Dvojročná záruka teraz aj pre firmy Nákupy pod palcom s aplikáciou Alza

Getmore HelpDesk a správa požiadaviek (elektronická licencia)

Zobraziť katalóg
Getmore HelpDesk a správa požiadaviek (elektronická licencia)
Kancelársky softvér Getmore pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, macOS, Android a iOS, dĺžka predplatného: 1 mesiac, spôsob licencovania: predplatné, typ softvéru: administratíva, jazyková verzia: CZ, EN, SK, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre mobilné zariadenie a PC, lic. kľúč bude doručený e-mailom
7,09 €
-
+
Do košíka Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Kód:  SWGM0006
Getmore HelpDesk a správa požiadaviek (elektronická licencia) 7,09 € Na objednávku – termín upresníme
Do košíka

Getmore HelpDesk a správa požiadaviek (elektronická licencia)

Získajte prehľad o požiadavkách a potrebách vašich zákazníkov s kancelárskym softvérom Getmore HelpDesk a správa požiadaviek. Sústreďte všetky požiadavky vašich zákazníkov na jednom mieste a nezmeškajte termín plnenia žiadnej z nich. Zbierajte požiadavky efektívne na internete a informujte riešiteľa o pridelení požiadavky anadriadených pracovníkov a zákazníka o priebehu riešenia.

Kľúčové vlastnosti kancelárskeho softvéru Getmore HelpDesk a správa požiadaviek

  • Požiadavky zákazníkov na jednom mieste v aplikácii Getmore HelpDesk a správa požiadaviek
  • Prehľadný systém triedenia a filtrovania požiadaviek
  • Zber požiadaviek zrozumiteľným webovým formulárom
  • Včasná informácia pre riešiteľa, vedenie aj zákazníka
  • Ľahko kontrolujte vyťaženosť pracovníkov, priebeh plnenia úlohy aj jeho kvalitu

Informácie z databázy požiadaviek získate ľahko a prehľadne

Ľahko vždy nájdete to, čo hľadáte – všetky požiadavky možno triediť a filtrovať podľa najrôznejších kritérií, napríklad typu, priority, zákazníka a prideleného riešiteľa. K dispozícii sú v Getmore HelpDesk a správa požiadaviek intuitívne nástroje pre správu databázy požiadaviek, napríklad hromadné operácie označenia požiadaviekako vybavených.

Efektívny zber informácií webovým formulárom Getmore HelpDesk a správa požiadaviek

Požiadavky do systému Getmore Helpdesk sa zbierajú jednoduchým vzájomným formulárom, ktorý prevedie zákazníka zadaním potrebných údajov. Zber požiadaviek sa teda deje na jednom mieste z každého zariadenia s prístupom na internet (počítač, tablet, telefón). Navyše dodávateľ na požiadanie môže upraviť a rozšíriť zadávané informáciepodľa vašich špecifík.

Potrebné informácie vždy včas na správne miesto

Zvolený riešiteľ je systémom Getmore HelpDesk a správa požiadaviek automaticky informovaný emailom o vzniku novej požiadavky, ktorá mu bola pridelená na vybavenie. Nadriadení pracovníci potom dostávajú súhrnné emaily s informáciami o pridelených požiadavkách a plnení termínov či vyťaženosti pracovníkov. Navyše ajzákazník môže byť priebežne informovaný o priebehu práce na plnení jeho požiadavky.

Čo všetko teda aplikácia vie a čo vám poskytne?

  • Dashboard s prehľadmi nad požiadavkami na riešenie
  • Riadenie požiadaviek zadávaných vašim riešiteľom
  • Plnú kontrolu nad vývojom riešenia požiadaviek
  • Vďaka radu filtrov umožňuje jednoduchú kontrolu a orientáciu v riešení požiadaviek
  • Kanban požiadaviek
  • Môžete hodnotiť kvalitu plnenia požiadaviek a časy na nich strávené
  • Automatické emailové notifikácie riešiteľom úloh a požiadaviek
     

Aplikácia Getmore podporuje tieto prehliadače:
Google Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox

Ďalšie možné prehliadače bez plnej garancie:
Apple Safari

Podporované zariadenia pre prácu s aplikáciou Getmore:
PC aj mobilné zariadenia (primárne tablet, sekundárne inteligentný telefón)

Cena licencie je uvedená pre jedného používateľa. Celkový počet používateľov na organizáciu nie je obmedzený.
Aplikáciu nie je potrebné inštalovať. Ide o webovú aplikáciu, do ktorejvám budú zaslané prístupové údaje platné po dobu vášho predplatného.


V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Príslušenstvo pre Getmore HelpDesk a správa požiadaviek (elektronická licencia)
P-DC1-WEB19
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií