Dobrý deň. Je možné si uplatniť viacero poukazov na jednu objednávku? Ďakujem.
Dobrý deň. Je možné si uplatniť viacero poukazov na jednu objednávku? Ďakujem.
Dobrý deň. Je možné si uplatniť viacero poukazov na jednu objednávku? Ďakujem.
Dostal som darčekový poukaz na nákup oblečenia a obuvy za 20 EUR, bol mi poslaný na mail, následne som dal prevziať darčeky a dalo mi prihlásenie na alze, čo som vyplnil aj sa prihlásil, ale následne sa neviem dostať ku kódu toho zľavového poukazu, ktorý odo mňa pýta pri nákupe už samotného tovaru, kde ho nájdem , pozeral som všetký sekcie na mojom účte?
Dostal som darčekový poukaz na nákup oblečenia a obuvy za 20 EUR, bol mi poslaný na mail, následne som dal prevziať darčeky a dalo mi prihlásenie na alze, čo som vyplnil aj sa prihlásil, ale následne sa neviem dostať ku kódu toho zľavového poukazu, ktorý odo mňa pýta pri nákupe už samotného tovaru, kde ho nájdem , pozeral som všetký sekcie na mojom účte?
Dostala som darčekovú poukážku na nákup odevov a obuvi. Môžem ju využiť na nákup aj iného tovaru alebo len na odevy a obuv? Keďže sa blížia Vianoce rada by som to využila aj na iní tovar ak je to možné.
Dostala som darčekovú poukážku na nákup odevov a obuvi. Môžem ju využiť na nákup aj iného tovaru alebo len na odevy a obuv? Keďže sa blížia Vianoce rada by som to využila aj na iní tovar ak je to možné.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či sa dá darčekový poukaz uplatniť aj pri platení na pobočke ak si ho vytlačím z pdf?
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či sa dá darčekový poukaz uplatniť aj pri platení na pobočke ak si ho vytlačím z pdf?
Dobrý deň, zakúpila som si u Vás notebook a dostala zľavový poukaz v hodnote 20€ na ďalší nákup. Keď si ho však chcem uplatniť (podľa pokynov, ktoré dávate aj tu skrz aplikáciu), nastáva problém a kód mi zobrazuje len zašifrovaný a aj po jeho skopírovaní do schránky a použití v nákupnom košíku mi zobrazí text, že môj kupón je neplatný. Vedeli by ste mi pomôcť? Je vôbec možné kupón uplatniť? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, zakúpila som si u Vás notebook a dostala zľavový poukaz v hodnote 20€ na ďalší nákup. Keď si ho však chcem uplatniť (podľa pokynov, ktoré dávate aj tu skrz aplikáciu), nastáva problém a kód mi zobrazuje len zašifrovaný a aj po jeho skopírovaní do schránky a použití v nákupnom košíku mi zobrazí text, že môj kupón je neplatný. Vedeli by ste mi pomôcť? Je vôbec možné kupón uplatniť? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, dňa 28.8.2017 som si kúpil notebook ASUS v hodnote 387€ a bolo mi povedané ,že po 2 týždňoch mi príde na mail Darčekový poukaz na 20€ na nákup tovaru v Alze .Do dnešného dňa som nič také na mail nedostal , kde sa stratil ?
Dobrý deň, dňa 28.8.2017 som si kúpil notebook ASUS v hodnote 387€ a bolo mi povedané ,že po 2 týždňoch mi príde na mail Darčekový poukaz na 20€ na nákup tovaru v Alze .Do dnešného dňa som nič také na mail nedostal , kde sa stratil ?
Dobry den, ak vyuzijem darcekovy poukaz na nakup tovaru (jediny v objednavke), ktory sa rozhodnem do 2 tyzdnov vratit, bude poukaz dalej platny na dalsi nakup? Resp. dostanem novy poukaz v danej hodnote? Vdaka.
Dobry den, ak vyuzijem darcekovy poukaz na nakup tovaru (jediny v objednavke), ktory sa rozhodnem do 2 tyzdnov vratit, bude poukaz dalej platny na dalsi nakup? Resp. dostanem novy poukaz v danej hodnote? Vdaka.
Dostal som poukazku na 20€ za nakup notebooku. Da sa uplatnit len cez mobilnu aplikaciu alza.sk. Postupujem presne podla navodu, ale ked sa dostanem ku kuponu tak cela aplikacia "padne". To sa opakovalo niekolko krat. Neviem si ho teda vobec uplatnit.
Dostal som poukazku na 20€ za nakup notebooku. Da sa uplatnit len cez mobilnu aplikaciu alza.sk. Postupujem presne podla navodu, ale ked sa dostanem ku kuponu tak cela aplikacia "padne". To sa opakovalo niekolko krat. Neviem si ho teda vobec uplatnit.
Dobry den, obratil som sa na Vas cez kontaktny formular, ako ste mi odpisali prispevok nizssie, ale uz tyzden cakam na odpoved. Vyplnil som ho uz 4x a stale nic. Co mam robit, aby ste sa mi konecne ozvali?
Dobry den, obratil som sa na Vas cez kontaktny formular, ako ste mi odpisali prispevok nizssie, ale uz tyzden cakam na odpoved. Vyplnil som ho uz 4x a stale nic. Co mam robit, aby ste sa mi konecne ozvali?
Dobry den, Chcem si uplatnit darcekovy poukaz v hodnote 20 eur s platnostou do 22.12.2016, ale po zadani mi vypise, ze zlavovy kod je neplatny. Co mam robit?
Dobry den, Chcem si uplatnit darcekovy poukaz v hodnote 20 eur s platnostou do 22.12.2016, ale po zadani mi vypise, ze zlavovy kod je neplatny. Co mam robit?
We use 8 categories of cookies on our website:
Technical cookies
These are strictly necessary for the functioning of the website and the features you choose to use. Without them, our website would not work; you wouldn't be able to log in to your user account, for example.Functionality cookies
These cookies allow us to remember your basic choices and improve the user experience. These include remembering your preferred language or allowing you to stay logged in permanently.Social media cookies
These cookies allow us to easily link you to your social media profile and, for example, allow you to share products and services with your friends and family.Content personalisation
These cookies allow us to show you content and ads according to the information we have about you to best meet your needs. This includes what content you have viewed, or on what device you are accessing our website.Non-personalised advertising
These cookies allow us to show you general ads for products and services.Personalised advertising
Thanks to these cookies, we and our partners can offer you relevant products and services based on your purchases, your shopping behaviour and your preferences.Audience metrics
These cookies allow us to optimise our site for your convenience based on how you use it. The aim is to remember or anticipate your choices. This includes, for example, the use of features, their location, or the behaviour on the page.Third party cookies
These are third party cookies, and you can find out more about them and our partners here.By giving your consent to the processing of cookies, functionality and analytical cookies will be installed on the device you use to browse the website (click on the "I understand" button for both categories, or you can select only one of the categories by clicking on the "Settings" button). We always install technical cookies on your device, even without your explicit consent, because without them our website would simply not work.
You can revoke your consent to the processing of cookies. In connection with our company's cookie processing, you also have the following rights: the right to access cookies, delete, modify, supplement and correct them, restrict processing and the right to lodge a complaint with the Office for Personal Data Protection. Read more about your rights.
For even more detailed information about how we process cookies, please see our Personal Data Protection Policy.