Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Programujeme hry pro Android 4

Zobraziť katalóg

Programujeme hry pro Android 4 E-kniha, česky

0
Elektronická kniha
Jazyk:
2013, česky, 0 stran
Predaj skončil
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €11,24
Strážiť dostupnosť Zobraziť alternatívy Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Kód:  EK14133 ISBN: 978-80-251-4000-0
Helpdesk Vytlačiť
Porovnať s alternatívami

Alternatívy

Programování WWW stránek pro úplné začátečníky

Máte statický web a radi by ste ho premenili na web načítající dáta z databázy s vlastnou administračné zónou a aplikáciami? Dynamický web môžete...

€5,40
Programovanie
Raspberry Pi - uživatelská příručka

Počítač Raspberry Pi vznikl původně proto, aby se děti (a zvídaví dospělí) mohly zábavným a snadným způsobem učit programování počítačů....

€7,74
Príslušenstvo
Naučte se SQL za 28 dní

Nehledajte ďalšie knihy o SQL, táto obsahuje všetko potrebné. Piate, aktualizované vydanie bestselleru Naučte sa SQL za 21 dní prináša komplexný...

€15,52
Programovanie
333 tipů a triků pro GIMP

Zaujali vás schopnosti bezplatného grafického editora GIMP, ale nemáte čas ani chuť čítať klasické príručky od A do Z? Potrebujete čas od času...

€7,36
Grafický softvér
Programátorská cvičebnice

Ak chcete byť skutočne dobrým programátorom, nevyhnete sa opakovanému riešenie rôzne obtiažnych úloh - len opakovaný tréning z vás urobí ozajstného...

€5,02
Programovanie
333 tipů a triků pro digitální fotografii

Začali ste fotografovať, alebo už nejaký čas vlastníte digitálny fotoaparát a chceli by ste sa s ním naučiť lepšie pracovať? Radi by ste konečne...

€7,34
Foto, video
Programujeme hry pro Android 4 Predaj skončil
Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr.

Detaily knihy:
Autor: J. F. DiMarzio
Rok vydání: 2013
ISBN: 978-80-251-3754-3
Počet stran: 312

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Dostupný formát
PDF pre čítačky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukážky
PDF pre čítačky Hotovo!
Autor
J. F. DiMarzio Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet strán
0 stran Hotovo!
Rok vydania
2013 Hotovo!
Žáner
Počítače, IT Hotovo!
Nakladateľ
Computer Press Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.

Mohlo by sa vám páčiť

Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB3