PET AlzaBoxy Q1

Inštalácia na diaľku – Odvírenie PC/NTB

Zobraziť katalóg
Inštalácia na diaľku – Odvírenie PC/NTB
Inštalácia na diaľku – odstránenie vírusu z vášho PC/notebooku
Kód:  SWLI0027

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Inštalácia na diaľku – Odvírenie PC/NTB Predaj skončil

Inštalácia na diaľku – Odvírenie PC/NTB

Pomoc s odvírením notebooku na diaľku

Vykazuje váš notebook či počítač (PC) podozrivé správanie, obťažuje vás neustále zobrazovanie reklám, alebo niekto získal neoprávnený prístup do vášho emailu či bankovníctva? Tento problém môžete vyriešiť ľahko a rýchlo s unikátnou službou Alza servis. Pomocou vzdialeného prístupu zaistíme diagnostiku a odvírenie vášho počítača. Keďže ide o službu poskytovanú na diaľku, všetko zvládnete z pohodlia vášho domova, takže ušetríte veľa času aj starostí.

Technik nenesie zodpovednosť za to, ak po štandardnej procedúre vyhľadania a odstránenia vírusovej nákazy je narušený beh OS.



Čo služba obsahuje?

  • Kontrola systému, analýza chýb a identifikácia hrozieb
  • Kontrola funkčnosti a aktualizácia antivírusového softvéru
  • Odporúčanie antivírusového riešenia podľa potrieb zákazníka
  • Obnova správnej funkčnosti systému Windows

Každý prípad je riešený individuálne, v prípade napadnutia PC vo vysokej miere je možné, že výsledkom zásahu bude odporúčanie PC reinštalovať z dôvodu nekonzistentnosti OS. Súčasťou služby je odporúčanie na správne zálohovanie dát pred opätovnou inštaláciou. Samotná reinštalácia nie je v cene zásahu a je nutné ju dokúpiť samostatne.

Ako to funguje?

  • Nakúpte požadovaný typ služby
  • Po jej zaplatení sa vám na zákazníckom účte Alzy v časti knižnice/licencie do pár minút zobrazí licenčný kód.
  • Kontaktujte zákaznícku podporu na email [email protected] (dostupnosť 7 dní v týždni 24 h denne) a uveďte svoje meno, priezvisko, prípadné firemné údaje, miesto realizácie s presnou adresou, model zariadenia (NTB/tlačiarne/router a pod.), vrátane preferovanej doby (nezáväzne).
  • Na uvedené kontaktné tel. číslo sa vám najneskôr nasledujúci pracovný deň ozve operátor za účelom overenia platnosti zakúpeného licenčného kódu a dohodnutia ďalšieho postupu pre realizáciu služby. V prípade nemožnosti využiť email alebo akéhokoľvek iného problému je možné taktiež kontaktovať zákaznícku podporu na českom tel. +420 703 865 240.
  • Po overení platnosti licenčného kódu vás najneskôr do 24 hodín kontaktuje technik, ktorý s vami dohodne presný čas realizácie (v pracovných dňoch Po-Pia 8-18 hod).

V prípade nezrovnalostí s licenčným kľúčom nás kontaktujte [email protected]/+420 225 340 610 (Po-Pia 7:00 - 17:00), kde vzniknutú situáciu vyriešime.

Nájdenie licenčného kódu v zákazníckej sekcii


Bezpečnosť na prvom mieste

Vďaka vzdialenému prístupu môže technik ovládať váš počítač rovnakým spôsobom, ako by bol osobne prítomný u vás doma. Na ploche navyše vidíte jeho aktivitu v reálnom čase, takže máte dokonalú kontrolu nad jeho konaním. Vzdialenú pomoc je samozrejme možné kedykoľvek prerušiť. Spojenie na diaľku je vďaka pokročilému šifrovaniu maximálne bezpečné, takže nemusíte mať strach, že by počas zásahu technika došlo k zneužitiu vašich dát.


Podmienky pre správne fungovanie služby

  • Operačný systém Windows 7 a vyšší
  • Minimálna rýchlosť internetového pripojenia 2 Mbit pre sťahovanie (download) a 1 Mbit pre posielanie (upload), bez obmedzenia dát (FUP)
  • Zásah môže trvať od niekoľkých minút až po niekoľko hodín v závislosti od rýchlosti internetu a typu zvoleného zásahu
  • Zakúpený servisný kód je možné použiť maximálne do 6 mesiacov od jeho nákupu
  • V prípade, že sa vírusová nákaza týka aj jadrových súborov operačného systému, môže odvírenie spôsobiť nefunkčnosť operačného systému a nemožnosť riadneho spustenia Windows. V týchto prípadoch môže byť vyžadovaná fyzická návšteva technika, aby mohol byť problém odstránený. Táto služba je spoplatnená zvlášť.

Postup inštalácie:

Po zakúpení služby kontaktujte riešiteľský tím na e-mail [email protected] (dostupné 24 h denne, 7 dní v týždni) a uveďte:

  • Meno a priezvisko (prípadne firemné údaje)
  • Telefonní kontakt (na který Vás můžeme případně kontaktovat)
  • Licenčný kód (v tvare X-Y-YYYY-YYYY; X = písmeno, Y = číslo)
  • Presnú adresu miesta realizácie
  • Druh zariadenia (NTB/PC/tlačiareň/router a pod.)
  • Preferovanú dobu zásahu (nezáväzne)

Poznámka:

  • V prípade nemožnosti využitia e-mailu je možné registráciu vykonať na tel. č. +420 226 254 952
  • Licenčný kód nájdete: Moja knižnica – licencie (ak máte objednávku na dobierku, tak kľúč na zobrazenie tohoto kódu nájdete v škatuli s dobierkou)
  • V prípade, že licenčný kód nenájdete, alebo máte nejaké otázky kontaktujte nás na [email protected] alebo +420 225 340 610 (Po – Pi; 7 – 17 h)
  • Na váš e-mail dostanete registračné potvrdenie s prijatím požiadavky na realizáciu služby
  • Najneskôr do 1 pracovného dňa vás kontaktuje technik, ktorý s vami dohodne presný čas realizácie (Po – Pi; 8 – 18 h)

Dobry den, nedavno jsem dostal virus,koukal jsem se na YT jak ho mam odstranit a podle Indu atd mam vsechno dobre.Ted jsem si stahnul na scan:Malware bytes a HitmanPro a na Realprotection mam Avast budete prosim tak hodni a reknete mi jestli mam virus nebo ne?Kdybych ho mel tak si koupim to Odvirovani PC. Dekuji Martin

Diskusia a poradňa k Inštalácia na diaľku – Odvírenie PC/NTB
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií