Môžem kúpenú licenciu posunúť (predať) ďalšej osobe z dôvodu, že pre mňa je nevyužiteľná - kúpil som ju v presvedčení, že obsahuje iné funkcie a nechcete mi vrátiť peniaze? Ďakujem za skorú odpoveď.
Predplatné Office 365 Business Essentials obsahuje služby dôležité pre vaše podnikanie. Profesionálny e-mail Exchange Online s 50 GB schránkou. Vďaka jej veľkosti nebudete musieť riešiť niekoľko rokov zálohovanie e-mailov. Súčasťou e-mailovej schránky je tiež profesionálny kalendár, ktorý môžete v rámci firmy zdieľať a lepšie tak organizovať firemné aktivity.
Kľúčové vlastnosti Microsoft Office 365 Business Essentials
- Predplatné na 1 rok zahŕňa aplikácie Exchange Online s kapacitou 50 GB, Office Online, SharePoint Online, Skype pre firmy a Yammer
- Rôzne jazykové verzie
- Určené pre 1 používateľa
- K dispozícii cloudový diskový priestor OneDrive pre firmy s kapacitou 1 TB
- Obsahuje webové verzie Access, Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Word (desktopové verzie aplikácií nie sú súčasťou)
Microsoft Office 365 Business Essentials sa predstavuje
Na účely komunikácie slúži Skype pre firmy, ktorý zaistí online komunikáciu vo vašej firme aj mimo nej. Výhodou, oproti podobným službám zadarmo, je prepojenie komunikátora s ostatnými službami Office 365, ako je Exchange Online, OneDrive pre firmy, SharePoint Online a Yammer. Môžete tak priamo z týchto služieb začať rýchlu konverzáciu pomocou Skype pre firmy a vyriešiť potrebné záležitosti. SharePoint Online vybaví vašu firmu intranetovým portálom, kde jednotlivé tímy alebo celá firma môžu zdieľať dôležité informácie a pracovať na spoločných projektoch.
Nasmerujte svoje podnikanie správnym smerom
Modernou službou je aj firemná sociálna sieť Yammer, ktorá pomáha udržiavať a zvyšovať know-how vo firme. Služba OneDrive pre firmy umožní vašim zamestnancom zálohovať dôležité súbory pre prípad zlyhania ich zariadenia, zabezpečí ich automatickú distribúciu na rôzne zariadenia, ako sú počítače, tablety a inteligentné telefóny a zároveň im umožní vybrané dokumenty bezpečne zdieľať s ďalšími kolegami alebo externými kontaktmi. Každý používateľ získava 1 TB dátového priestoru na svoje súbory a prácu. Súčasťou predplatného je tiež Office Online, online-ová verzia obľúbeného kancelárskeho balíka Microsoft Office, ktorá zahŕňa online programy Outlook, Word, Excel, PowerPoint a poznámkový blok OneNote.
Využívajte spoločne s Office programami
Office 365 Business Essentials je kompatibilný s desktopovými verziami najnovších aplikácií Office 2016, 2013, 2010 a 2007 (verzia Office 2007 s mierne obmedzenou funkciou), Office for Mac verzie 2016, 2011 a 2008.
Exchange Online: Používajte profesionálny e-mail v známom prostredí Outlooku s mnohými funkciami na svojom stolnom počítači alebo pomocou Outlook Web App vo webovom prehliadači. Získajte 50 GB poštovú schránku pre každého používateľa a posielajte prílohy až do veľkosti 150 MB.
OneDrive pre firmy: 1 TB on-line úložiska pre každého používateľa a prístup k dokumentom prakticky odkiaľkoľvek. Môžete zdieľať súbory s ďalšími používateľmi vo vašej organizácii aj mimo nej, určovať, kto môže prezerať aj upravovať jednotlivé súbory. Jednoducho možno tiež synchronizovať súbory s počítačmi alebo systémami Mac a ďalšími zariadeniami.
Skype pre firmy: Spojte sa s inými používateľmi Skypu pre firmy pomocou rýchlych správ, hlasových hovorov a videohovorov a informujte ich o svojej dostupnosti pomocou online stavu. Zdieľajte informácie o stave, rýchle správy a hlasové hovory s používateľmi Skypu. Organizujte online stretnutia so zvukom a videom s možnosťou jednoduchého zdieľania obrazovky a HD videokonferencií.
SharePoint Online: Vytvorte si tímové webové stránky, kde môžu používatelia zdieľať dokumenty, kalendáre a pracovať na spoločných projektoch. K dispozícii je 10 GB úložného priestoru + navýšenie 500 MB za každého pridaného používateľa.
Office Online: Vytvárajte a upravujte dokumenty Word, Excel, PowerPoint priamo vo webovom prehliadači. Začnite používať elektronický poznámkový blok OneNote a majte svoje poznámky k dispozícii na všetkých svojich zariadeniach.
Yammer: Firemná sociálna sieť, ktorá umožní vašim zamestnancom spojenie so správnymi ľuďmi. Zaistí zdieľanie informácií naprieč tímami a organizáciu projektov. Vhodný nástroj pre formálne i neformálne diskusie v rámci organizácie aj mimo nej. Pomáha udržiavať a zvyšovať know-how vo firme.
Ako aktivovať Office 365
Potom čo objednáte službu Office 365 v rámci MS Open Licencia zmluvy, Microsoft automaticky odošle aktivačný e-mail osobe, ktorá je uvedená v dohode o programe Volume Licensing ako online administrátor. Tento e-mail obsahuje odkaz na stránku, kde je možné online službu aktivovať. Pre prihlásenie k aktivačnému portálu je potrebné mať zaregistrovaný tzv. „Účet organizácie/Organizational account“. V prípade, že ešte nemáte založený Účet organizácie, postupujte podľa inštrukcií a založte si ho. V prípade, že Účet organizácie už máte, prihláste sa týmto účtom.
Office 365 systémové požiadavky pre PC
- 1 GHz alebo rýchlejší x86 alebo x64 s podporou SSE2
- 2 GB Ram
- 3 GB priestoru na pevnom disku
- Rozlíšenie 1 280 × 800
- Grafická karta podporujúca DirectX 10 alebo vyšší
- Operačný systém: Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows 10 Server
- Podpora prehliadačov: Internet Explorer 9, 10, 11; Mozilla Firefox 35.x+, Google Chrome 40+, Microsoft Edge
- .Net verzia:.NET 3.5, niektoré funkcie vyžadujú tiež nainštalované .NET 4.0 alebo 4.5 CLR
- Účet Microsoft a internetové pripojenie pre inštaláciu