konkurenciu a navyše sa predával za štvrtinovú cenu. Legendou svojho oboru sa HP stal roku 1968 zásluhou prvého hromadne vyrábaného stolného počítača – stolného kalkulátora. V súčasnosti spoločnosť vyrába predovšetkým produkty spojené s výpočtovou technikou – počítačmi a notebookmi počnúc, tlačiarňami, skenermi, digitálnymi fotoaparátmi, servermi a v neposlednom rade kalkulátormi, ktoré jej priniesli dodnes nevyhasnutú slávu, končiac.

Dobry den mam tento notebook a zadnou lineci jsem neobdrzel

Dobrý den. Mám tiskárnu HP DeskJet 2320 a svévolně tiskne staré úkoly na které mi před tím hlásila, že nemohla vytisknout požadovaný úkol.poraďte co s tím. Děkuji.

Dobrý den kupoval jsem HP notebook v roce 2020 s tím že po cca roce jsem reklamoval a prodloužil záruku na další dva roky. Vztahuje se bezstarostní servis i na prodlouženou dobu? Při kontrole záruky HP mi ověří pouze první dvouletou záruku. Tak zda mám nárok i nadále co jsem si dokoupil časem. Děkuji

Dobrý den, vztahuje se “Bezstarostný servis HP” i na opravu/výměnu hard disku? Do notebooku před několika měsíci vnikla kapalina, ale pořád fungoval, tak jak měl. Nyní nefunguje a zjistilo se, že je poškozený právě hard disk. Předem děkuji za odpověď.

Dobry den. Kupil som notebook a ako pozeram, tak je tam bezstarostny servis HP. Jedina chyba je ta, ze nemam kod...... Chce to nejaky kod, ktory som na notebooku nikde nenasiel.

Dobrý den, jak mám aktivovat bezstarostný servis?

Jak "bezstarostný servis" funguje. Kde mám vložit vygenerovaný aktivační kód?

Dobrý deň, mam otázku ohľadom tejto služby a záruky: je záruka stále platná aj keď som vložil do notebooku ďalšiu ramku a ssd? Či sa to považuje za porušenie záruky? Ďakujem

Dobrý den, prosím o informace jak to funguje. Zajímá mě, zda je to podobná služba jako mají Dell (NBD) a Lenovo (Premium Care). Důležitá je rychlá oprava. Dále, notebook si u mě vyzvedne přímo pracovník HP a zase mi ho přiveze? Nebo je možné udělat servis přímo u zákazníka? A nebo ho musím zabalit a zajede si pro něj nějaký místní dopravce? A je tam nějaká garantovaná doba opravy? Děkuji.

Dobrý den. Kde, jak a koho kontaktovat a jak to vlastně funguje, pokud službu potřebuji využít. S notebookem ke kterému jsem službu obdržel mám problém. Díky

12
Diskusia a poradňa k Bezstarostný servis HP
Príslušenstvo pre Bezstarostný servis HP
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií