Cena s DPH | 11,64 € |
Na sociálnych sieťach dnes trávi svoj čas viac ako polovica sveta - možno táto rastúca čísla využiť vo svoj prospech? Táto kniha vás presvedčí, že áno. Naučí vás predávať tým, ktorí neprišli nakupovať, a písať pre ľudí, ktorí nechcú čítať. Pochopíte, ako dať sieťam poriadok, ovládnete ich stratégie, budete vedieť zmerať, či kampaň funguje. A alebo chcete vedieť, či má vôbec zmysel do sociálnych sietí investovať peniaze? A koľko?
Či už sa o svet sociálnych sietí zaujímate sami za seba, za vašu komunitu či za firmu, máme dobrú správu - môžu vám naozaj výrazne pomôcť, keď viete, ako na ne.
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou.
A mimochodom, tiež sa dosť pobavíte.
"Túto knihu by som dal v práci ako povinné čítanie. Reálne príklady z praxe, triky a grify slovenských osobností, priezračne jednoduché vysvetlenia a sranda. "
"Žiadne zbytočne rečičky, žiadna zbytočná vata. Kniha nabitá praktickými príkladmi ako z Českej republiky, tak zo zahraničia. "
"Existujú skvelí odborníci na sociálne siete. Aj skvelí lektori a autori. Ale Eliška a Michelle patrí k tým vzácnym osobnostiam, ktoré excelujú v obojím: sú vynikajúcimi profesionálkami v oblasti sociálnych sietí, ktoré navyše vedia svoje know-how pútavým a efektívnym spôsobom odovzdať ďalej. "
"Nepúšťajte sa do vašich sociálnych hlbín bez toho, aby si prečítate tento ultimátnej návod ako to neposrat (nepokaziť)."
"Neskutočne osviežujúci protiklad instantných múdrostí, technicistne návodov a motivačného prázdna."
Od roku 2011 pôsobí ako konzultantka a lektorka sociálnych sietí pre jednotlivcov, firmy i štátne úrady. Pravidelne prednáša, moderuje odborné akcie, píše články a je porotkyňou marketingových súťaží. Odchode na voľnú nohu predchádzala dlhoročná aktívna práca so sieťami a tiež rozvoj nástrojov na monitoring sociálnych sietí v spoločnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminárov pre tisícky účastníkov.
michelle Losekoot sa živia marketingom už vyše desať rokov. Vymýšľa pre svojich klientov stratégie a obsah na sociálne siete, stará sa o online komunity a píše texty. Posledných sedem rokov tiež školí firemné tímy a vedie verejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelne sadá v porotách marketingových súťaží a prednáša na konferenciách.
Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu