Férový Black Friday na Alze potvrdil „Hlídač shopů“

Bratislava, 30. novembra 2021 – Vyvrcholením najväčšej zľavovej akcie roku začal advent a e-shopom odštartovala hlavná predvianočná sezóna. Alza.sk pre zákazníkov do Black Friday pripravila rekordných 10 000 položiek, pri ktorých navyše ponúkala najnižšie ceny za posledných 365 dní. Férový prístup a reálne zľavy e-shopu potvrdila analýza „Hlídača shopov“. V ratingu e-shopov hodnotiaca transparentnosť výpočtu zliav získala najvyššie možné ocenenie – 3 hviezdy.


E-shop Alza.sk dlhodobo presadzuje skutočné zľavy a ich férovú komunikáciu zákazníkom. Už tretí rok preto nepoužíva vo svojej komunikácii „zľavy až 80 %“. Do tohtoročného Black Friday, najväčšej zľavovej akcie roka, nominoval e-shop 10 000 produktov, pri ktorých garantoval najnižšie ceny za posledný rok. Pri zaradených produktoch Alza uvádzala výšku zľavy v porovnaní s najnižšou cenou, za ktorú produkt predávala v posledných 30 dňoch. Zľavy na slovenských e-shopoch už tradične sleduje Strážca shopov. Z ich analýzy vyplýva, že okrem najnižších cien za posledný rok, práve Alza ponúkala zo všetkých sortimentom podobne zameraných e-shopov reálne najväčšie zľavy.


„Verím, že obchod sa dá robiť férovo a čestne. Pokiaľ to, že sme priekopníkmi v uvádzaní transparentných zliav počítaných z cien pred zľavou a riadne popísanou metodikou, znamená spokojného zákazníka, má naša snaha zmysel. Mám veľkú radosť, že férové zľavy v Black Friday na Alze potvrdila aj analýza od Hlídača shopov,“ hovorí Petr Bena, podpredseda predstavenstva Alza.cz.


„V prvom rade treba pochváliť Alza.cz a CZC.cz ktoré nabúravajú tradičný prístup spočívajúci vo výpočte zliav z maloobchodných cien a uvádzajú reálne zľavy vychádzajúce z cien, za ktoré daný produkt predávali pred zľavovou akciou,“ komentuje na svojom blogu výsledky analýzy Jakub Balada, spoluzakladateľ firmy Apify.

Víkend s Black Friday v číslach


Black Friday patrí na Alza.sk každoročne k zákaznícky obľúbenej akcii. Počas víkendu, kedy zľavový sviatok vrcholil si zákazníci objednali 750 miliónov kusov tovaru v hodnote 28 miliónov EUR bez dph. Kupujúci navyše využili šírku ponúkaného portfólia, keď zaobstarali viac ako 500 tisíc rôznych položiek.

 

E-shop po celé tri dni vybavoval 1,1 objednávky za sekundu a 35 % z nich smerovalo do jedného z viac ako 1 600 AlzaBoxov. Tie sa tak stali najobľúbenejším spôsobom doručenia tovaru. Potvrdila sa aj dlhodobá obľuba mobilnej aplikácie, takmer polovica objednávok bola vytvorená na mobilnom telefóne či tablete.

 

Zákazníci na Alze najčastejšie kupovali stavebnice Lego, knihy, smartfóny, bezdrôtové slúchadlá, hry na konzoly, inteligentné hodinky, kávové kapsuly, spoločenské hry, darčekové kozmetické súpravy, elektrické zubné kefky, televízory, esenciálne oleje, parfumy, fitnes náramky a notebooky.

Print

P-DC1-WEB18
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me
We care about your privacy Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More information Less info