Doručujeme aj v sobotu a v nedeľu. Až k vám domov alebo na ktorúkoľvek predajňu.

Výzvy marketingu v současné krizi

Zobraziť katalóg

Výzvy marketingu v současné krizi

0
Elektronická kniha 2013, česky, 192 stran
Jazyk:
Ihneď k čítaniu PDF
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €7,03
Kúpiť Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Odporuč a získaj 9 Alzákov
Kód:  EK8463 ISBN: 978-80-904-6457-5
Helpdesk Vytlačiť
Výzvy marketingu v současné krizi €7,03 Ihneď k čítaniu
Kúpiť
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Dostupný formát
PDF, PDF pre čítačky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukážky
PDF, PDF pre čítačky Hotovo!
Autor
Mgr. Jiří Boháček Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet strán
192 stran Hotovo!
Rok vydania
2013 Hotovo!
Žáner
Spoločenské, humanitné vedy - Reklama, marketing, obchod Hotovo!
Nakladateľ
Adart spol. s r.o. Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB5