Dobrý deň,
prosím o radu.
Pred pár mesiacmi som si zakúpil tento produkt (Philips OneBlade Pro QP6620/20).
Po nejakej dobe používania som zbadal v medzere medzi vnútorným panelom displeja a vonkajším sklom náznaky prítomnej vody.
Na stránkach výrobcu aj v užívateľskom manuáli pritom je písané niečo o vodeodolnosti prístroja (na stránke Philips: Vodotesný, pre suché i mokré použitie), dokonca je všade obrázok, ako sa čepeľ s časťou strojčeka nachádza pod tečúcou vodou.
Ja dávam pozor, aby som iba čepeľ umyl a strojček zbytočne nevystavoval vode, ale akonáhle ho po umytí položím na poličku, prípadne dám do stojana po chvíľke zbadám pred číselníkom vodu.
Pritom niesom jediný, kto toto tiež zbadal, preto by som bol zvedavý či je to vec, ktorá by sa mala riešiť zárukou, alebo to je normálny úkaz skondenzovanej vody od umývania čepele a nehrozí, že sa voda dostane do vnútorných obvodov zariadenia?
Za odpoveď vopred ďakujem
Dobrý deň,
prosím o radu.
Pred pár mesiacmi som si zakúpil tento produkt (Philips OneBlade Pro QP6620/20).
Po nejakej dobe používania som zbadal v medzere medzi vnútorným panelom displeja a vonkajším sklom náznaky prítomnej vody.
Na stránkach výrobcu aj v užívateľskom manuáli pritom je písané niečo o vodeodolnosti prístroja (na stránke Philips: Vodotesný, pre suché i mokré použitie), dokonca je všade obrázok, ako sa čepeľ s časťou strojčeka nachádza pod tečúcou vodou.
Ja dávam pozor, aby som iba čepeľ umyl a strojček zbytočne nevystavoval vode, ale akonáhle ho po umytí položím na poličku, prípadne dám do stojana po chvíľke zbadám pred číselníkom vodu.
Pritom niesom jediný, kto toto tiež zbadal, preto by som bol zvedavý či je to vec, ktorá by sa mala riešiť zárukou, alebo to je normálny úkaz skondenzovanej vody od umývania čepele a nehrozí, že sa voda dostane do vnútorných obvodov zariadenia?
Za odpoveď vopred ďakujem